XXL Nutrition

Aangifte tegen Geert Wilders

Wilders wil volgens mij juist de slachtofferrol, dat moet volgens mij de motivatie achter zijn uitspraak zijn (die mij anders onverstandig leek). De aangiftes geven hem ironisch genoeg nog meer populariteit, nog meer aanhangers, nog meer stemmen.

Dr zijn zat vriendelijke en gastvrije moslims, iedereen die iets tegen moslims heeft is een racist en een mong**l. Was twee jaar geleden in turkije en die mensen daar zijn stuk voor stuk vriendelijk. Maar dat gedonder hier; je kan roepen wat je wilt maar 99 van de 100 keer zijn het gewoon marokanen. Het is gewoon k*tvolk. Ook dat filmpje op dumpert weer, lopen duwen en schelden en schoppen. Hangen ze op een doordeweekse dag met zn 100en beetje stennis te schoppen bij de moskee. Moeten die niet werken ofzo? Zat laatst in de trein, komen drie marokaantjes tof binnen lopen, en meteen poten op de bank en van die t*ring muziek hard aan. Tis al tijd gekloot met dat schijtvolk. Jammer dan die 99% het verpest voor de rest.

wat ik merkte in Gouda was dat er zat groepen en buurthuizen waren opgezet door de oudere generatie Marokkaanse mannen om de jeugd wat meer onder het gareel te krijgen. Later werd dit gegeven ook opgepakt door de gemeente.

Zoiets lijkt mij goed ja.
Het is goed om boeg beelden te hebben in de gemeenschap.

---------- Toegevoegd om 11:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:27 ----------

wilders wil volgens mij juist de slachtofferrol, dat moet volgens mij de motivatie achter zijn uitspraak zijn (die mij anders onverstandig leek). De aangiftes geven hem ironisch genoeg nog meer populariteit, nog meer aanhangers, nog meer stemmen.

dr zijn zat vriendelijke en gastvrije moslims, iedereen die iets tegen moslims heeft is een racist en een mong**l. Was twee jaar geleden in turkije en die mensen daar zijn stuk voor stuk vriendelijk. Maar dat gedonder hier; je kan roepen wat je wilt maar 99 van de 100 keer zijn het gewoon marokanen. Het is gewoon k*tvolk. Ook dat filmpje op dumpert weer, lopen duwen en schelden en schoppen. Hangen ze op een doordeweekse dag met zn 100en beetje stennis te schoppen bij de moskee. Moeten die niet werken ofzo? Zat laatst in de trein, komen drie marokaantjes tof binnen lopen, en meteen poten op de bank en van die t*ring muziek hard aan. Tis al tijd gekloot met dat schijtvolk. Jammer dan die 99% het verpest voor de rest.

+1

Wilders wil volgens mij juist de slachtofferrol, dat moet volgens mij de motivatie achter zijn uitspraak zijn (die mij anders onverstandig leek). De aangiftes geven hem ironisch genoeg nog meer populariteit, nog meer aanhangers, nog meer stemmen.

Dus wat rumoer in zijn partij nam hij voor lief ?
het lijkt er wel op ja..

hoe de man het doet , hij krijgt er telkens meer "aanhangers"" bij :o

wat ik merkte in Gouda was dat er zat groepen en buurthuizen waren opgezet door de oudere generatie Marokkaanse mannen om de jeugd wat meer onder het gareel te krijgen. Later werd dit gegeven ook opgepakt door de gemeente.

Die hebben we hier ook. Tot ze een keer een inval deden en allemaal drugs vonden.

Vorige week twee van die fl**kers hierzo, marokaan en een somalier ofzo, (ik werk in supermarkt) dr staat naast de flessenautomaat een bakje waar mensen hun statiegeld bonnen kunnen inleveren voor een of ander tehuis waar mensen die terminaal ziek zijn kunnen sterven..
hebben die apen dat bakje open gebroken en al die statiegeld bonnen gejat. Echt geen moraal gewoon.

Donder toch op man. Ga eens nadenken en serieus kijken hoeveel er gediscrimineerd wordt en hoeveel racisme er wel niet is.

