MuscleMeat

Aantal vragen

dutchbuilding

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
88kg
Vetpercentage
14%
Ik ben 15 jaar en een echte "beginner" wat fitness betreft; ik train nu ongeveer 3 weken (6x p/w).

Ik heb in die 3 weken 2 kilo spiermassa erbij gekregen, daar ben ik natuurlijk heel erg blij mee. Echter had ik een aantal vraagjes, wie weet kan ik nog meer uit mijn trainingen en voeding halen:

• Zouden jullie mij kunnen helpen met het maken van een goed voedings-schema? Ik heb nu namelijk nog geen schema, mijn eetgewoonten zien er op dit moment het volgende uit:
    • Huidige gewicht: 84kg (1.86m)
      • 'S morgens: 3 tosti's ham en kaas.
      • 'S middags: 6 boterhammen met vlees en/of kaas.
      • Tussendoor: 2 koeken.
      • 'S avonds: Aardappelen, vlees, groenten (elke dag anders).

• Verder vroeg ik mij af of jullie het gebruik van proteïne, aan- of afraden. Zoals ik eerder al aangaf wil ik graag snel breder worden. Ik ben bereid ook andere "spullen" te gaan gebruiken, als ik er maar breder van word (wel veilig natuurlijk). Graag advies!
Ten slotte wil ik mijn excuses aanbieden als ik dit bericht verkeerd heb geplaatst, ik ben namelijk nieuw op dit forum.

Alvast heel erg bedankt voor de genomen moeite!

Laatst bewerkt:
Je zegt dat je 6x per week traint, heb je een vast trainingsschema? Of op ze minst een schema met wat je op welke dag traint, want je spieren moeten wel voldoende rust krijgen na het trainen (48-72 uur).

Ik wil zelf ook gewoon snel breed worden, maar om nu al met deze andere "spullen" te gaan beginnen lijkt me niet zo'n heel goed idee. Met een goed trainings- en voedingsschema kom je al heel ver.

Ik ga geen commentaar geven op je voorlopige voedingsschema want zelf heb ik ook niet zo'n verstand daarvan :p

• Topic Starter Topic Starter