XXL Nutrition

Aangifte tegen Geert Wilders

Dit doen ze alleen maar om te laten zien hoe ''betrokken'' ze zijn. Zieltjes winnen, dat is de politiek.
Klinkt voor de hand liggend, maar ik weet niet of dat wel zo is. 1 van burgemeesters is uit een dorpje hier uit de buurt, zo'n Christelijk boeren dorpje. Volgens mij zijn daar meer voorstanders dan tegenstanders van Wilders.

Maar wat het ook is, ik vind het gewoon ongepast als een burgemeester op die manier de moraalridder gaat uithangen

Klinkt voor de hand liggend, maar ik weet niet of dat wel zo is. 1 van burgemeesters is uit een dorpje hier uit de buurt, zo'n Christelijk boeren dorpje. Volgens mij zijn daar meer voorstanders dan tegenstanders van Wilders.

Maar wat het ook is, ik vind het gewoon ongepast als een burgemeester op die manier de moraalridder gaat uithangen

Eens.

Wel grappig dat ze vaak gewoon neppe kleding dragen dan, of echt in een oude crackauto rijden..
Als het een dure bak is, dan is het vaak nog een huurauto ook :o

Klopt!!
Zien en gezien worden is enorm belangrijk in hun gemeenschap.
De sociale controle is echt nog enorm onder Marokkanen en ook het rodelen enz.
Slecht nieuws/de vuile was buiten hangen is ook "not done"
het is keeping up apearances op het hoogste niveau.
Ze hebben de dorpscultuur mee hiernaartoe genomen en drie generaties verder is het nog steeds zo.
Het lijkt op hoe het ging in het dorp in zuid Europa waar mijn pa van kwam, is niet ver van Maroc en bijna net zo.

Hoe meer marrokanen gediscrimineert en buitengesloten worden hoe erger het probleem wordt. Ik heb persoonlijk nog nooit problemen met een marrokaan gehad. Maar als je naar de media kijkt dan ga je denken dat elke marrokaan je in elkaar trapt als je maar 1 verkeerd ding zegt.

Als ik een marrokaan was zou ik eerlijk gezegd Nederland gewoon verlaten. Je moet 10x harder je best doen om gewoon normaal behandelt te worden.

Die filmpjes van Pownews zijn ook altijd zo lekker objectief. Er kunnen 99 marrokanen gewoon een normaal antwoord geven en 1 die flipt hem en wilt dat die irritante fl**kers van pownews oprotten. En dat zet je alleen dat in je filmpje natuurlijk. In dit geval staat het aan het begin waardoor je al gelijk een negatief beeld krijgt, alles daarna was gewoon heel normaal.

Mijn ervaring is meer dat de media het probleem juist rooskleuriger voorstelt dan het is, wat te verwachten is met een 90% linkse media.De meeste mensen hebben ooit wel tenminste 1 persoonlijke aanvaring gehad met een marokkaan, of het nu diefstal is of asociaal gedrag. Jij hebt echt geluk gehad denk ik.

Nederland verlaten is wel het laatste wat marokkanen zullen doen, toch niet de eerste x jaren van hun leven. Ik weet dat de meesten hier zoveel mogelijk uitkeringen opstrijken en het geld opsturen naar marokko, ze bouwen daar dan een dikke villa.

Die "99% is goed en 1% verpest het" is helaas niet de realiteit, dan was het probleem ook niet erg groot. Een meerderheid van de marokkaanse jongeren (vooral de jongens) is gewoon niet goed bezig. En de ouders trekken zich er niets van aan.

Bj5Ji9DIQAAKkMe.jpg

waarom hebben niet westerse allochtonen trouwens het alleenrecht op discriminatie? laatst nog een pvda'er in rotterdam die het jammer vond dat de turkse gemeenschap slecht vertegenwoordigt is omdat er nog maar 1 turk in de raad zit daar. Dan doe je effectief hetzelfde als Wilders (mensen indelen naar afkomst ipv acties en overtuigingen) maar daar hoor je niemand over. Jezus en god worden vaak zat aangehaald in satire op tv of wat dan ook maar als mohammed ook maar een keer wordt afgebeeld dan is het ineens discriminatie en heiligschennis van de hoogste plank. Als je vrijheid van meningsuiting niet kan waarderen als het een keer van de andere kant komt, moet je maar lekker in je apenland blijven wonen waar vrijheid van meningsuiting minder belangrijk is.

http://www.youtube.com/watch?v=jvkshYLyi1k

vanaf 4:30 ongeveer

Minder minder minder minder minder

---------- Toegevoegd om 01:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:21 ----------

Wollah als er geld valt te hale ga ik ook aangifte doen. Ik voel mij gekrenkt in mein doen en laten.

