Fitness Seller

Aanbod

Marc W

Competitive Bodybuilder
Waardering
1
Lengte
1m85
Massa
85kg
No body gives a f*ck, I know. :who:

Maar ik zit vandaag ik de zenuwen omdat ik over een aanbod moet gaan onderhandelen. Ik krijg een nieuwe leukere baan, toevallig ook nog dicht bij de school van mijn dochtertje. Kan ze tussen de middag op bezoek komen. :)

Bwa, eng dit.

wtf is daar nou weer eng aan? Je hebt maar een aanbod gehad hoor, je hebt toch nog geen ja gezegt?? En als je erop vooruit gaat, waarom zou je het niet doen??

Ik begin zelf ook maandag bij een nieuwe werkgever, die man betaald beter dan m`n huidige werkgever, dus een nieuwe baan, who cares? als het geld maar rolt.

Wel stoer zijn als het jonge meisjes betreft, maar met klotsende oksels zitten als je eens met een echte man moet praten. :rolleyes:

:fu:

• Topic Starter Topic Starter
Centaur zei:
Ik begin zelf ook maandag bij een nieuwe werkgever, die man betaald beter dan m`n huidige werkgever, dus een nieuwe baan, who cares? als het geld maar rolt.

Kun je nog steeds tien tot twintig procent meer salaris vragen bij een overgang net zoals 4 jaar geleden? Vroeger was dat normaal maar nu heb je een kwakkelende economie.

kzou t gewoon proberen..

Marc W zei:
Kun je nog steeds tien tot twintig procent meer salaris vragen bij een overgang net zoals 4 jaar geleden? Vroeger was dat normaal maar nu heb je een kwakkelende economie.
Niet schikken, maar ik krijg bij hem 50% meer.

Idd, gewoon proberen. Nee heb je ja kan je krijgen. Je moet altijd hoog inzetten, als ze je voorstel te gortig vinden dan hoor je dat wel en kan je altijd nog onderhandelen over een eventueel lager loon.Een beleefde brutaliteit is tijdens dit soort onderhandelingen wel nodig, anders krijg je er later alleen maar spijt van.

Je bent bijna 40 met 12 jaar werkervaring? Wat heb je gedaan tot je 28ste dan?

Dani zei:
Je bent bijna 40 met 12 jaar werkervaring? Wat heb je gedaan tot je 28ste dan?

Paar verkeerde studies gedaan tot ik de juiste afmaakte. Waarom wil je dat weten? Moet ik m'n CV posten of zo?

cv Marc W:

leeftijd: 39
opleiding: blablabla
werkervaring: 12 jaar
burgelijke staat: gescheiden
hobby's:

*meisjes tussen de 16 en 25 jaar.
*aftrekken bij de gedachten aan meisjes tussen de 16-25
*fulltime opzoek naar meisjes tussen de 16 en 25 jaar om te palen.
*me eigen opgeilen aan de vriendinntjes van me dochter
* fitness

(;) )

Pumpin' zei:
cv Marc W, *meisjes tussen de 16 en 25 jaar.
...

:roflol:

En denk je dat ze me met dit CV een goed salaris zullen bieden?

Maar verder krijg ik echt zwaar de balen van Juffrouw Dani haar wantrouwigheid. En dan kan 'r nog niet in een keel vijver gooien ook....

Ik heb eerst twee mislukte studies gedaan: Natuurkunde en Chemische Technologie, voordat ik de derde in zeer korte tijd afmaakte Informatica. Vroeger, voor allerlei bezuinigingen, kon je wat langer studeren dan nu, ik was een van de laatste denk ik die daar gebruik van kon maken. Mazzel gehad!!

:D

FYI eerste aanbod is zwaar onder de maat, is zelfs onder mijn huidige salaris.....Ze hebben me een 1ste voorstel gemaild. Probleem is dat ik hier veel bonussen krijg, zij willen me een contract aanbieden met veel slechtere secundaire arbeidsvoorwaarden en hetzelfde maandsalaris.

Forget it!

haha nee dat ziet er inderdaad niet goed uit.

ga eens sollicteren als concierge bij een middelbare of HBO of universiteit.

Rsutig baantje, veel jonge dames om je heen en ja.....niet zo'n goed salris :)

Pumpin' zei:
haha nee dat ziet er inderdaad niet goed uit.

't Is zo laag dat ik het niet eens meer zie als basis voor verder onderhandelen....

:(

Als ik van een vergelijkbaar jaarinkomen uit ga, zouden ze 350 euro per maand hoger moeten zitten. En dan ga ik er nog geen stuiver op vooruit ook. Balen! Balen! Balen! Dus of ze kunnen niet rekenen, of ze zijn niet zo gecharmeerd van me dat ze echt in de buidel willen tasten. Nou moet ik ook zeggen dat ik nu redelijk hoog zit in salaris. Vlak voor de economische neergang in 2001 was ik van baan gewisseld met een flinke salaris verhoging.

Je zit ze te lezen in de IT, tja daar valt weinig te halen tegenwoordig.

Misschien moet je wat extra cursus gaan volgen richting management, wilt nog wel eens helpen zie ik om me heen !

Dani zei:
T*ring hey, was gewoon belangstelling.

Ja het probleem van geschreven tekst is dat je de intonatie er zelf bij kan verzinnen. Blijkbaar interpeteerde ik het geschrevenen verkeerd, en ging ik uit van een vijandigheid die meer mijn hersenspinsel was dan de realiteit aan jouw kant?

Dan mijn excuus.

leGionellz zei:
Misschien moet je wat extra cursus gaan volgen richting management, wilt nog wel eens helpen zie ik om me heen !

Jemig de pemig, maar dan mag ik niet meer op sandalen lopen en een flodder trui met koffie vlekken aan doen zoals alle computer nerds! :(

Ok, ik overdrijf nu maar ik zie mezelf niet als een manager type. Ik ben te aardig, kan niet echt kwaad op iemand worden als hij zijn werk niet goed doet zeg maar.

Terug
Naar boven