AndroidHealthClinic

Aanslag op toeristenhotel in Tunesië, zeker zeven doden

afrika nee bedankt jeffrey

Maar in Nederland is er nog niks aan de hand hoor... we wachten gewoon samen met de PVDA tot het hier gebeurd, want het zijn allemaal zulke lieve jongentjes!

Maak jullie allemaal geen zorgen!

De twee dader

2me3c2.jpg

15fm26r.jpg

Pakkende foto

Nee, maar je linkt nu t feit dat ik liever geen hele bevolkingsgroepen uit zou roeien aan t voorstander zijn van dit soort islamitisch extremisme

Dan ben je gewoon een klapmongool, dahaag

Hoe zou jij het oplossen dan zo lang mogelijk aaien ckr hahahh net als de rest hier

• Topic Starter Topic Starter
Ckr niet

Er was toch sowieso al een slecht reisadvies? Iets met dreigende terroristische aanslagen en twee maand terug een aanslag in Tunis?

Je bent zo ie zo een klotemogool als je in 1 van die landen je geld gaat uitgeven (Tunis,Maroc, Turkiye, etc) want deze mensen willen ons niet dus wat doe je dan daar??

Ga lekker in Euroland op vakantie of anders naar USA of Azie.

Mijn poltieke standpunten/wereldbeschouwing is vaak totaal niet in overeenkomst met die 2 members.
Maar ik denk dat we het alle 3 wel overeen zijn dat jij hier full r*tard gaat.

Sluit jij je oogjes maar en steek je kopje maar weer in het zand. Hoe is het om maar eenvoudig iemand af te zeiken ipv een probleem bij de oorzaak te benoemen en oplossingen ervoor aan te dragen.

Jij bent gewoon een infantiel clowntje die daar niet toe in staat is.

Die mag weleens gaan cutten. Would not hit.

stoere reactie,heel stoer :thumbup:
1 van die slachtoffers moest eens familie van jouw zijn geweest,s zien of je dan nog zo domme opmerkingen zou maken....

tumblr_mm5utdPwI21r5xzspo1_500.gif

Ik ben nu eenmaal niet zo'n gevoelsmens.
Oh enne, over domme opmerkingen gesproken, kijk eens naar elk topic dat je ooit hebt aangemaakt.

Ok, doei!

Terug
Naar boven