Fitness Seller

aankomen

Bezoekers in dit topic

jasperrrr

Cool Novice
Lid geworden
23 feb 2011
Berichten
39
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
82kg
Vetpercentage
12%
Hallo,

Ik ben 19 Jaar ben nu 2 jaar bezig met fitnes, en het laatste jaar heel serieus 4x in de week.
1Jaar geleden woog ik 60 kg en weeg nu tegen de 70 aan, heb heel veel moeite met aankomen terwijl ik goed eet, zeker om het uur een gezonde snack ( Banaan, shake enz..):janken:.
Ik heb een goed workout schema, en mijn borst zie ik goed groeien alleen mijn biceps nog niet echt, je ziet het wel maar alleen als ik mijn biceps aanspan! terwijl ik de workouts goed pak!
Heeft iemand informatie voor mij??

Met vriendelijke groet en bedankt!
Jasper:cool:
 
oepss moet verplaatst worden ben geen 35+ haha sorry!
 
Meer eten.
 
benen en rug trainen
 
Meer eten
Harder trainen.

2 jaar fitness en je weegt nog maar 70 kilo terwijl je als doel had om aan te komen? Ik mag toch hopen dat ik dat voor t einde van het jaar red :o

Maar goed, post je schema's eens..
 
Post je voedingsschema en trainingsschema maar eens ter beoordeling ;)
 
Schouders: dumbbell Shoulder Press ,Arnold Press,Dumbbell Lateral Raise exercise , Lateral Raise
Borst: Bench Press, Fly , Incline stoel 30graden, cable oefening arm langs je lichaam heen en weer laten gaan (naam vergeten:$)
Rug: deadlift,Dumbbell Row,Pull up, Seated Rear Dumbbell Lateral Raise
Been: Squaten, Leg Press ,Standing Calve raise, Leg Extensions, Leg Curls.
Buik: Allerlei Verschillende oefeningen waarbij ik voel dat ze goed zijn.
Biceps: Standing Barbell Bicep Curls, Dumbbell Hammer Curls, Reverse Barbell Curls, Alternating Curls.
Tricep: French Press,Dippen,Kickbacks, Tricep Cable oefening ( naam vergeten:$)

Ik pak nu alles 4setjes van 3x8 en 1x6 maximaal.

Maandag: Borst,Triceps,Buik,Schouders
Dinsdag: Biceps,Rug,Benen,Buik
Woensdag: Rust
Donderdag: Borst,Triceps,Buik,Schouders
Vrijdag: Biceps,Rug,Benen,Buik

Voedings schema:

's ochtends:
broodjes met ham en kipfilet
shake proteine
2 bananen
2 Manderijnen

's middags:
broodjes met ham en kipfilet
2 Bananen
muesli repen

's avonds:
eten wat de pot schaft...
Kwark
Proteine shake
2 Bananen
4 Manderijnen


Hoop dat ik hulp kan krijgen met deze informatie!

Mvg,
Jasper
 
Als je 4 spiergroepen per x kan trainen die alles met elkaar te maken hebben dan train je ze niet hard genoeg..

Probeer,

Maandag: Borst/Triceps/Kuiten
Dinsdag: Rug/Biceps/Buik
Woensdag: OFF
Donderdag: Benen/Schouders/Nek
Vrijdag: Biceps/Triceps/Buik

Kwa eten:

"broodjes met ham en kipfilet"
Wat voor broodjes en hoeveel broodjes? Probeer volkoren te nemen.
Verdeel je eten in 6 tot 8 maaltijden en probeer wat rond te kijken in de voeding sectie over bulken/cutten want weet niet precies wat je doel is?

2 bananen is overdreven, probeer fruit s'ochtends of direct na je training te nemen i.v.m snelle suikers.

Muesli repen dienen nergens voor, dus neem liever 2 extra broodjes met kipfile.

Proteïne shakes hebben geen nut als je voedings schema niet op orde is.

succes ermee!
 
Over heel de ochted denk ik 6 broodjes volkoren, en s middags 4 ongeveer
Oke dus de shakes die ik nu pak hebben geen nut als ik dit zo blijf aanpakken?


Ik probeer meer massa te krijgen en gewoon breder te worden.

En hoe bedoel je dat ik ze dan niet hard genoeg train?
Groetjes
 
je schema is slecht, lees de sticky's, maak een nieuw en dan maak ik er wel aanmerkingen over, maar je neemt de verkeerde spieren te samen(te veel) en houd geen rekening met secundaire spieren.


