MuscleMeat

aambeien

Bezoekers in dit topic

Ben er eindelijk weer vanaf! Ze zijn vanzelf weggegaan! Sperti wondermiddel:thumbs:
 
seagal zei:
Niet iedereen heeft aambijen hoor.. En als je er echt heel veel last van hebt.. ga langs je huisarts.. laat je door verwijzen naar een chirurg. Die kan je vast verder helpen;) Het zijn kleine operaties.
Groeten

idd kleine operaties, die wel behoorlijk pijn gaan doen!:D

ik heb er ook al jaren last van, vanmorgen toch maar eens de huisarts geraadpleegd over een operatie:(
 
klusmier zei:
idd kleine operaties, die wel behoorlijk pijn gaan doen!:D

ik heb er ook al jaren last van, vanmorgen toch maar eens de huisarts geraadpleegd over een operatie:(

Ow bah! Wat vervelend! Die "operatie", binden ze dan niet indien mogelijk gewoon touwtjes heel trak om het weefsel heen zodat het afsterft?? Of heb ik het nu over iets heel anders ???
 
Dimi P zei:
Ow bah! Wat vervelend! Die "operatie", binden ze dan niet indien mogelijk gewoon touwtjes heel trak om het weefsel heen zodat het afsterft?? Of heb ik het nu over iets heel anders ???

dat gaat een beetje lastig, de wortel van een aambei zit vrij diep in je kont........dus je gaat wel onder narcose, voordat het word weggesneden:eek: ;)
 
klusmier zei:
dat gaat een beetje lastig, de wortel van een aambei zit vrij diep in je kont........dus je gaat wel onder narcose, voordat het word weggesneden:eek: ;)
En dan zijn er hier mensen die jaren aan de orals zitten omdat ze bang zijn voor een prikkie hihihi:D

Sterkte!:o
 
klusmier zei:
dat gaat een beetje lastig, de wortel van een aambei zit vrij diep in je kont........dus je gaat wel onder narcose, voordat het word weggesneden:eek: ;)


Ik heb me vorig jaar laten opereren omdat dit afbinden bij mij niet veel resultaat had en omdat ik er eindelijk is volledig vanaf wou.

En ik kan je verzekeren het doet pijn!
2 van de zwaarste dafalgans en nog met tranen in de ogen op de pot. Heeft ongeveer een maand geduurt eer ik vrij pijnloos op de pot kon.

Sterkte
 
Vandaag ben ik getuige geweest van de geboorte van mijn eerste aambei. Vervelend gevoel en zo nu en dan zelfs pijnlijk. Ik heb wat speurwerk gedaan op het internet en er zijn wel redelijk veel zalfjes e.d. voor te krijgen. Dit resulteert erin dat de groei of verdere ontwikkeling van de aambei wordt gestopt waarna hij (de aambei) na een tijdje zal verdwijnen. Dit is toch nog wel een langdurig proces en ik vraag mij af of er misschien ook een snellere manier is om er vanaf te komen. Is het verstandig om de aambei door te prikken met een steriele naald?
 
kan wel serieus zijn, maar dat doe je niet als je diaree hebt... of je voelt ineens zo'n warme brei langs je bil lopen.


(jaja, daar is kale weer. Poep he :D )

Jammer dat ik geen karma kan geve anders had ik je gegeve :P
 
Vandaag ben ik getuige geweest van de geboorte van mijn eerste aambei. Vervelend gevoel en zo nu en dan zelfs pijnlijk. Ik heb wat speurwerk gedaan op het internet en er zijn wel redelijk veel zalfjes e.d. voor te krijgen. Dit resulteert erin dat de groei of verdere ontwikkeling van de aambei wordt gestopt waarna hij (de aambei) na een tijdje zal verdwijnen. Dit is toch nog wel een langdurig proces en ik vraag mij af of er misschien ook een snellere manier is om er vanaf te komen. Is het verstandig om de aambei door te prikken met een steriele naald?

lijkt me geen slim plan, aangezien het een ADER is....
 
Verdomme volgens mij heb ik het ook. :o
 
Ik heb een tip: ga alleen naar de plee als je ook echt moet schijten! :o

dan hoef je ook geen druk te zetten :p
 
Ik heb een tip: ga alleen naar de plee als je ook echt moet schijten! :o

dan hoef je ook geen druk te zetten :p

Ik las net weer ergens dat je juist niet te lang moet wachten, nah ik kijk wel hoe het loopt. Ik durf voorlopig niet al te zware compounds te doen, zeker geen deadlifts en dat soort shit.
 
Wat tijgerbalsem der in smeren
 
aambien

Bij mij zijn ze niet vanzelf weggegaan???; heb er behoorlijk wat voor moeten doen... beginnend bij mijn ontlasting en vezel inname. aambeien web heeft mij veel geholpen ;)
 
nog nooit gehad ,maar ik kan me wel voorstellen hoe het zou voelen :S
 
Back
Naar boven