---------- Toegevoegd om 01:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:24 ----------

blablabla hele hoop onzin meer bla bla bla
Wat is jou opleidingsniveau? Jij zou er zo tussen passen in een apenland. Je iq is iig niet veel hoger dan dat van een aap.
jij bent echt een megool xD

Ik word ook vaak afgewezen en gediscrimineerd vanwege mijn oostblok afkomst :P
Meestal door mensen met beperkte denkvermogen.
Ik ben het ongeveer eens met Wilders, alleen niet eens met zijn uitspraken. Hij wil minder gerotzooi in het land.
Het zijn (toevallig of niet) 90% van alle gevallen marokkanen. Lijkt alsof Marocco heeft alle mensen met IQ onder 100 naar NL gestuurd.
Hij kon ook zeggen "Minder allochtone criminelen", maar die man is niet dom en weet hoe ie campagne moet voeren en mensen aantrekken.
En dan alweer bewijst dat filmpje dat het meestal net bergapen zijn, zelfs die oudere.
Camera gezien gelijk aanvallen en dan huilen dat ze zo behandeld worden en gedescrimineerd.

Ik word ook vaak afgewezen en gediscrimineerd vanwege mijn oostblok afkomst :P
Meestal door mensen met beperkte denkvermogen.
Ik ben het ongeveer eens met Wilders, alleen niet eens met zijn uitspraken. Hij wil minder gerotzooi in het land.
Het zijn (toevallig of niet) 90% van alle gevallen marokkanen. Lijkt alsof Marocco heeft alle mensen met IQ onder 100 naar NL gestuurd.
Hij kon ook zeggen "Minder allochtone criminelen", maar die man is niet dom en weet hoe ie campagne moet voeren en mensen aantrekken.
En dan alweer bewijst dat filmpje dat het meestal net bergapen zijn, zelfs die oudere.
Camera gezien gelijk aanvallen en dan huilen dat ze zo behandeld worden en gedescrimineerd.
Strong backfire als je eigen achterban/kamerleden zich tegen je keren :p

Had bij het maken van een afspraak voor huisbezichtiging een foto van mezelf moeten sturen om aan te tonen dat ik een blanke Nederlander was. Ik scheen buitenlands te klinken aan de telefoon en had mijn naam denk ook niet echt mee.

Voelde me toch wel gediscrimineerd.

lloydatoni is inderdaad een rare naam

Die "99% is goed en 1% verpest het" is helaas niet de realiteit, dan was het probleem ook niet erg groot. Een meerderheid van de marokkaanse jongeren (vooral de jongens) is gewoon niet goed bezig. En de ouders trekken zich er niets van aan.

99% is slecht en 1% verpest het om niet alle marokkanen onder één noemer te plaatsen

Strong backfire als je eigen achterban/kamerleden zich tegen je keren :p

All part of the plan :p

het is gewoon de schuld van die 99% marokkanen die wel goed zijn. als die nou eens op zouden houden met verstoppen dan was het probleem zo opgelost

Eens :)!

kwam deze ergens tegen :D

ROTTERDAM 29-03-2014
De politie in Nederland zegt blij te zijn met de massale aangifte die wordt gedaan tegen Geert Wilders. Vanaf het moment dat er op grote schaal is begonnen met het doen van aangifte tegen Wilders hebben wij al 84 verdachten kunnen arresteren die vrijwillig het politiebureau in zijn komen lopen. ?Dit is geweldig! Ons werk is nog nooit zo makkelijk geweest, om het uur komt er wel een verdachte vrijwillig binnenwandelen. Na het opstellen van de aangifte tegen Wilders zijn we eerst ongeveer een uur bezig de taalfouten eruit te halen, vervolgens halen wij de naam van degene die aangifte doet door de database van gezochte criminelen en dan is het regelmatig raak. Wij hopen dat Wilders binnenkort dezelfde uitspraken doet over Antillianen en Roemenen? aldus een woordvoerder.

kwam deze ergens tegen :D

ROTTERDAM 29-03-2014
De politie in Nederland zegt blij te zijn met de massale aangifte die wordt gedaan tegen Geert Wilders. Vanaf het moment dat er op grote schaal is begonnen met het doen van aangifte tegen Wilders hebben wij al 84 verdachten kunnen arresteren die vrijwillig het politiebureau in zijn komen lopen. ?Dit is geweldig! Ons werk is nog nooit zo makkelijk geweest, om het uur komt er wel een verdachte vrijwillig binnenwandelen. Na het opstellen van de aangifte tegen Wilders zijn we eerst ongeveer een uur bezig de taalfouten eruit te halen, vervolgens halen wij de naam van degene die aangifte doet door de database van gezochte criminelen en dan is het regelmatig raak. Wij hopen dat Wilders binnenkort dezelfde uitspraken doet over Antillianen en Roemenen? aldus een woordvoerder.

:roflol::roflol: en :lol:

Hoort bij de cultuur.. Althans, ik ken redelijk wat Marokkanen en die vertelde me dat het normaal is dat zodra je niet meer in huis bent, de ouders verwachten dat anderen ingrijpen zodra jij iets fout doet. (politie of andere ouders oid)

Zou wel humor zijn geweest als ze tijdens hun optocht werden aangevallen door een groep Marokkanen. Ik denk namelijk niet dat de ontspoorde jongeren de boodschap begrijpen of vereenzelvigd willen worden met blanke Nederlanders.

Hoort bij de cultuur.. Althans, ik ken redelijk wat Marokkanen en die vertelde me dat het normaal is dat zodra je niet meer in huis bent, de ouders verwachten dat anderen ingrijpen zodra jij iets fout doet. (politie of andere ouders oid)

Zou een hoop verklaren.

Terug
Naar boven