Mensen zoals ik hebben er gewoon last van. Bewakers die je schuin aankijken, werkgevers die je minder snel aannemen of op gesprek vragen op basis van je naam, ouders van vrienden/vriendinnen die bang voor je zijn.

Totdat je begint te praten, maar vaak is dat al te laat.

Waarom meteen zo in de aanval man?
Ik heb niks tegen mensen tot ze wat hebben misdaan, ongeacht de afkomst.

Snap goed dat het wel een klote gevoel geeft ja..

Wat er serieus vaak voorkomt is dat iemand van buitenlandse afkomst, iets gedaan krijgt wat een Nederlander niet zo snel voor elkaar krijgt omdat er anders MISSCHIEN sprake is van discriminatie.

Waarom meteen zo in de aanval man?
Ik heb niks tegen mensen tot ze wat hebben misdaan, ongeacht de afkomst.

Snap goed dat het wel een klote gevoel geeft ja..

Wat er serieus vaak voorkomt is dat iemand van buitenlandse afkomst, iets gedaan krijgt wat een Nederlander niet zo snel voor elkaar krijgt omdat er anders MISSCHIEN sprake is van discriminatie.

Lees je vorige post nog eens dan...

Ik weet niet hoor, maar ik heb in mn hele leven nog geen enkel voordeel gehad met mn naam of afkomst.

Ik weet niet hoor, maar ik heb in mn hele leven nog geen enkel voordeel gehad met mn naam of afkomst.

Ik zeg ook niet dat alle mensen met buitenlandse afkomst voordeel krijgen in bepaalde situaties, ik zeg dat het vaak voorkomt.

Wat ik met mijn eerste post bedoelde was dat veel mensen eerst gaan schreeuwen dat het racisme of discriminatie is en dan pas gaan nadenken wat er nou werkelijk bedoeld wordt.

Waarom is een Nederlandse vlag op je tas WEL discriminerend en een tshirt van Marokko bijv niet?

Dat vind ik oprecht sneu voor je bro. Niet dat je dr geen voordeel aan hebt, maar wel dat je dr nadeel aan ondervind wat je zegt. Voordelen horen ook niet bij gelijke behandeling, evenmin als nadelen.
maar je zal zelf ook niet ontkennen dat dr gewoon heel veel rot vlees tussen zit. En dat is inderdaad k*t voor de stille hardwerkende moslim/buitenlander/...

Maar ik hoor nooit gedonder over chinezen bijvoorbeeld. Nooit. In opsporing verzocht zie ik geen Chinezen voorbij komen. Bij stop! Politie! zijn het nooit Chinezen die leip worden en een kort lontje hebben. T zijn 9/10 keer marokanen.

Ik zeg ook niet dat alle mensen met buitenlandse afkomst voordeel krijgen in bepaalde situaties, ik zeg dat het vaak voorkomt.

Wat ik met mijn eerste post bedoelde was dat veel mensen eerst gaan schreeuwen dat het racisme of discriminatie is en dan pas gaan nadenken wat er nou werkelijk bedoeld wordt.

Waarom is een Nederlandse vlag op je tas WEL discriminerend en een tshirt van Marokko bijv niet?

Een Nederlandse vlag is niet discriminerend, maar als iemand kisten met witte veters draagt weet je wat voor lading erachter zit. Het zijn allemaal heel subjectieve dingen.

Ik denk dat je met je idee dat mensen te vroeg roepen dat het racisme is redelijk fout zit.
Als je objectief kijkt naar de mening van heel veel Nederlanders t.o.v. buitenlanders, dan kom je 100% tot de conclusie dat echt schrikbarend veel mensen een (lichte) racistische gedachtegang hebben en een afkeer tegenover allochtonen.

Dat alle allochtonen niet zo snel de gebeten hond moeten spelen ben ik het mee eens, ik trek me er bijvoorbeeld zelf weinig van aan. Vooral dat gedoe met "jullie Nederlanders" en hele tijd in "wij", "zij" en "jullie" praten stoor ik me erg aan.

