XXL Nutrition

Aankoop Power Rack

[/COLOR]

voor 150 euro meer had je zijn multirack waar je ook kan op bench pressen, pull ups kan op doen, schijven op kwijt kan.

.

welke bedoel je?[/QUOTE]

De multirack waar ik het over heb staat niet op de site van powercage.nl/
Het was een ontwerp die ik aan Henk had gevraagd en hij heeft me toen een mail met een ontwerp gestuurd, waar de prijs rond de 420 euro lag. Hier boven zie je een voorbeeld van wat het ontwerp was. De originele mail heb ik jammer genoeg niet meer maar ik ben er zeker van dat henk dat ontwerp niet zal weggegooid hebben.
Ik ben ze zelf zeker van dat indien meer mensen dit ontwerp zouden zien, hij er meer zou van verkopen dan power racks; Is vele malen praktischer. Mss kan je je bestelling nog wijzigen? Stuur hem een mail en vraag hem het ontwerp en kijk wat het verschil in prijs dan is en of je het er voor over hebt. Persoonlijk vind ik je deal voor dat squatrack veel te duur; Je mist enorm veel zaken.

Het was een ontwerp die ik aan Henk had gevraagd en hij heeft me toen een mail met een ontwerp gestuurd, waar de prijs rond de 420 euro lag. Hier boven zie je een voorbeeld van wat het ontwerp was. De originele mail heb ik jammer genoeg niet meer maar ik ben er zeker van dat henk dat ontwerp niet zal weggegooid hebben.
Ik ben ze zelf zeker van dat indien meer mensen dit ontwerp zouden zien, hij er meer zou van verkopen dan power racks; Is vele malen praktischer. Mss kan je je bestelling nog wijzigen? Stuur hem een mail en vraag hem het ontwerp en kijk wat het verschil in prijs dan is en of je het er voor over hebt. Persoonlijk vind ik je deal voor dat squatrack veel te duur; Je mist enorm veel zaken.[/QUOTE]

wat zijn de afmetingen van dat multi rack? ik heb juist voor de squat stand gekozen vanwegen dat die lekker klein is. en ik kan daar ook wat schijven aan kwijt. mijn bankje voor bench press komt vandaag binnen. en een pull up bar heb ik aan de muur hangen. (moet die alleen nog maken of vervangen)

Ik ben ze zelf zeker van dat indien meer mensen dit ontwerp zouden zien, hij er meer zou van verkopen dan power racks; Is vele malen praktischer. Mss kan je je bestelling nog wijzigen? Stuur hem een mail en vraag hem het ontwerp en kijk wat het verschil in prijs dan is en of je het er voor over hebt. Persoonlijk vind ik je deal voor dat squatrack veel te duur; Je mist enorm veel zaken.

wat zijn de afmetingen van dat multi rack? ik heb juist voor de squat stand gekozen vanwegen dat die lekker klein is. en ik kan daar ook wat schijven aan kwijt. mijn bankje voor bench press komt vandaag binnen. en een pull up bar heb ik aan de muur hangen. (moet die alleen nog maken of vervangen)[/QUOTE]

Ik ken de afmetingen niet meer maar wel weet ik dat die ongeveer evenveel plaats inneemt als een power rack.

dan was het sowieso te groot geweest voor me. omdat mijn homegym een aflopend dak heeft heb ik liever een laag squatrek. zodat im zoveel mogelijk van de kamer over heb voor bijvoorbeeld overhead press of oly lifts

dan was het sowieso te groot geweest voor me. omdat mijn homegym een aflopend dak heeft heb ik liever een laag squatrek. zodat im zoveel mogelijk van de kamer over heb voor bijvoorbeeld overhead press of oly lifts

Ja maar hoe ga je dan benchen? Was je dan niet beter geweest met een halfrack?

Beste,

Ik heb intussen al alle threads van DBB bekeken in verband met power racks maar deze maken een keuze er niet gemakkelijker op dus stel ik maar mijn vraag :

Ik zoek een extreem robuust power rack en heb een budget van om en bij de 500eu. Naast een stabiele pull up bar en vangers (standaard) zoek ik vooral een power rack met goede dip opties (al dan niet optioneel). Ik wens op LT meer dan 250lbs druk op deze uit te oefenen (incl eigen gewicht) dus had ik graag jullie ervaringen eens geweten welke power rack ervaringen jullie zoal hebben..

thx!

Laatst bewerkt:
Beste,

Ik heb intussen al alle threads van DBB bekeken in verband met power racks maar deze maken een keuze er niet gemakkelijker op dus stel ik maar mijn vraag :

Ik zoek een extreem robuust power rack en heb een budget van om en bij de 500eu. Naast een stabiele pull up bar en vangers (standaard) zoek ik vooral een power rack met goede dip opties (al dan niet optioneel). Ik wens op LT meer dan 250lbs druk op deze uit te oefenen (incl eigen gewicht) dus had ik graag jullie ervaringen eens geweten welke power rack ervaringen jullie zoal hebben..

thx!

Wij verkopen een bodysolid gpr 378 cage! met pulley en gewichtsblokken, is een heel robuust power rack

Wij verkopen een bodysolid gpr 378 cage! met pulley en gewichtsblokken, is een heel robuust power rack

Ik heb er een zonder de pulley maar ik kan beamen dat het een fantastisch rack is. Zeer zwaar, staat als een huis, diep,...en belastbaar tot meer dan het dubbele wat je ooit zal tillen.

---------- Toegevoegd om 15:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:10 ----------

Ik blijf het herhalen: in heel Europa is dit momenteel de beste deal:
http://www.helisports.be/squat-en-press-racks/PowerMark-470HR-Power-Rack.html

Terug
Naar boven