Fitness Seller

Aankomen (Echt nodig)

Nnjaa

Novice
Waardering
0
Hallo,

Ik ben vrij recent hier, dus ik zal mezelf even voorstellen. Mijn naam is Glenn, en ik ben 19 jaar. Ik heb een aziatische achtergrond, en heb de bouw van mijn vader. Ik ben vrij mager/dun, en ik weeg absoluut niet veel. Veel te weinig! (60KG). Mijn vraag is.. Wat is de beste manier om aan te komen? Ik weet dat er veel vragen zijn van deze aard. Sorry daarvoor, maar ik heb gezocht. Echter heb ik de antwoord "Nog" niet gevonden. Hier zijn mijn specificaties op een rijtje:

Specificaties:

Lengte: 1,78 CM/M
Gewicht: Tussen 59-62 KG
Leeftijd: 19 Jaar
Activiteit: Fitness (Pas 2 weken)

Ik wil graag aankomen, en zeker 70 KG of hoger gaan wegen! Ik ben dun, en zeer mager.

Mijn huidige baan is Systeembeheer in een vrij groote organisatie. En ik heb afgelopen jaar (Van 08 tot 09) niks anders gedaan dan 5 dagen per week, op een stoel gezeten, geen activiteit of niks gedaan. Dus niet echt gezond. Echter ben ik sinds kort begonnen met Fitness, omdat ik uiteraard veel breder, sterker wil worden.

Ik heb een aziatische achtergrond, en ik heb de bouw van mijn vader. Mijn vader is ook niet breed, en is ook vrij dun. Ik kan eten wat ik wil, maar ik kom gewoon echt niet aan! Dit is vrij irriterend, omdat ik zo graag breder wil worden.

Een aantal jaren geleden, heb ik 2 jaar in een magazijn gewerkt. En dagelijks stukken lood van 20-50KG gedragen, en gezaagd. Na die 2 jaar, zag ik duidelijk verschil in mijn biceps, en rug. Mijn rug is gespierd, en mijn biceps ook. Maar uiteraard kan alles beter!!

Als het kan, zou ik graag tips willen hebben over voeding, en voeding suplies, zodat ik beter aan kan komen, en zwaarder wegen. En wat is de beste kracht training voor mij? Mhm..

Alle tips zijn welkom, en excuses als dit in de foute forum cat. is gepost.

Bij voorbaat dank!

Glenn

Zoek even in de andere topics en op internet.

Het eerste dat je kan doen is een goede KT schema samenstellen of zoeken.Je kcal behoefte bepalen plus sporttoeslag en arbeids toeslag, daarop 500Kcal bij doen. 7 tot 8maal per dag een maaltijd binnen werken met een tijds panne van 2 tot 3u tussen de maaltijden.Heb je al een trainings schema?Voedins schema?In de sticky kan je veel vinden

• Topic Starter Topic Starter
Hallo Sharpsafer,

Bedankt voor je rectie.

Ten aller eerst, ik ben vrij nieuw in de workouts, en fitness. Dus ik heb echt geen idee wat een KT schema is. Een man mag 2500 Kcal binnen krijgen, verbeter mij als ik het mis heb. Maar dan moet ik dus 3000 Kcal minimaal per dag binnen kragen? Ik heb ook geen trainings schema, en voedings schema. Echter heb ik al een kijkje genomen in de Sticky threads. Maar tevergeefs, kon ik niet echt wat vinden voor mijn mentale wensen!

Ik wil lekker zwaar aankomen, dus tussen de 70-80KG gaan wegen. En vervolgens spiermassa opbouwen, zodat ik er heel wat breder uit zal zien. Mijn hoofd doel(en)

Zijn mijn borst, triceps, rug, biceps, en buik. Benen ook wel, maar dat vind ik minder belangrijk. Ik wil gewoon dikkere/bredere en sterkere armen! Maar ik ben niet zo gemotiveerd, omdat ik gewoon niet wil aankomen. En dat is zeer irritant, omdat ik al vanaf mijn 16'de gewoon op 60 blijf wegen. En elke keer als ik op de weegschaal ga staan. Voel ik me teleurgesteld betreft mijn gewicht.

Dus tips, en whatsoever. Zijn altijd welkom!

Bij voorbaat bedankt,

Glenn.

Je kan starten met een split schema of fullbody 3 à 4maal per week.Ja zou zeker tegen de 3000Kcal gaan mocht ik jou zijn.Succes!

Hallo Sharpsafer,

Bedankt voor je rectie.