Dat vind ik oprecht sneu voor je bro. Niet dat je dr geen voordeel aan hebt, maar wel dat je dr nadeel aan ondervind wat je zegt. Voordelen horen ook niet bij gelijke behandeling, evenmin als nadelen.
maar je zal zelf ook niet ontkennen dat dr gewoon heel veel rot vlees tussen zit. En dat is inderdaad k*t voor de stille hardwerkende moslim/buitenlander/...

Maar ik hoor nooit gedonder over chinezen bijvoorbeeld. Nooit. In opsporing verzocht zie ik geen Chinezen voorbij komen. Bij stop! Politie! zijn het nooit Chinezen die leip worden en een kort lontje hebben. T zijn 9/10 keer marokanen.

Natuurlijk klopt het dat Marokkanen statistisch gezien meer overlast veroorzaken, maar betekent dat dat iedereen ineens anti-Marokko moet worden of anti-Islam of nog sterker anti-allochtoon?

Het gaat er echt allemaal niet beter op worden door elke keer dit te gaan benadrukken. Elke keer het probleem alleen maar benoemen gaat het zeker niet oplossen.

Overigens ben ik geen Marokkaan

Iedereen moet zich maar eens gaan inlezen over de driehoek van Maslow en Pinto, komt aardig overeen met hoe de culturen werken.

Driehoek van Maslow
maslow_ps.jpg
Westerling

En de driehoek van Pinto.
pinto_ps.jpg
Moslims

Ook de reden dat moslims vaak in dure auto's moeten rijden, merk kleding Moeten hebben, dure telefoon etc. Heeft met de eer te maken, die zij als belangrijkste behoefte hebben. Zeg maar eens tegen een moslim ''ik neuk je moeder'', ze nemen dan sws eerwraak, zeg dit tegen een Westerling en die zal het ook niet op prijs stellen maar er word geen eerwraak genomen. In de Chinese cultuur is hiërarchie een belangrijke behoefte, vandaar dat je chinezen ook NOOIT op bv. opsporing verzocht ziet.

Wel grappig dat ze vaak gewoon neppe kleding dragen dan, of echt in een oude crackauto rijden..
Als het een dure bak is, dan is het vaak nog een huurauto ook :o

Een Nederlandse vlag is niet discriminerend, maar als iemand kisten met witte veters draagt weet je wat voor lading erachter zit. Het zijn allemaal heel subjectieve dingen.

Ik denk dat je met je idee dat mensen te vroeg roepen dat het racisme is redelijk fout zit.
Als je objectief kijkt naar de mening van heel veel Nederlanders t.o.v. buitenlanders, dan kom je 100% tot de conclusie dat echt schrikbarend veel mensen een (lichte) racistische gedachtegang hebben en een afkeer tegenover allochtonen.

Dat alle allochtonen niet zo snel de gebeten hond moeten spelen ben ik het mee eens, ik trek me er bijvoorbeeld zelf weinig van aan. Vooral dat gedoe met "jullie Nederlanders" en hele tijd in "wij", "zij" en "jullie" praten stoor ik me erg aan.

Ja dat weet ik ook wel zeker.

Nee dit haalt niks uit, want hij deed niets discriminerends (discrimineren=iemand benadelen door ras/geslacht/leeftijd). Hij stelde het publiek alleen een vraag.
Als je al vervolgt kunt worden voor het zeggen: daar zorgen we voor.
Dan is er iets goed mis in Nederland en moet je dus voortaan opletten wat je zegt.

Wil jij alsjeblieft niet doen alsof je verstand hebt?

Donder toch op man. Ga eens nadenken en serieus kijken hoeveel er gediscrimineerd wordt en hoeveel racisme er wel niet is.

Mensen zoals ik hebben er gewoon last van. Bewakers die je schuin aankijken, werkgevers die je minder snel aannemen of op gesprek vragen op basis van je naam, ouders van vrienden/vriendinnen die bang voor je zijn.

Totdat je begint te praten, maar vaak is dat al te laat.

Door wie is dat veroorzaakt? Geldt dit ook voor mensen met een Aziatisch uiterlijk?

Terug
Naar boven