Fitness Seller

Gestopt Mike's contestlog 2023, Rebound

Contest
Status
Niet open voor verdere reacties.
Wil niet niet met dumbells pressen of side raises met dumbells omdat door mn motorongeluk mn linkerschouder met pinnen en platen aan elkaar zit en erg gevoelig is voor blessuren. Door de smith heb ik nergens last van dus ga het lot niet tarten na de laatste blessure van 3 maanden.
Goed dat je dit zegt, want ik had je het advies willen geven om meer met free weights te tillen.

• Topic Starter Topic Starter
Pre leg day dus no pump. Echt veel droger worden ze niet meer lijkt wel. Word dat beter naargelang er meer massa bij komt?
Zie wel aders op zijkant quads en echt maar een dun velleke maar echt stripes zie je maar lichtjes. Gebruik dan ook maar beetje test en primo natuurlijk
20230804_164846.jpg

Laatst bewerkt:
Pre leg day dus no pump. Echt veel droger worden ze niet meer lijkt wel. Word dat beter naargelang er meer massa bij komt?
Zie wel aders op zijkant quads en echt maar een dun velleke maar echt stripes zie je maar lichtjes. Gebruik dan ook maar beetje test en prima natuurlijk
20230804_164846.jpg
Ja, met meer massa op de medialis en lateralis zullen deze spieren waarschijnlijk beter gedefinieerd zijn. Veel poseren en spannen helpt ook.

Blast word:

450 test-e en 400 primo verdeeld over 3x per week. Ik start op 4500 kcals en bouw de kcals pas op als ik een een dag of 4 /5 niet meer omhoog ga. Ik start de bulk samen met mn vriendin, die is ook klaar met cutten en heeft het top gedaan. Leuk om samen te doen.

Blast word:

450 test-e en 400 primo verdeeld over 3x per week. Ik start op 4500 kcals en bouw de kcals pas op als ik een een dag of 4 /5 niet meer omhoog ga. Ik start de bulk samen met mn vriendin, die is ook klaar met cutten en heeft het top gedaan. Leuk om samen te doen.
Mooie kuur. Ik hoop dat je echte Primo kan krijgen.

100% echt en geverifieerd door anderen die wedstrijden doen.
Is wel aardig prijzig.
Het vet gedrukte is geen garantie natuurlijk.
Enkel een test uit je Vail verteld je wat erin zit.

Wat ik erg nadelig vind is dat Primo ongeveer de meest vervalste aas is van alle producten.
Heeft er ook mee te maken dat de meest standaard prijs 50-65 euro per Vail is.
En ik denk dan ook dat als iemand een kuur van 10-12 weken heeft gedaan niet graag verteld dat hij eigenlijk alleen test heeft lopen prikken.

Zie wel aders op zijkant quads en echt maar een dun velleke maar echt stripes zie je maar lichtjes. Gebruik dan ook maar beetje test en primo natuurlijk
20230804_164846.jpg
Wat je gebruikt maakt geen drol uit, je benen zijn nog niet droog genoeg. (+vocht)

Wat je gebruikt maakt geen drol uit, je benen zijn nog niet droog genoeg. (+vocht)
Dat dacht ik eigenlijk al. Dan ga ik nog even door(wat het plan ook was) wil echt wel zeer droog zijn op de benen en ga even kijken hoe ik dat vocht kan afdrijven komende week of 2.
Hou niet echt vocht vast, totaal geen afdruk van mn sokken oid. Ik ga nog even knallen want ik wil ze echt goed hebben nu. Thanks.

Stappendoel/cardio omhoog en minder kcal. Moeilijker is het niet

Stappendoel/cardio omhoog en minder kcal. Moeilijker is het niet
Loop al meerdere km per dag op mn werk en kcals zijn al aardig laag. Loop ook 2x per week 10km plus thuis

Ik ga dan meer intensievere cardio toepassen in de gym omdat mn lichaam de standaard beweging al gewend is.

+-2500kcals op lage dagen

-+ 3000kcals op hoge dagen( alleen op legday momenteel)

Dat is echt weinig met 10 uur redelijk actief maar niet fysiek zwaar werk. Ben wel veel in beweging. Onderhoud was rond de 4500/4700 laatste keer, heb een verschrikkelijk snelle stofwisseling/metabolisme/ whatever. Ik val ook zeer makkelijk en snel af maar heb het zelf wat afgeremd laatste weken. Maar verlies 1 kg zonder moeite per week, makkelijk, ook als ik wat lager in vet zit vliegt het eraf.

+-2500kcals op lage dagen

-+ 3000kcals op hoge dagen( alleen op legday momenteel)

Dat is echt weinig met 10 uur redelijk actief maar niet fysiek zwaar werk. Ben wel veel in beweging. Onderhoud was rond de 4500/4700 laatste keer, heb een verschrikkelijk snelle stofwisseling/metabolisme/ whatever. Ik val ook zeer makkelijk en snel af maar heb het zelf wat afgeremd laatste weken. Maar verlies 1 kg zonder moeite per week, makkelijk, ook als ik wat lager in vet zit vliegt het eraf.
Niet laag genoeg, zelfs ik eindig op 2k + uur cardio ed in prep.

Als je op deze kcals 1kg per week kunt verliezen dan heb je geen tips nodig. Gewoon doorgaan zoals je doet.

Als je op deze kcals 1kg per week kunt verliezen dan heb je geen tips nodig. Gewoon doorgaan zoals je doet.
IK heb zondag een cheatmeal en savonds 1000kcals aan extra en kom dan ongeveer op 5000 kcals uit. Dit zal ik ook niet meer doen vanaf dit weekend. Ben deze week bijna elke dag wel 200gram afgevallen. Savonds bijna altijd lichter na thuiskomst workout dan smorgens nuchter.🤣 Ook dit is altijd al zo geweest

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven