XXL Nutrition

Aangifte tegen Geert Wilders

Das typisch tegenwoordig, je riskeert vervolgd te worden voor de waarheid te vertellen. Is dat democratie?
Is nu eenmaal een feit dat het percentage Marokkanen ten opzichte van de total bevolking veel lager ligt dan het percentage Marokkanen in het gevang ten opzichte van de totale gevangenispopulatie.

En als je je herinnert hoe een hele school vol Marokkanen toejuichte dat er een scheidsrechter dood geklopt werd door enkele Marokkanen, en ze hun vrijlating vroegen en ze behandelden als helden... Dat moet ik hier echt niet in mijn buurt hebben dat soort mensen...

Zij die een meerwaarde hebben mogen blijven, heb ik helemaal niets op tegen. Maar al die kakkerlakken die zich niet kunnen aanpassen mogen ze deporteren.

graties geld wolla

Jij bent dan misschien 1% van 99% rotte appels:D

Jk

Snap dat het heel erg k*t is. En ik ben van mening dat daar ook echt wat aan gedaan moet worden. Lijkt mij echt iets om heel moedeloos van te worden.

Des te beter zal het helpen om het tuig aan te pakken. En dat moslims elkaar ook wijze op hun fouten. Het filmpje wat gister op geenstijl verscheen, bevestigd alleen maar weer het beeld wat veel Nederlanders hebben.

En dat doe je dus door niet te denken in termen van meer of minder Marokkanen! Maar meer of minder tuig (ongeacht kleur, geloof of wat dan ook) En ook is het nodig dat het besef komt bij Nederland dat die mensen waar Wilders het over heeft Nederlander zijn en vaak hier geboren ook. Er zijn ook zat Tokkie gezinnen in dit land waar de politie ook niks aan (durft) te doen.

En beelden op geenstijl......ja geenstijl bevestigd elke dag wat de onderbuik van Nederland denkt. Geen stijl was zoiets als de alternatieve homepage van de PVV.

Donder toch op man. Ga eens nadenken en serieus kijken hoeveel er gediscrimineerd wordt en hoeveel racisme er wel niet is.

Mensen zoals ik hebben er gewoon last van. Bewakers die je schuin aankijken, werkgevers die je minder snel aannemen of op gesprek vragen op basis van je naam, ouders van vrienden/vriendinnen die bang voor je zijn.

Totdat je begint te praten, maar vaak is dat al te laat.
Reden te meer voor jou om een afkeer te hebben van zij met buitenlandse afkomst die zich niet kunnen aanpassen. Want het is vooral hun schuld dat werkgevers negatiever staan tov van mensen met buitenlandse afkomst.

Zou ik sneller een autochtoon uitnodigen voor sollicitatiegesprek dan een allochtoon. Ja zeker.
Maar waarom, omdat hij een andere huidskleur heeft? Nee absoluut niet.
De autochtoon is gewoon de veiligere keuze. De kans op een onaangenaam sollicitatiegesprek met een allochtoon is groter. Als je allochtoon niet aanneemt na een sollicitatiegesprek is het volgens hun vaak omwille van racisme, ook al was een andere kandidaat gewoon beter / geschikter. En moet je nog eens bang zijn proces aan je broek te krijgen voor discriminatie / racisme.

Moest ik telefoon krijgen van een "Abdullah" die perfect Nederlands spreekt (zonder "crapuul" accent) die op sollicitatiegesprek wil komen, ja die maakt evenveel kans als een "Bert".
En allochtoon die niet perfect Nederlands kan maar op een "normale" wijze probeert te spreken die heeft meer kans dan een allochtoon die goed Nederlands kan maar met "crapuul" accent spreekt.

Het wel of niet gebruiken van een "crapuul" accent zegt veel over de persoon in kwestie.

En dat doe je dus door niet te denken in termen van meer of minder Marokkanen! Maar meer of minder tuig (ongeacht kleur, geloof of wat dan ook) En ook is het nodig dat het besef komt bij Nederland dat die mensen waar Wilders het over heeft Nederlander zijn en vaak hier geboren ook. Er zijn ook zat Tokkie gezinnen in dit land waar de politie ook niks aan (durft) te doen.

En beelden op geenstijl......ja geenstijl bevestigd elke dag wat de onderbuik van Nederland denkt. Geen stijl was zoiets als de alternatieve homepage van de PVV.

Klopt. Eigenlijk zijn er geen problemen. Het komt door de beeldvorming van Geenstijl.

Iedereen moet zich maar eens gaan inlezen over de driehoek van Maslow en Pinto, komt aardig overeen met hoe de culturen werken.

Driehoek van Maslow
maslow_ps.jpg
Westerling

En de driehoek van Pinto.
pinto_ps.jpg
Moslims

Ook de reden dat moslims vaak in dure auto's moeten rijden, merk kleding Moeten hebben, dure telefoon etc. Heeft met de eer te maken, die zij als belangrijkste behoefte hebben. Zeg maar eens tegen een moslim ''ik neuk je moeder'', ze nemen dan sws eerwraak, zeg dit tegen een Westerling en die zal het ook niet op prijs stellen maar er word geen eerwraak genomen. In de Chinese cultuur is hiërarchie een belangrijke behoefte, vandaar dat je chinezen ook NOOIT op bv. opsporing verzocht ziet.

Zeg je nu dat het minder erg is dat ze jatten/roven omdat ze eer hebben?

Iedereen moet zich maar eens gaan inlezen over de driehoek van Maslow en Pinto, komt aardig overeen met hoe de culturen werken.

