SpprSi
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 11
Mijn conditie in het algemeen is een beetje achteruitgegaan, ook mijn startsnelheid bij het spurten (eens ik op snelheid ben, ben ik nog steeds vrij rap). Ik ben ook een beetje vervet en de zomer komt eraan.
Al deze factoren samen hebben ertoe geleid dat ik dit alles wil aanpakken. Dus wat vet kwijtspelen (wat leidt tot mooiere buikspieren
), wat ook zal leiden tot iets sneller aanzetten, alsook mijn gehele conditie. Mss niet direct mijn conditie die wel vrij behoorlijk is maar meer het recuperen tijdens een voetbalwedstrijd. Ik ga het zo aanpakken:
• 7 minuten touwtje springen
• 1 minuut op en af step
• 1 minuut rust
• 1 minuut op en af step
• Spurtoefening (3m spurten, terugspurten, 6m spurten, terugspurten,9m spurten, terugspurten, 15m spurten, terugspurten)
• 1 minuut rust
• Spurtoefening
• 1 minuut rust
• Spurtoefening
• 2 minuten rust
• 40 - 60 minuten lopen
Ik ga dit voorlopig 1x in de week doen, als het voetbalseizoen stopt mss 2x. Iemand tips of opmerkingen die me mijn doelen beter zouden helpen te bereiken?
Al deze factoren samen hebben ertoe geleid dat ik dit alles wil aanpakken. Dus wat vet kwijtspelen (wat leidt tot mooiere buikspieren
), wat ook zal leiden tot iets sneller aanzetten, alsook mijn gehele conditie. Mss niet direct mijn conditie die wel vrij behoorlijk is maar meer het recuperen tijdens een voetbalwedstrijd. Ik ga het zo aanpakken:• 7 minuten touwtje springen
• 1 minuut op en af step
• 1 minuut rust
• 1 minuut op en af step
• Spurtoefening (3m spurten, terugspurten, 6m spurten, terugspurten,9m spurten, terugspurten, 15m spurten, terugspurten)
• 1 minuut rust
• Spurtoefening
• 1 minuut rust
• Spurtoefening
• 2 minuten rust
• 40 - 60 minuten lopen
Ik ga dit voorlopig 1x in de week doen, als het voetbalseizoen stopt mss 2x. Iemand tips of opmerkingen die me mijn doelen beter zouden helpen te bereiken?