Ten aller eerst, ik ben vrij nieuw in de workouts, en fitness. Dus ik heb echt geen idee wat een KT schema is. Een man mag 2500 Kcal binnen krijgen, verbeter mij als ik het mis heb. Maar dan moet ik dus 3000 Kcal minimaal per dag binnen kragen? Ik heb ook geen trainings schema, en voedings schema. Echter heb ik al een kijkje genomen in de Sticky threads. Maar tevergeefs, kon ik niet echt wat vinden voor mijn mentale wensen!

Ik wil lekker zwaar aankomen, dus tussen de 70-80KG gaan wegen. En vervolgens spiermassa opbouwen, zodat ik er heel wat breder uit zal zien. Mijn hoofd doel(en)

Zijn mijn borst, triceps, rug, biceps, en buik. Benen ook wel, maar dat vind ik minder belangrijk. Ik wil gewoon dikkere/bredere en sterkere armen! Maar ik ben niet zo gemotiveerd, omdat ik gewoon niet wil aankomen. En dat is zeer irritant, omdat ik al vanaf mijn 16'de gewoon op 60 blijf wegen. En elke keer als ik op de weegschaal ga staan. Voel ik me teleurgesteld betreft mijn gewicht.

Dus tips, en whatsoever. Zijn altijd welkom!

Bij voorbaat bedankt,

Glenn.

Iedereen zijn Kcal behoefte is anders. Maar omdat jij zo mager bent zou ik alles na binne douwe kwa eten wat op je route ligt.

• Topic Starter Topic Starter
Mhm .. Oke.

Ik geef toe dat ik een slechte eter ben. Maar er zijn tijden geweest, waaronder ik echt veel at. Maar blijkt dat zelfs die tijden niet genoeg waren. Ik heb nooit op de Kcal gelet.

Ik heb even het internet zitte surfen. En ik ben op een Voedingsupplement gaan zoeken. Eentje genaamd: XXL Nutrition Complex Carb Gainer.

Review van voedingsupplement:

Het unieke aan de Complex Carb Gainer is dat het geen enkelvoudige koolhydraten (suikers)bevat. De meeste weightgainers staan bol van deze suikers en hiervan kan je snel vet worden. De koolhydraten in Complex Carb Gainer komen voor 50% uit maltodextrine en voor 50% uit
havermoutmeel. Deze leveren dus uitsluitend complexe koolhydraten. De koolhydraten uit maltodextrine worden sneller opgenomen dan die uit havermoutmeel. Hierdoor ontstaat er een perfecte, geleidelijke aanvoer van energie. Daarbij bevat Complex Carb Gainer voedingsvezels wat goed is voor de spijsvertering.

Dit gecombineerd met een hoog eiwit gehalte (36,6%), MCT olie, en een vitaminen en mineralen mix maken van Complex Carb Gainer een ideale maaltijdvervanger. De eiwitbronnen bestaan uit de allerbeste kwaliteit gefiltreerde whey concentraat en isolaat (50/50 verhouding).

Smaak: Vanille, Banaan, Aardbei en Choco.

Geleverd in emmers van 1kg en 2,5kg.

Maaltijdvervanging:
Meng 500ml water of melk met 100 gram (4 volle maatscheppen) Complex Carb Gainer.

Extra eetmoment:
Meng 250ml water of melk met 50 gram (2 volle maatscheppen) Complex Carb Gainer.

Samenstelling per 100 g:
Energie 393 kcal
Eiwit 36,6 gr
Koolhydraten 43,0 gr
Vet 7,7 gr waarvan 5,1gr uit MCT

Vitaminen en Mineralen per 100 gram
Vitamine B1 1,4mg 99,5%ADH
Vitamine B2 1,6mg 98,6%ADH
Vitamine B6 1,98mg 99,0%ADH
Vitamine B12 0,99mcg 99,0%ADH
Vitamine C 59,85mg 99,5%ADH
Vitamine E 9,9mg 99,5%ADH
Biotine 148,5mcg 99,5%ADH
Foliumzuur 198mcg 99,5%ADH
Niacine 18mg 99,5%ADH
Panthoteenzuur 5,85mg 99,5ADH
Natrium 96,75mg
Kalium 90mg
Magnesium 67,5mg 22,5%ADH

Of dit echter een geheel goed product is, hangt van reacties af. Echter heb in niet zo veel, en onduidelijke reacties bekeken. Is dit nou echt een goed product. Stel, ik kom elke dag boven de 3000 of op 3000Kcal aan. Bestaat de kans dan dat ik echt aankomt?

Alvast bedankt,

Glenn.

Eerst je voeding op orde.. dan pas met supplementen gaan werken!

Terug
Naar boven