Fitness Seller

a.s zondag mijn "debuut" op TV :D

Hahaha tis geen nieuwe M3 gek! Hij was wel een stuk duurder dan 9k euro (zoek voor de aardigheid maar eens eentje met minder dan 100.000km op die in nieuwstaat verkeerd)...hoeveel precies doet er niet toe maar bij lange na geen 60k euro :D Zou helemaal mooi zijn om op deze leeftijd zo'n auto te kunnen betalen :roflol:

Hahaha tis geen nieuwe M3 gek! Hij was wel een stuk duurder dan 9k euro (zoek voor de aardigheid maar eens eentje met minder dan 100.000km op die in nieuwstaat verkeerd)...hoeveel precies doet er niet toe maar bij lange na geen 60k euro :D Zou helemaal mooi zijn om op deze leeftijd zo'n auto te kunnen betalen :roflol:

ik gaf een bodemprijs aan van een M3 uit '95
;)

Misschien een leuk idee om ook een auto/motor topic aan te maken...denk dat er best wel wat ''autoliefhebbers'' op het forum zitten ;)

Ik bedoel een aparte sectie in allerlei...je heb iets over computers, muziek, relaties, sport, etc etc. Zal toch wel niks van komen maar was gewoon een idee om daar ook een auto/motoren sectie tussen de plaatsen. Denk dat er best veel gereageerd gaat worden.

• Topic Starter Topic Starter
Pfff... het verhaal wordt nu nog leuker,

Gisteravond opnieuw aangehouden voor me lekke uitlaat, 180 euro boete erbij.

Maar positieve is dat me auto vandaag verkocht is ! :D.

Aan de ene kant heel zonde dat 90% van het geld wat ik ervoor krijg naar die klote justitie gaat, maar aan de andere kant mis ik het ook niet zeg maar.

En dan te bedenken dat ik hem zowiezo volgende week weg wou doen en dan nu ff in 2 dagen 400 euro boete krijg + een punt van het rijbewijs.

Mja eigen schuld, dikke bult :(

Pfff... het verhaal wordt nu nog leuker,

Gisteravond opnieuw aangehouden voor me lekke uitlaat, 180 euro boete erbij.

Maar positieve is dat me auto vandaag verkocht is ! :D.

Aan de ene kant heel zonde dat 90% van het geld wat ik ervoor krijg naar die klote justitie gaat, maar aan de andere kant mis ik het ook niet zeg maar.

En dan te bedenken dat ik hem zowiezo volgende week weg wou doen en dan nu ff in 2 dagen 400 euro boete krijg + een punt van het rijbewijs.

Mja eigen schuld, dikke bult :(
Ik vind dat je er voor een "outlaw(l)" wel heel soepel mee omga... ???
Misschien tijd voor een andere nickname..? ;)

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind dat je er voor een "outlaw(l)" wel heel soepel mee omga... ???
Misschien tijd voor een andere nickname..? ;)

Nou gisteravond toen die agent zo trots zat te vertellen dat hij mij een niet al te lage boete ging geven, zat ik te koken van binnen, maar goed heb me rustig gehouden. Dat van dat wegmisbruikers is gewoon zonde maar kon er nog wel om lachen, maar dit was gewoon echt kinderachtig.

Maar goed, gebeurd is gebeurd, zonde van het geld, maar dat is al het geld dat naar de overheid gaat toch ? ;).

auto's zijn 1 van de worteltjes die volwassenen wordt voor gehouden
auto's kosten geld en voor geld moet je werken, waar de machthebbers weer baat bij hebben
materialisme houdt de normale mens dus onder het juk zonder dat ze het door hebben zodat de mensen met echte macht op hun troon kunnen blijven zitten

vraag vandaag nog je uitkering aan

wacht maar tot je een keer in een slip terechtkomt met 180 km/h, zoals mij ooit eens is overkomen, en dan kijken of je de skills bezit om de auto netjes zonder al teveel schade tot stilstand te brengen! ( bij mij kostte het me alleen het achterlichtglas)

Ja, maar jij had de hulp van God. :D

Gvd.. 9 pagina's doorgelezen, weet ik nog niet waarom :mad:

Foto's.. Foto's.. Foto's :banana:

rijbewijs iig permanent kwijt, dus die kan je opnieuw gaan halen. Buiten een boete van min. 500 euro

Terug
Naar boven