XXL Nutrition

Aan welke hit(s) heb je een hekel?

• Topic Starter Topic Starter
Nu vraag ik me wel af wat jouw mening is over Sofia.

Nu vraag ik me wel af wat jouw mening is over Sofia.

Had eig nog nooit bewust aandacht gegeven aan dat nummer. Doet mij denken aan dat nummer van Justin Timberlake, muziek waar totaal niks in zit. Lijkt btw wel iets dat door A.I. is gecreëerd, de lyrics zijn al even hol, nietszeggend als de muziek.

Laatst bewerkt:
Engelbewaarder

Veel 'feel good'-nummers van de laatste 10, 20 jaar, vaak met woorden in als happy, happiness, sunshine, summer vibes enz. die proberen een positieve, optimistische sfeer over te brengen hebben net een omgekeerd effect bij mij, vind ik deprimerend en doen mij allesbehalve opleven.

Veel 'feel good'-nummers van de laatste 10, 20 jaar, vaak met woorden in als happy, happiness, sunshine, summer vibes enz. die proberen een positieve, optimistische sfeer over te brengen hebben net een omgekeerd effect bij mij, vind ik deprimerend en doen mij allesbehalve opleven.

Video niet beschikbaar
Deze video is niet beschikbaar
(helaas :()

Meeste Nederlandstalig als Fransje Bauer etc van die zeikmuziek.

Hazes(de ouwe) kan ik wel veel van hebben

Video niet beschikbaar
Deze video is niet beschikbaar
(helaas :()

Is vooral de tekst 'work hard play hard, keep partin' like it's your job...' die mij enorm tegenstaat. Komt voor mij over als 'brainwashmuziek' om de huidige gekke, onrustige consumptie/wegwerpmaatschappij in stand te houden.

Laatst bewerkt:

Is vooral de tekst 'work hard play hard, keep partin' like it's your job...' die mij enorm tegenstaat. Komt voor mij over als 'brainwashmuziek' om de huidige gekke, onrustige consumptie/wegwerpmaatschappij in stand te houden.

Wellicht is DSBM (black metal niet te verwarren met BDSM) iets voor je?

Alles van Paul de Leeuw.

Alles van Red Sheeran, Jason deHomo & Bruno Snicker

Wellicht is DSBM (black metal niet te verwarren met BDSM) iets voor je?

Hmm, de muziek zelf kan mij jammer genoeg, of mss gelukkig (Suicide, Depressive..) niet bekoren (het meest heavy dat ik nog ten volle kan appreciëren is eig de muziek van Led Zeppelin), maar die duistere afbeeldingen en de titels die de muziekclips van DSBM op youtube vergezellen vind ik vaak wel iets magisch hebben, allerminst deprimerend.

Heb een hekel aan Kings of Leon.

Laatst bewerkt:

Vind het gewoon een lelijk en irritant nummer, ook al is het mss expres zo bedoeld om mooi samen te gaan met de boodschap, de lyrics.. de muziek op zich wordt er niet mooier of geslaagder door.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven