Fitness Seller

Aanraden supplementen

Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
70kg
Ik ben nieuw hier op het forum.
Ik woog vroeger een goeie 98 kg en stond mooi afgewerkt.

Wegens gezondheidsredenen heb ik een maagverkleining laten uitvoeren en schiet er nu ng 68 kg over :(

Nu ben ik opnieuw begonnen met trainen, maar het probleem is natuurlijk dat ik niet meer kan eten zoals vroeger.

Wat raden jullie aan van supplementen als extra toevoeging om toch genoeg voedingsstoffen binnen te hebben? (merken die deftig werken) aankomen in vet is zeker NIET nodig ;)

Mistake of your life gemaakt? Lol een maagverkleining...dat verkloot alles. Als ik zo kijk naar mijn ma; nujah, het was ofwel dit ofwel er als een tientonner bij blijven lopen. xD

maagverkleining @98 kg???:rolleyes:

@ Caveman, bekijk de review sectie eens.
Staat praktisch alles is van alle merken, verschillende doelen, noem maar op.
Stel eerst je eigen doelen samen en denk dat je er via de review sectie uitkomt.

Die maag rekt op den duur wel weer;) Lees de sticky's in de verschillende secties.

• Topic Starter Topic Starter
Mistake of your life gemaakt? Lol een maagverkleining...dat verkloot alles. Als ik zo kijk naar mijn ma; nujah, het was ofwel dit ofwel er als een tientonner bij blijven lopen. xD

niet als je bloed en hart waarden eerder dodelijk zijn... had in rust hartslag van van 115 alsek op een stoel zat.
Cholesterol e.d. swingen de pan uit. diëten en dergelijke hielp niet wegens slechte afbraak door het lichaam dusja, twas dat of aan me 40ste hartkwalen krijgen...

Hoi Captain Caveman,

Ik zou een goede weightgainer aanraden met een goede concentratie eiwitten.
Belangrijk is dat de weightgainer ook vol zit met complexe koolhydraten zodat je bloedsuiker waardes niet teveel gaan schommelen.

Een weightgainer die heel goed in elkaar zit is de RAW IRON Professional weightgainer.

Hier op DBB wordt de RI WG ook erg goed gewaardeerd, zie:

Reviews.

[Link niet meer beschikbaar]

niet als je bloed en hart waarden eerder dodelijk zijn... had in rust hartslag van van 115 alsek op een stoel zat.
Cholesterol e.d. swingen de pan uit. diëten en dergelijke hielp niet wegens slechte afbraak door het lichaam dusja, twas dat of aan me 40ste hartkwalen krijgen...

Wat bedoel je dan met er goed afgewerkt bij staan? Bedoel je dan een vetpercentage van 40% ofzo?

Zou persoonlijk eerst eens kijken voor een goed voedingsschemaen daarna aanvallen met supplementen.
Hoe en wat eet je nu?

Oké, ik begrijp het wel. Bij mijn ma zal het waarschijnlijk ook zoiets geweest zijn. Maar worden alle stoffen door je lichaam opgenomen als je iets eet? Ik dacht dat mijn ma zei dat ze extra supplementen moest nemen omdat de opname hierdoor veel achteruit is gegaan...

• Topic Starter Topic Starter
Hoi Captain Caveman,

Ik zou een goede weightgainer aanraden met een goede concentratie eiwitten.
Belangrijk is dat de weightgainer ook vol zit met complexe koolhydraten zodat je bloedsuiker waardes niet teveel gaan schommelen.

Een weightgainer die heel goed in elkaar zit is de RAW IRON Professional weightgainer.

Hier op DBB wordt de RI WG ook erg goed gewaardeerd, zie:

Reviews.

[Link niet meer beschikbaar]

Ziet er inderdaad een goed productje uit!
Vroeger nam ik geen gaigners omdat ik van nature al genoeg verdikte, dit gaat bij deze het geval niet zijn?

Oké, ik begrijp het wel. Bij mijn ma zal het waarschijnlijk ook zoiets geweest zijn. Maar worden alle stoffen door je lichaam opgenomen als je iets eet? Ik dacht dat mijn ma zei dat ze extra supplementen moest nemen omdat de opname hierdoor veel achteruit is gegaan...

alles wordt ng steeds opgenomen, maar door de kleinere hoeveelheden net iets minder stoffen binnen. Ik neem nu gewoon wat b12 injecties voor wat meer energie omdat ik pakken meer slaap sinds die operatie, met die spuiten krijg ik net iets meer honger en slaap ik minder.

Zou persoonlijk eerst eens kijken voor een goed voedingsschemaen daarna aanvallen met supplementen.
Hoe en wat eet je nu?

ik eet iets kleinere porties dan gewone mensen met uitzondering van vlees, alles hangt af van dag tot dag.
Ik heb nog voedingsschemavan vroeger, maar kan dit niet volhouden

Ziet er inderdaad een goed productje uit!
Vroeger nam ik geen gaigners omdat ik van nature al genoeg verdikte, dit gaat bij deze het geval niet zijn?

Hoi Captain Caveman,

Veel gainers bestonden vroeger (en sommige helaas nog steeds) vooral uit enkelvoudige suikers. Zo kreeg je weliswaar je extra calorieen binnen, maar dit zijn lege calorieen zonder voedingswaarden. Deze calorieen worden het snelst opgeslagen als vetreserves omdat je lichaam er verder niks mee kan.

In de RAW IRON Professional Weightgainer zijn de calorieen vooral van meervoudige aard. Zo komen ze bijv. uit Boekweit granen, MCT olie. De snelle suikers zoals de Waxy mais hebben het specifieke doel om vooral na de training de spierenergie aan te vullen. Verder zit er een hoog gehalte eiwitten in uit verschillende bronnen.

Bij normaal gebruik zul je met de RAW IRON gainer dus geen vetlagen opbouwen. Deze gainer is meer te vergelijken met een verantwoorde maaltijd dan met een zak snoep!;)

Sportieve groeten,
Bas

Laatst bewerkt:
Ik ben nieuw hier op het forum.
Ik woog vroeger een goeie 98 kg en stond mooi afgewerkt.

Wegens gezondheidsredenen heb ik een maagverkleining laten uitvoeren en schiet er nu ng 68 kg over :(

Nu ben ik opnieuw begonnen met trainen, maar het probleem is natuurlijk dat ik niet meer kan eten zoals vroeger.

Wat raden jullie aan van supplementen als extra toevoeging om toch genoeg voedingsstoffen binnen te hebben? (merken die deftig werken) aankomen in vet is zeker NIET nodig ;)

Graag meer uitleg hierover.

Enige supps die ik neem zijn rice&protein en protein6 van bodylab, meer heb ik niet nodig...

Terug
Naar boven