Driehoek van Maslow
maslow_ps.jpg
Westerling

pinto_ps.jpg
Moslims

Ook de reden dat moslims vaak in dure auto's moeten rijden, merk kleding Moeten hebben, dure telefoon etc. Heeft met de eer te maken, die zij als belangrijkste behoefte hebben. Zeg maar eens tegen een moslim ''ik neuk je moeder'', ze nemen dan sws eerwraak, zeg dit tegen een Westerling en die zal het ook niet op prijs stellen maar er word geen eerwraak genomen. In de Chinese cultuur is hiërarchie een belangrijke behoefte, vandaar dat je chinezen ook NOOIT op bv. opsporing verzocht ziet.

Dit!!

Zeg je nu dat het minder erg is dat ze jatten/roven omdat ze eer hebben?

Ja dat zeg ik ja.... :rolleyes:

''Eer'' is de primaire behoefte van iemand met een Pinto achtergrond. Status is heel belangrijk voor ze, er word ook verwacht dat je respect hebt voor ze.

Driehoek van Maslow
maslow_ps.jpg
Westerling

pinto_ps.jpg
Moslims

Zit wel een foutje in. De onderste zijn de belangrijkste behoeften. Als de Primaire behoeften niet vervuld worden dan zal men niet streven naar zekerheid, acceptatie etc...

Eer is dus niet de belangrijkste behoefte van moslims maar hetgeen waar ze naar streven wanneer de onderstaande behoeftes vervuld zijn.

Een Westerling zal bv zekerheid boven zelfontwikkeling verkiezen.
Een moslim zal eventueel zijn eer laten vallen om de groep te behagen.
(dit klopt natuurlijk niet 100 % voor iedereen).

Marokkanen-schietspel op fansite Wilders

Geert Wilders nuanceerde zijn 'minder minder'-uitspraken nog wel, maar de beheerders van zijn fanpagina 'Steun Geert Wilders' op Facebook zijn een stuk minder subtiel. De site lanceerde gisteren namelijk het spelletje 'Schiet ze terug naar Marokko', dat gratis te spelen.

In een reactie onder het bericht zeggen de makers er het volgende over: “We hebben het voor de lol gedaan zodat jullie zien dat wij echt willen dat Geert aan de macht komt!” Het spelletje lijkt door de hostingsite MyGameFactory.com overigens alweer uit de lucht gehaald te zijn.

http://www.spitsnieuws.nl/archives/raar/2014/03/marokkanen-schietspel-op-fansite-wilders

:roflol:

Marokkanen-schietspel op fansite Wilders

Geert Wilders nuanceerde zijn 'minder minder'-uitspraken nog wel, maar de beheerders van zijn fanpagina 'Steun Geert Wilders' op Facebook zijn een stuk minder subtiel. De site lanceerde gisteren namelijk het spelletje 'Schiet ze terug naar Marokko', dat gratis te spelen.

In een reactie onder het bericht zeggen de makers er het volgende over: “We hebben het voor de lol gedaan zodat jullie zien dat wij echt willen dat Geert aan de macht komt!” Het spelletje lijkt door de hostingsite MyGameFactory.com overigens alweer uit de lucht gehaald te zijn.

http://www.spitsnieuws.nl/archives/raar/2014/03/marokkanen-schietspel-op-fansite-wilders

:roflol:
Link naar een versie van het spel die nog online staat plz.

Marokkanen zijn gewoon ratjes. Niks meer niks minder. En het zijn wereldwijd gezien wel vaak de moslimgroepering die zo extremistisch zijn....

Door wie is dat veroorzaakt? Geldt dit ook voor mensen met een Aziatisch uiterlijk?

Hier als Aziaat zijnde nog nooit last van gehad...

Gewoon ammel eikes weg ermee stuk voor stuk

Wat? Wilders aangeven? Represailles tegen alle Marokkanen. Rellen jongens, tactiek verschroeide aarde! :shoot:

Hoe meer marrokanen gediscrimineert en buitengesloten worden hoe erger het probleem wordt. Ik heb persoonlijk nog nooit problemen met een marrokaan gehad. Maar als je naar de media kijkt dan ga je denken dat elke marrokaan je in elkaar trapt als je maar 1 verkeerd ding zegt.

Als ik een marrokaan was zou ik eerlijk gezegd Nederland gewoon verlaten. Je moet 10x harder je best doen om gewoon normaal behandelt te worden.

Die filmpjes van Pownews zijn ook altijd zo lekker objectief. Er kunnen 99 marrokanen gewoon een normaal antwoord geven en 1 die flipt hem en wilt dat die irritante fl**kers van pownews oprotten. En dat zet je alleen dat in je filmpje natuurlijk. In dit geval staat het aan het begin waardoor je al gelijk een negatief beeld krijgt, alles daarna was gewoon heel normaal.

Dat iedereen een uitgesproken mening over Wilders heeft, lijkt me vanzelfsprekend. Maar dat zelfs verschillende burgemeesters aangifte doen, vind ik wel weer dubieus. Een burgemeester hoort zich in mijn ogen wat meer in het midden te houden

Dat iedereen een uitgesproken mening over Wilders heeft, lijkt me vanzelfsprekend. Maar dat zelfs verschillende burgemeesters aangifte doen, vind ik wel weer dubieus. Een burgemeester hoort zich in mijn ogen wat meer in het midden te houden

Dit doen ze alleen maar om te laten zien hoe ''betrokken'' ze zijn. Zieltjes winnen, dat is de politiek.

Terug
Naar boven