MuscleMeat

Aangifte tegen Geert Wilders

mark30049

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Waardering
115
Hallo.

Morgen gaan een heleboel mensen aangifte doen tegen Geert Wilders.

Valt hier geld uit te halen? M.a.w., een schadevergoeding want discriminatie want onveilig gevoel etc.

Anders ga ik morgen ook even aangifte tegen em doen :D

Laat die Geert lekker.
Kleinzerig k*tvolk hier in nederland

Of aangifte effectief is kan je over van mening verschillen. Maar iets kleins was de uitspraak van Wilders dus in geen geval. Als je dat niet aanvoelt met enig historisch besef in je achterhoofd......

Nee dit haalt niks uit, want hij deed niets discriminerends (discrimineren=iemand benadelen door ras/geslacht/leeftijd). Hij stelde het publiek alleen een vraag.
Als je al vervolgt kunt worden voor het zeggen: daar zorgen we voor.
Dan is er iets goed mis in Nederland en moet je dus voortaan opletten wat je zegt.

Veel aangifte doen heeft juridisch gezien geen enkele meerwaarde.
Als het OM beslist dat de zaak niet in behandeling wordt genomen, kunnen er 100, 1000 of 16.000.000 aangiftes gedaan worden maar er wordt niks mee gedaan.

Schadevergoeding, ja man...
Moet nie gekker worden

Het was natuurlijk wel een slimme zet van Wilders, hij deed maar in twee gemeentes mee met de verkiezingen en hij heeft alle aandacht naar zich toe getrokken.

Maar aangifte lijkt me zinloos, hoewel de opmerking wel wat meer impliceerde was het in feite slechts een vraag zonder waardeoordeel. Stel we draaien het om, GroenLinks die vraagt of we meer of minder marokkanen willen en de hele zaal schreeuwt "Meer, meer, meer". Dan was er niemand die aangifte zou doen, de hypocrisie van discriminatie anno 2014.

yo zullen we ook aangifte doen tegen de Marokkanen. voor elke keer dat ze kaaskop roepen. of neuk je moeder.
is ook discriminatie toch?

yo zullen we ook aangifte doen tegen de Marokkanen. voor elke keer dat ze kaaskop roepen. of neuk je moeder.
is ook discriminatie toch?

De enige die in NL gediscrimineerd worden zijn de Nederlanders zelf..
Het vervelende is dat buitenlanders bij elk voorval "racisme" naar boven halen, dat moet ook maar eens afgelopen zijn.

Het vervelende is dat buitenlanders bij elk voorval "racisme" naar boven halen, dat moet ook maar eens afgelopen zijn.

Helemaal mee eens.
Daarom wordt ik des te misselijker van alles:D

Je zou haast al op de PVV gaan stemmen om een tegen geluid te geven.

lol wat een reacties hier weer. Als je niet door hebt dat dit echt heel fout is van Wilders dan snap je echt hélemaal niks van de wereld en haar geschiedenis.

En doe nou niet alsof je het zielige groepje onbegrepen helden bent dat 'durft te zeggen waar het op staat'.

lol wat een reacties hier weer. Als je niet door hebt dat dit echt heel fout is van Wilders dan snap je echt hélemaal niks van de wereld en haar geschiedenis.

En doe nou niet alsof je het zielige groepje onbegrepen helden bent dat 'durft te zeggen waar het op staat'.

OK dan snap ik niks van de wereld, ok..

Het gaat erom of aangifte zinvol is.
Nee.
Wat Wilders deed wat sociaal niet goed, klopt. Wettelijk zat hij niet fout.

Donder toch op man. Ga eens nadenken en serieus kijken hoeveel er gediscrimineerd wordt en hoeveel racisme er wel niet is.

Mensen zoals ik hebben er gewoon last van. Bewakers die je schuin aankijken, werkgevers die je minder snel aannemen of op gesprek vragen op basis van je naam, ouders van vrienden/vriendinnen die bang voor je zijn.

Totdat je begint te praten, maar vaak is dat al te laat.

Het gaat erom of aangifte zinvol is.
Nee.
Wat Wilders deed wat sociaal niet goed, klopt. Wettelijk zat hij niet fout.

wat stem je?

---------- Toegevoegd om 11:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:12 ----------

Had bij het maken van een afspraak voor huisbezichtiging een foto van mezelf moeten sturen om aan te tonen dat ik een blanke Nederlander was. Ik scheen buitenlands te klinken aan de telefoon en had mijn naam denk ook niet echt mee.

Voelde me toch wel gediscrimineerd.

Donder toch op man. Ga eens nadenken en serieus kijken hoeveel er gediscrimineerd wordt en hoeveel racisme er wel niet is.

Mensen zoals ik hebben er gewoon last van. Bewakers die je schuin aankijken, werkgevers die je minder snel aannemen of op gesprek vragen op basis van je naam, ouders van vrienden/vriendinnen die bang voor je zijn.

Huil niet zo kerel..
Dat valt allemaal nog wel mee, ik denk dat jullie dat vaak zo ondervinden en gelijk denken dat racisme de reden er achter is.

Jij bent dan misschien 1% van 99% rotte appels:D

Jk

Snap dat het heel erg k*t is. En ik ben van mening dat daar ook echt wat aan gedaan moet worden. Lijkt mij echt iets om heel moedeloos van te worden.

Des te beter zal het helpen om het tuig aan te pakken. En dat moslims elkaar ook wijze op hun fouten. Het filmpje wat gister op geenstijl verscheen, bevestigd alleen maar weer het beeld wat veel Nederlanders hebben.

Jij bent dan misschien 1% van 99% rotte appels:D

Jk

Snap dat het heel erg k*t is. En ik ben van mening dat daar ook echt wat aan gedaan moet worden. Lijkt mij echt iets om heel moedeloos van te worden.

Des te beter zal het helpen om het tuig aan te pakken. En dat moslims elkaar ook wijze op hun fouten. Het filmpje wat gister op geenstijl verscheen, bevestigd alleen maar weer het beeld wat veel Nederlanders hebben.

wat ik merkte in Gouda was dat er zat groepen en buurthuizen waren opgezet door de oudere generatie Marokkaanse mannen om de jeugd wat meer onder het gareel te krijgen. Later werd dit gegeven ook opgepakt door de gemeente.

Terug
Naar boven