Fitness Seller

A nightmare in rotterdam - vanavond

rivelino

Ripped Bodybuilder
Waardering
73
Verbazingwekkend dat niemand hier een topic over opent?:D

Ik ga zelf niet. Ben vandaag te vinden in off corso(meet the streets)

Lol je maakt een topic over een feest waar je niet heen gaat :P

vond het tegenvallen, en jullie?

ik heb het zeker naar mijn zin gehad, maar vond de sfeer op bepaalde plekken niet al te denderend ;)

Aha jah dat kan gebeuren natuurlijk.
Ligt er soms idd maar net aan waar je op welk moment staat.

ik heb het zeker naar mijn zin gehad, maar vond de sfeer op bepaalde plekken niet al te denderend ;)

Das meestal zo met Nightmare... :rolleyes:
Ik vind het altijd een goede start van de avond als je nog binnen moet komen en je al 10 tallen ME-bussen zie staan. O o o, wat gaat dat een knal feest worden dan he ;) Het is goed dat ze er zijn, maar toch, het geeft wel even de sfeer aan van zo`n avond.

Het viel mij dit jaar best mee qua vechtpartijen, ik heb eens een keer een goede plek uit gekozen zonder vechtersbazen om me heen :p

Ik vind het altijd een goede start van de avond als je nog binnen moet komen en je al 10 tallen ME-bussen zie staan. O o o, wat gaat dat een knal feest worden dan he ;) Het is goed dat ze er zijn, maar toch, het geeft wel even de sfeer aan van zo`n avond.

Het viel mij dit jaar best mee qua vechtpartijen, ik heb eens een keer een goede plek uit gekozen zonder vechtersbazen om me heen :p

tientallen? dat zijn er wel veel dan

hahaha, ja ik had vooraf ook wat gedronken, misschien waren het 4 busjes die ik bij mijn ingang zag staan, de andere ingang niet bekeken in de pest regen :p

laten we nu ook wat drinken dan!

laten we nu ook wat drinken dan!

Haha, nee nee, een weekend lang al aan de alcohol gezeten. Ik moet nuchter zijn voor mijn operatie morgen, dus vanaf 12 uur vannacht mag ik niet eens meer eten en water drinken :rolleyes: Gaat `m niet worden Pat ;)

Haha, nee nee, een weekend lang al aan de alcohol gezeten. Ik moet nuchter zijn voor mijn operatie morgen, dus vanaf 12 uur vannacht mag ik niet eens meer eten en water drinken :rolleyes: Gaat `m niet worden Pat ;)

operatie :eek: wat is er aan de hand?

We kunnen het drinken wel overslaan ;)

Feesten die bekend staan om vechtpartijen moet je bij voorbaat al mijden imo.

operatie :eek: wat is er aan de hand?

We kunnen het drinken wel overslaan ;)

hahaha. niks spannends, gewoon amandelen eruit. Ze zeggen even slikken en weer doorgaan :rolleyes: Ik zal het gaan zien, zenuwen genoeg in ieder geval , dus no Thnx, ook na het drankje dat we niet nemen doe ik niks :p;)

---------- Toegevoegd om 19:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:28 ----------

Feesten die bekend staan om vechtpartijen moet je bij voorbaat al mijden imo.

Tja.. je kan je natuurlijk in je kamertje opsluiten om weg te blijven uit de grote boze wereld... :rolleyes:
Zolang ik me er niet in hoef te mengen vind ik het best. Waar gaat het er tegenwoordig nog zonder beveiliging aan toe? Overal wel...

hahaha. niks spannends, gewoon amandelen eruit. Ze zeggen even slikken en weer doorgaan :rolleyes: Ik zal het gaan zien, zenuwen genoeg in ieder geval , dus no Thnx, ook na het drankje dat we niet nemen doe ik niks :p;)

Heb ik gehad. Zorg voor ijsjes in huis bijv waterijsjes. Je keel gaat echt zeer doen :(
Veel succes en misschien een ander keertje dan... :D

Heb ik gehad. Zorg voor ijsjes in huis bijv waterijsjes. Je keel gaat echt zeer doen :(
Veel succes en misschien een ander keertje dan... :D

Ja ik weet het.. Wordt bikkelen voor me, lekker ijs eten en verder vrij weinig ben ik bang voor. Al hou ik mezelf zeer stoer voor dat ik snel weer wat vaster voedsel naar binnen wil gaan werken, dus wie weet hoe snel ik herstel :p

Ja ik weet het.. Wordt bikkelen voor me, lekker ijs eten en verder vrij weinig ben ik bang voor. Al hou ik mezelf zeer stoer voor dat ik snel weer wat vaster voedsel naar binnen wil gaan werken, dus wie weet hoe snel ik herstel :p

Zal je nog tegenvallen :D maar ik hoop het wel voor je

Terug
Naar boven