XXL Nutrition

A story of Mauro - natural bodybuilder

Ja ksnap niet dat hier een hele documentaire over is..

Die man weegt 66,5KG op 6% vet... ik was al groter voordat ik ging trainen :rolleyes: Zelf 66kg op 6% vet toen ik echt serieus begon te trainen etc...

Ja hij is iets kleiner, maar om nog te zeggen
''This man achieved all this by being pure natural, without steroids.. Would you believe it? Probably not!''

Nou daar ging ik al stuk, meteen weggedrukt dat filmpje..
Is geen documentaire waard, die man heeft geen massa what soever en is alleen maar droog..

Net als ik.. Wacht maar tot ik echt groot ben :D
Ik ben ondertussen naar de 79KG gegaan op 6% Vet en vanwege griep weggevallen naar 74KG met 6% vet.. Maken ze over mij een docu? Nee (Zo boeiend ben ik niet, dus hij al helemaal niet) :rolleyes:

Die man weegt 66,5KG op 6% vet... ik was al groter voordat ik ging trainen :rolleyes: Zelf 66kg op 6% vet toen ik echt serieus begon te trainen etc...

''This man achieved all this by being pure natural, without steroids.. Would you believe it? Probably not!''

Is geen documentaire waard, die man heeft geen massa what soever en is alleen maar droog..

Ik ben ondertussen naar de 79KG gegaan op 6% Vet en vanwege griep weggevallen naar 74KG met 6% vet.. Maken ze over mij een docu? Nee (Zo boeiend ben ik niet, dus hij al helemaal niet) :rolleyes:
+

Hoi BicepM meestal ben ik het wel eens met je post maar deze keer niet. Heb je de documentaire wel gekeken? Hij is geen huge monster maar hij is dan ook egt het model voor een naturel. Jij hebt een goed fysiek maar deze man heeft een beter fysiek.
Ik heb hem een tijdje geleden bekeken dus kan me zijn stats niet meer herinneren maar om te zeggen dat hij geen massa what soever heeft vind ik dis respectvol om te zeggen over iemand die als je de docu goed kijkt veel over heeft voor zijn sport en er egt voor leeft.
Ik denk ook dat deze docu meer het doel had een wereld buiten de freak shows te laten zien die de main stream mensen die niet erg gestresseerd zijn in bb niet kennen en alleen Jay Cutlers en Ronnie Colemans kennen.

+

Hoi BicepM meestal ben ik het wel eens met je post maar deze keer niet. Heb je de documentaire wel gekeken? Hij is geen huge monster maar hij is dan ook egt het model voor een naturel. Jij hebt een goed fysiek maar deze man heeft een beter fysiek.
Ik heb hem een tijdje geleden bekeken dus kan me zijn stats niet meer herinneren maar om te zeggen dat hij geen massa what soever heeft vind ik dis respectvol om te zeggen over iemand die als je de docu goed kijkt veel over heeft voor zijn sport en er egt voor leeft.
Ik denk ook dat deze docu meer het doel had een wereld buiten de freak shows te laten zien die de main stream mensen die niet erg gestresseerd zijn in bb niet kennen en alleen Jay Cutlers en Ronnie Colemans kennen.

Ok, ik ben het dan wel eens met wat je me verteld, misschien heb ik de docu ook te snel uitgezet en mijn conclusie te snel getrokken.
(Buiten dat heeft ie zoiezo een beter fysiek als ik, aangezien mijn benen nog veel werk nodig hebben.. maar dat was mijn punt niet ;))

Karma voor jouw opvatting, en excuses dat ik mijn conclusie zo snel trok, zal de documentaire dan ook helemaal kijken als ik tijd heb :)

Laatst bewerkt:
tuurlijk heeft hij een goed fysiek maar om er nou een documentaire over te maken...
er zitten hier op het forum betere naturals

tuurlijk heeft hij een goed fysiek maar om er nou een documentaire over te maken...
er zitten hier op het forum betere naturals
Ik denk dat je de documentaire niet moet bekijken om zijn bijzondere fysiek.
Kijk, wij op dbb kijken zo vaak naar bb dat wij heel anders naar een getraint fysiek kijken dan de meeste mensen.
Natuurlijk hebben wij op dbb net zulke toppers of misschien wel betere naturels. Maar het zou je verbazen hoeveel mensen die niets van bodybuilding weten gelijk zouden zeggen
"oh die zit aan de anabolen" of "spuit er in en dan heb ik dat ook" bij die zelfde naturels.
Deze documentaire is met het doel gemaakt de mainstream mensen een blik te geven op bodybuilding als sport zonder drugs. En dat het niet zo is dat het all drugs is.
Deze documentaire is dus ook niet gemaakt voor alleen mensen met interesse in bodybuilding, Deze documantaire is juist gemaakt voor de mensen die gelijk zeggen spuit er in en dan heb ik dat ook.
En als wij de docu aan zetten en we hem gelijk horen zeggen "wat als ik zou zeggen dat dit fysiek bereikt is zonder steroiden"
Denken wij gelijk wat een opschepper zo goed staat hij er ook niet bij. Deze documentaire is gemaakt voor een Italiaans televisie station niet voor een bb website, En had dus als doel een ander publiek te bereiken.

Vond het wel een leuk filmpje, al hoewel het een beetje te vaak over het gebruik van roids ging. Maar zeker een erg mooi en goed fysiek voor een naturel. De meeste mensen bereiken dit niet..

Laatst bewerkt:

Het draait niet alleen om gewicht, maar om kwaliteit en verhoudingen ;) Hij heeft duidelijk kwaliteitsmassa (muv benen, die vind ik slecht) en een goed fysiek.

Laatst bewerkt:

Laat hem nu naast je staan en hij dwarft je nog steeds. Gaat niet alleen om gewicht in bodybuilding.

Laat hem nu naast je staan en hij dwarft je nog steeds. Gaat niet alleen om gewicht in bodybuilding.

Heh, als je goed naar mijn posts kijkt ben ik juist degene die zegt dat ik dat vind..
Ik vind JUIST dat bodybuilding meer gaat om verhoudingen dan om grootte..

En wat ik bedoelde te zeggen was...
In die docu hadden ze zo'n grote mond ''You probably won't believe hes a natural'', terwijl ik nu al groter ben en ook naturel ben...

Dat is mijn punt,, Dat is wat ik bedoel te zeggen.. Een documentaire maken prima, en dat hij niet groot is prima! Dat hij een goed fysiek heeft, sure.. maar waarom een grote mond in die documentaire alsof hij zo geweldig is? Dat vind ik dus onzin.

Dat is alles wat ik zei.. En dat hij me dwarft? Ik denk het eigenlijk niet.. Maar dat is iets waar we toch niet achter komen aangezien we nooit op podium naast elkaar zullen staan. En mij hoor je niet zeggen dat hij een slecht fysiek heeft, ze moeten alleen hun kop houden over dat hij ongelooflijk is voor een natural.. Dat is dus niet zo. Punt.

Terug
Naar boven