AndroidHealthClinic

Aantal vragen over mijn schema

balhaar1234

Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
73kg
Hoi, ik train nu (full body geloof ik) met een setje dbs. En het begint al wat resultaat op te leveren.

Mijn schema ziet er momenteel zo uit en train maandag woensdag en vrijdag

Gewicht db: 13kg
Sets:4

One arm DB Raise(10 per arm)
Pushups (10)
Standing DB Presses (10)
DB Curls (10 per arm)
Tricep Ext (20)
Shrugs (20)

Is het misschien beter als ecto om minder reps met meer gewichten te doen? Of meer gewichten en 1 set minder?

En ik voel me na het trainen wel wat opgepompt en vermoeid maar heb nooit echt spierpijn. Zou dit juist wel moeten om meer te groeien?

En is full body nou beter dan split of verschilt dit per persoon?

lol, ondanks dat het waarschijnlijk een troll is..

"full body", vertaal dit nou eens naar het Nederlands. Tenzij je vanaf je heupen naar beneden verlamd bent, of geen benen hebt.. is dit niet "full body".

verder lijkt het nergens op.

• Topic Starter Topic Starter
Oke.... ik geef het op hier op dit nutteloze forum. Waar mensen nooit wat nuttigs kunnen zeggen of je vragen beantwoorden. Nee alleen maar uitlachen en afkraken om zichzelf beter te voelen. Dit is toch niet voor niks het subforum tieners en beginners? Trieste figuren hier allemaal hoor. Je hoort elkaar te helpen op een forum?

Ik blijf wel gewoon mijn ding doen en zal uiteindelijk MIJN doel bereiken. Ookal heb nog helemaal niks gehad aan dit forum. Doei doei tot nooit meer ziens op dit k*t forum waar mensen alleen maar kunnen afzeiken :wave:

Misschien moet je er zelf wat tijd insteken voordat je ons lastigvalt.

Ga stickies lezen

Terug
Naar boven