MuscleMeat

Aankomen bij cutten?

Kan vocht zijn, kan van alles zijn. Kijk volgende week nog is.

Waarom cut jij trouwens? Ben je onnozel of zo?

• Topic Starter Topic Starter
--

Laatst bewerkt:
Niet elke dag meten en kap met zuipen...

Teveel koolhydraten

Ik ben nu in mijn derde week cutten en ben aangekomen. Ik ben begonnen op 79,1 in mijn eerste week ben ik toen terug gegaan naar 77,9. de tweede week heb ik creatine gebruikt 3 dagen lang toen ben ik naar 79,5 gegaan. ik ben hier donderdags mee gestopt. nu heb ik mij in de derde week vanmorgen gewogen en zit ik op 80,9 :S Ik doe KT 3 tot 4 keer per week geen cardio en zit volgens de berekening 300-400 kcal onder mijn onderhoud.
2600 en 2700 kcal perdag naar binnen werken.
e/k/v
180/318/97
Ligt dit nu nog steeds aan de creatine? ben dit weekend wel weg geweest ongezond geleefd. alleen drink sws elke zaterdag aardig veel en nog nooit zo van aangekomen. dus misschien hebben jullie een verklaring.

Lijkt me stug dat je precies weet hoeveel kcal je binnenkrijgt als je 'ongezond geleefd' hebt en flink gezopen. Misschien zat je er wel ver boven.

-

Laatst bewerkt:
Wanneer ben je met je voedingsschema begonnen? Ik zie drie weken geleden, da's relatief kort.

- Wanneer je plotseling bent omgeslagen in je voeding waarbij je meer koolhydraten eet ten opzichte van daarvoor, kan het zijn dat je even de recoil op moet vangen van je lichaam. Als je een hele tijd weinig koolhydraten hebt gegeten, raakt je lichaam eraan gewend om energie vooral uit vetten te halen en zuinig met vetten om te gaan. Eet je dan plotseling meer koolhydraten, weet je lichaam daar niet goed mee om te gaan (in de zin van verbranding) en zal het sneller als vet opgeslagen worden.

- Waterretentie (vasthouden van water). Een stijging van koolhydraten staat gelijk aan het vasthouden van meer vocht, aangezien water zich bind aan koolhydraten (daarom eten professionele BB'ers weinig koolhydraten naarmate de podiumverschijning dichterbij komt).

- Je hebt in het weekend veel gezopen. Opzich doet de alcohol an sich niet zoveel behalve proteinesynthese afbreken, maar het gaat er vooral om wat je eet bij de alcohol. Vette troep wordt ook sneller als vet opgeslagen bij het nuttigen van alcohol. Even stoppen met drinken kan uitslag bieden (los daarvan, wil je fatsoenlijk cutten, beperk de alcoholica tot maximaal twee glazen).

Kortom, het is opzich niet bijzonder gek dat je wat zwaarder bent geworden. Hou het even in de gaten voor de komende twee weken, dan zou je gewicht weer moeten dalen. Indien niet, post dan nog even een nieuw topic.

Q

Je staat op 6% en je wilt cutten? Waar is dat goed voor? Alsof je een buikje heb.
Gebruik je AAS?

6% en een buikje:p
als je een buikje hebt sta je op minimaal 15%.

verder zegt zo´n weging helemaal niks!
max. 1x per week wegen op de zelfde dag van de week en op het zelfde tijdstip.
zelfs dan kan het erg verschillen. in de spiegel blijven kijken is veel belangrijker.
je kunt ook zwaarder worden terwijl je vet verliest hoor!

Creatine houd vocht in de spieren vast. Hierdoor kom je natuurlijk ook aan.

6% ben je niet de 1 vergeten? ikzelf zou 40e/40k/20v aanhouden maar dat moet je verder zelf weten.

Waarom cut je ?

-

Laatst bewerkt:
Je bent op bodybuilding forum geen beachboy forum

Als nog

Doe 20 minute cardio na krachf training en ga op onderhoud eten of 200 callorien onder
Val je niet af 300 callorien onder enzovoort

Op 6% heb je geen buikje, punt. Die weegschaal klopt dan gewoon niet.

6% en een buik :roflol:

Dit is 6%:

1zlwyl3.jpg

haha vetpercentage meting door weegschaal zegt genoeg.

Terug
Naar boven