MuscleMeat

Aankomen

Bezoekers in dit topic

mzZ20

Novice
Lid geworden
21 dec 2020
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
65kg
Hallo iedereen, ben nieuw hier en wil wat informatie opdoen. Ik ben 23j en 1m75

Ik ben begin november thuisbeginnen fitnessen. Ik woog toendertijd 58 kg. Vandaag de dag weeg ik 65 kg.

Ik lees vaak over bulken en cutten. Kan iemand mij kort uitleggen wat voor mij het beste is.

Foto 1: begin november
Foto 2: 15 december


Dank u alvast

IMG-20201221-WA0002.jpg

IMG-20201221-WA0001.jpg
 
Op de eerste foto trek je je buik in, op de tweede laat je 'm hangen....
Los daarvan denk ik dat een gewichtstoename van 7 kg in anderhalve maand te snel is gegaan.
 
Op de eerste foto trek je je buik in, op de tweede laat je 'm hangen....
Los daarvan denk ik dat een gewichtstoename van 7 kg in anderhalve maand te snel is gegaan.
Op de eerste foto trek ik mijn buik niet in. Had niet eens een buikje haha. Maar toch bedankt voor de reactie.
 
Ik denk dat je gewoon veel te snel teveel bent gaan eten. Oftewel veel te veel boven je onderhoud.
Ik vermoed zomaar dat je gewoon gedacht hebt "als ik maar heel veel eet" en daarbij train komt het wel goed.
Maar je moet ook niet teveel eten. Je lijf moet het ook verwerken en spieren aanzetten doe je niet alleen door maar heel veel teveel eten en wat trainen.
Het is een kwestie van afstemmen op elkaar.

Ik weet niet of je je voeidng echt bijhoudt maar ik zou me richten op maximaal 0,5 kg per week aankomen om teveel vet aanzetten te voorkomen.
Ik denk dat als je nu even wat minder eet dan je nu doet en dus wat minder snel aankomt dat het ook beter zal gaan.

Weet je hoeveel je nu eet? en wat je hoeveelheden aan eiwitten Koolhydraten en vetten zijn?

Als je heel wat beter evenwicht wil vinden en er echt diep in wil duiken kan je alles wat meer op berekeningen baseren in combinatie met je praktijkresultaten qua aankomen. Wil je niet echt heel diep in de cijfers duiken zorg dan dat je je voeding wat meer afstemt op je aankomen dat het niet te snel gaat.

Hier kan je wat basis informatie vinden maar sla niet meteen als een gek door met rekenen en getallen. Kijk er eerst op ruwe basis naar met wat je nu doet.

Lees post 1 en eventueel gebruik de excel van post 2.

enne.. hou het gewoon bij 1 topic. ;) je hoeft niet voor elke vraag een nieuw topic te starten.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Ik denk dat je gewoon veel te snel teveel bent gaan eten. Oftewel veel te veel boven je onderhoud.
Ik vermoed zomaar dat je gewoon gedacht hebt "als ik maar heel veel eet" en daarbij train komt het wel goed.
Maar je moet ook niet teveel eten. Je lijf moet het ook verwerken en spieren aanzetten doe je niet alleen door maar heel veel teveel eten en wat trainen.
Het is een kwestie van afstemmen op elkaar.

Ik weet niet of je je voeidng echt bijhoudt maar ik zou me richten op maximaal 0,5 kg per week aankomen om teveel vet aanzetten te voorkomen.
Ik denk dat als je nu even wat minder eet dan je nu doet en dus wat minder snel aankomt dat het ook beter zal gaan.

Weet je hoeveel je nu eet? en wat je hoeveelheden aan eiwitten Koolhydraten en vetten zijn?

Als je heel wat beter evenwicht wil vinden en er echt diep in wil duiken kan je alles wat meer op berekeningen baseren in combinatie met je praktijkresultaten qua aankomen. Wil je niet echt heel diep in de cijfers duiken zorg dan dat je je voeding wat meer afstemt op je aankomen dat het niet te snel gaat.

Hier kan je wat basis informatie vinden maar sla niet meteen als een gek door met rekenen en getallen. Kijk er eerst op ruwe basis naar met wat je nu doet.

Lees post 1 en eventueel gebruik de excel van post 2.

enne.. hou het gewoon bij 1 topic. ;) je hoeft niet voor elke vraag een nieuw topic te starten.
Bedankt voor je antwoord!
Ja, ik probeer mijn voeding bij te houden met de calorieenteller app.


Ok. Ik zal dus nu wat minder eten dan ik nu doe.
Is er een indicatie vanaf wanneer ik kan beginnen cutten?
 
Als jij jezelf te vet vind worden en genoeg massa hebt om te cutten kan je gaan cutten. Dat is echt aan jou om te beslissen.
dat punt ligt voor iedereen anders. Ik zou alleen stoppen met echt veel teveel eten wat je de afgelopen periode hebt gedaan.
Lees anders een beetje in de link die ik gaf. Misschien geeft dat je ook een beetje beter beeld.
 
Back
Naar boven