XXL Nutrition

Aanslag op toeristenhotel in Tunesië, zeker zeven doden

StickySteeez

Monstrous Giant
10.000 berichten
Waardering
972
Lengte
1m90
Massa
93kg
Mooi klote voor de toeristensector.

Er was toch sowieso al een slecht reisadvies? Iets met dreigende terroristische aanslagen en twee maand terug een aanslag in Tunis?

Meest irritante land, qua opdringerigheid naar toeristen toe, voor op vakantie te gaan. Ik had er zelf ook een aanslag willen plegen.
Hopelijk meer van hun eigen volk geraakt dan toeristen. En hopelijk blijft iedereen daar lekker weg nu

• Topic Starter Topic Starter
Meest irritante land, qua opdringerigheid naar toeristen toe, voor op vakantie te gaan. Ik had er zelf ook een aanslag willen plegen.
Hopelijk meer van hun eigen volk geraakt dan toeristen. En hopelijk blijft iedereen daar lekker weg nu

Gast, doe normaal.

Update: 27 doden al, naar waarschijnlijkheid.

De religie van de vrede slaat weer toe.

Dat was nog mijn meest normale reactie. Van mij mogen ze mekaar daar allemaal lekker opblazen. Sterker nog,
stuur er nog wat meer wapens en explosieven naar dat er zeker niemand vergeten word. Enige jammere is dat er
weer onschuldige mensen moeten tussen zitten

qrhdfk.png

Weet je wat ik leuk zal vinden, een aanslag op Robke's huis. Ik hoop dan dat je het wel overleefd, maar zonder armen en benen. Kijken hoe je piept :D

Dat was nog mijn meest normale reactie. Van mij mogen ze mekaar daar allemaal lekker opblazen. Sterker nog, stuur er nog wat meer wapens en explosieven naar dat er zeker niemand vergeten word. Enige jammere is dat er weer onschuldige mensen moeten tussen zitten

Het was op een TOERISTEN strand op de meest toeristische plek van heel Tunesië. De kans is klein dat er ook maar iemand van hun eigen volk er tussen zit en dat alle 27 doden toeristen zijn.

Weet je wat ik leuk zal vinden, een aanslag op Robke's huis. Ik hoop dan dat je het wel overleefd, maar zonder armen en benen. Kijken hoe je piept :D

Hey leuk... zolang het een zelfmoordaanslag is met 5 personen... 5 islamieten minder, heb ik er wel voor over

Edinne where are thou?

Laatst bewerkt:
Het was op een TOERISTEN strand op de meest toeristische plek van heel Tunesië. De kans is klein dat er ook maar iemand van hun eigen volk er tussen zit en dat alle 27 doden toeristen zijn.

Er zal toch ook wel bediening hebben rondgelopen van het hotel enzo...

Terug
Naar boven