Als je niet meer aankomt en je wilt aankomen is het vrij simpel: meer eten;)
 
Dit schema heb ik gehad van 'onze fitness begeleider in onze fitness school' dus ik kan hem gaan vertellen dat hij gewoon belabberd is haha?
 
Dit schema heb ik gehad van 'onze fitness begeleider in onze fitness school' dus ik kan hem gaan vertellen dat hij gewoon belabberd is haha?

Slecht niet, ik weet niet wat voor training je volgt. Als ik train hoop ik dat ik 2 spiergroepen per keer kan volhouden voordat ik totaal verzuurd ben... Als jij rustig traint kan je veel meer spiergroepen pakken per keer, alleen dit werkt niet als je wilt gaan aankomen, het enige wat je ermee berijdt is dat je je huidige spieren houd en misschien een klein beetje groter wordt. Als je groot wilt worden zul je nadat je eigenlijk denkt van "pff ik kan egt niet meer" gewoon nog 2 setjes moeten doen. Wie hard werkt boekt snel resultaat :)
 
zeker als beginner train je best direct in evenwicht en dit zijn de fouten:

Maandag: Borst,Triceps,Buik,Schouders schouders en dag erna rug, biceps is fout

Dinsdag: Biceps,Rug,Benen,Buik
Woensdag: Rust
Donderdag: Borst,Triceps,Buik,Schouders schouders en dag erna rug en biceps = niet goed

Vrijdag: Biceps,Rug,Benen,Buik

Dan zijn je training ook slecht verdeelt. Veel te veel spiergroepen voor een split en dan doe je beter een UB/LB
 
Over heel de ochted denk ik 6 broodjes volkoren, en s middags 4 ongeveer
Oke dus de shakes die ik nu pak hebben geen nut als ik dit zo blijf aanpakken?


Ik probeer meer massa te krijgen en gewoon breder te worden.

En hoe bedoel je dat ik ze dan niet hard genoeg train?
Groetjes

Probeer brinta bij je ontbijt te plakken of havermout. Zoals ik al eerder zei bij de voeding sectie staan handige tips om aan te komen.

"En hoe bedoel je dat ik ze dan niet hard genoeg train?"
- Heel simpel probeer niet 4x8 te doen maar doe 2x12 (warming up) en dan 1x maximaal gewicht en maximaal reps (+8).

Shakes hebben idd geen zin want je kan makkelijk genoeg eiwitten uit je voeding halen, lukt dit egt niet dan zijn eiwit shakes altijd een handige optie, maar probeer eerst alles uit je voeding te halen.
 
Probeer brinta bij je ontbijt te plakken of havermout. Zoals ik al eerder zei bij de voeding sectie staan handige tips om aan te komen.

"En hoe bedoel je dat ik ze dan niet hard genoeg train?"
- Heel simpel probeer niet 4x8 te doen maar doe 2x12 (warming up) en dan 1x maximaal gewicht en maximaal reps (+8).

Shakes hebben idd geen zin want je kan makkelijk genoeg eiwitten uit je voeding halen, lukt dit egt niet dan zijn eiwit shakes altijd een handige optie, maar probeer eerst alles uit je voeding te halen.

Oke, en als ik weight gainers pak?
Brinta pak ik ook afentoe maar dit is neit vast zegmaar! moet ik dit het beste mengen met water of melk of kwark?
Ik heb in de voeding sectie gekeken idd heel handig!:thumb:
 
Calorieen tellen, zonde dat je dat klaarblijkelijk nog niet hebt gedaan in die 2 jaar. Kan goed zijn dat je te weinig binnenkrijgt als ik je schema zo zie.
 
Weight Gainer is geldverspilling.
Havermout, melk, whey, pindakaas en eventueel banaan. Blenderen. Klaar is weightgainer:D
Voordelen:
- Goedkoop
- Zonder onnodige suikers
- Verhouding zelf te bepalen
- Zelf aan te passen naar smaak.
 
Weight Gainer is geldverspilling.
Havermout, melk, whey, pindakaas en eventueel banaan. Blenderen. Klaar is weightgainer:D
Voordelen:
- Goedkoop
- Zonder onnodige suikers
- Verhouding zelf te bepalen
- Zelf aan te passen naar smaak.

Net geprobeerd en het smaakte nog redelijk ook haha! dankjewel!:cool:
 
Back
Naar boven