MuscleMeat

A story of Mauro - natural bodybuilder

Flexatron

Dutch Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Waardering
33
Lengte
1m76
Massa
91kg
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Persoonlijk vind ik dit een interessante reportage en raad het je ook aan het eens te checken ;)

Code:
http://hotfile.com/dl/106005789/fbb79f6/Mauro_-_Natural_bodybuilding.rar.html

Laatst bewerkt:
Ik download 'm alvast :)

Even kort, is deze man alleen AAS vrij of heeft hij helemaal nog nooit iets gebruikt...?

Even kort, is deze man alleen AAS vrij of heeft hij helemaal nog nooit iets gebruikt...?

'Natural bodybuilder' zou volgens mij toch moeten inhouden dat hij nog nooit iets gebruikt heeft? Maarja je weet het nooit zeker natuurlijk.

• Topic Starter Topic Starter
AAS vrij lijkt me, supplementen als whey e.d. heeft hij vast gebruikt

Heb ik al gezien maar is een leuke reportage

Ik kan het filmpje hier niet kijken, dus ik weet niet waar de beste man vandaan komt? Bijvoorbeeld in de USA noemen ze enkel prohormonen nog steeds naturel...

natural... right...
er heeft hier overlaatst nog een artikel gestaan waar een ex-pro zei dat er ook aas gepakt wordt in het 'natural' circuit, alleen dan in lagere dosissen
ze gebruiken zelf een kleine 5iu HGH per dag.
Wees zo naïef niet mensen

• Topic Starter Topic Starter
Leuk filmpje ! weinig massa , maar sterk fysiek !

Naturel is dit haalbaar ,vergeet niet dat deze man echt klein is .

Heb hem wel eens gezien echt een man van de sport voor zo ver ik me herinner. Een voorbeeld dat iemand die niet toe geeft aan AAS nooit mee kan draaien in de prof wereld. Toch jammer.

Heb hem wel eens gezien echt een man van de sport voor zo ver ik me herinner. Een voorbeeld dat iemand die niet toe geeft aan AAS nooit mee kan draaien in de prof wereld. Toch jammer.

Niet echt jammer, wat is er leuk om dit fysiek op het podium te zien? Geen massa of niks, voor die paar spieren gaat niemand geinteresseerd naar een bodybuilding wedstrijd kijken.

Niet echt jammer, wat is er leuk om dit fysiek op het podium te zien? Geen massa of niks, voor die paar spieren gaat niemand geinteresseerd naar een bodybuilding wedstrijd kijken.

Nee maar het is toch jammer dat het een all drugs sport is. Ik snap best dat het is omdat we dat willen zien maar het zou mooier zijn als het niet nodig was. Dat het on realistisch is begrijp ik ook wel.

Nee maar het is toch jammer dat het een all drugs sport is. Ik snap best dat het is omdat we dat willen zien maar het zou mooier zijn als het niet nodig was. Dat het on realistisch is begrijp ik ook wel.

Is dezelfde vergelijking om vanuit Nederland naar Turkije te komen binnen 4 uur zonder vliegtuig, tuurlijk is dat onrealistisch

Is dezelfde vergelijking om vanuit Nederland naar Turkije te komen binnen 4 uur zonder vliegtuig, tuurlijk is dat onrealistisch

Ook al zou ik net zo snel met de trein/auto in Turkije komen zal ik nog het vliegtuig pakken.. Dat geld niet voor AAS?
Die vergelijking gaat dus nergens over? Het is beiden onrealistisch maar daar houdt het ook mee op. -.-'

Daarbij moet je niet meteen gaan flame! Het is jammer we onszelf hebben aangewend liever te kijken naar een groot gruwelijk monster fysiek, waar AAS voor is gebruikt, dan naar een gebalanceerd, evenwichtig naturel te bereiken fysiek. Respect heb ik voor beiden, begrijp me niet verkeerd. Maar er zijn er, afgezien van een paar zonderlingen, maar weinig die daadwerkelijk dromen ooit zo een fysiek te hebben als de grote Pro's.

Mij spoort persoonlijk het idee, van een 'AAS' loos respectabel fysiek me meer aan dan een fysiek waarbij wel AAS gebruikt is. Waarom? Omdat ik wil streven naar iets wat voor mij haalbaar is. Daarom vindt ik deze reportage interessant.

Het is jammer, dat mensen die net zoveel opgeven voor de sport niet meekomen. Ik denk dat velen het zullen begrijpen als ik begin over overbetaalde voetballers i.v.t. bijvoorbeeld bodybuilders (en daarmee heb ik het ook over de pro's)

Laatst bewerkt:
makkelijk haalbaar dit, geloof dat die kerel iets van 65kg is bij 1.60m mt 6 procent vet

Terug
Naar boven