MuscleMeat

Aas bulgarije

Bezoekers in dit topic

tip 9:
Als je een lekker Bulgaartje ziet die er veeelste lekker uit ziet voor jouw niveau, en je weet zeker dat je voorlopig never een geil wijf als haar kan nken.

Paas haar dan 20 euro, dan is ze de hele avond voor jou... (real story)
 
Tip 10: Als je fruitverkopers ziet lopen, bijvoorbeeld met een kistje in hun handen, loop er dan met een wijde boog omheen. Ze lopen namelijk expres tegen je op, laten het fruit uit hun handen flikkeren en opeens staan er 5 bulgaarse gorilla's om je heen en moet je dokken voor al dat fruit.
 
Tip 11: Als vieze manvrouwen je aan de boulevard vast grijpen realiseer je dan dat 't misschien echte manvrouwen zijn. (real story)
 
Tip 11: Als vieze manvrouwen je aan de boulevard vast grijpen realiseer je dan dat 't misschien echte manvrouwen zijn. (real story)

HAHAHAHAHAHAHAHA, inb4 Peanut z'n tranny fetisj.

Tipje nr. 12: Als je tijdens het stappen moet pissen, ga dan niet in de zee staan pissen op een donker stuk strand. Geheid dat alles van je lijf wordt afgejat. Mocht je in de Flying Dutchman zijn en daar op het strand willen pissen, de bewaker heeft in 2011 mij en een vriend proberen te rollen. Hij beweerde dat de boete 10 leva (= 5 euro) per persoon was voor "peeing in the sea". Wij waren straalbezopen, dus realiseerden ons niet dat het een beer van een vent was. Toen die losse handjes kreeg zeiden we dat hij geen politie was en dat we wel even met z'n baas zouden gaan spreken. Vervolgens doodleuk doorgelopen, maar we mochten de kroeg niet meer in. :(

Volgende dag komen we meerdere tegen die die avond wel braaf hebben betaald. :o Niet pissen in de zee dus. ;)
 
Laatst bewerkt:
En goede ephedrine in Egypte/turkije enzo, weet iemand dat?
 
Tip12: als het 6u 's morgens is en de keet gaat sluiten en een dronken maar ubergeil zweedse meid komt naar je toe en vraagt, omdat je de laatste deftige kerel bent die er een beetje goed uiziet, of je haar en der vriendin op hun hotelkamer wil komen nken omdat het hun laatste avond is, zeg dan niet dat je geen condooms bij hebt (true story)
 
Tip12: als het 6u 's morgens is en de keet gaat sluiten en een dronken maar ubergeil zweedse meid komt naar je toe en vraagt, omdat je de laatste deftige kerel bent die er een beetje goed uiziet, of je haar en der vriendin op hun hotelkamer wil komen nken omdat het hun laatste avond is, zeg dan niet dat je geen condooms bij hebt (true story)

Dude...?
 
I know, jong en dom he. Maar heb de situatie toch nog half kunnen redden.:p

Half, je hebt dus één van de twee gedaan of heb je een halve condoom gebruikt?
 
Tip 13
Als je gaat zuipen ofz in een club controleer eerst de prijzen van een biertje
Anders krijg je de rekening en moet je opeens paar honderd euries dokken
Zo niet krijg je klappen
(Vaker gehoord die verhalen)

---------- Post toegevoegd Fri 25 Jan 2013 om 08:30 ----------

Tip 14
Ga niet na bulgarijen ;)
 
Tip 13
Als je gaat zuipen ofz in een club controleer eerst de prijzen van een biertje
Anders krijg je de rekening en moet je opeens paar honderd euries dokken
Zo niet krijg je klappen
(Vaker gehoord die verhalen)

---------- Post toegevoegd Fri 25 Jan 2013 om 08:30 ----------

Tip 14
Ga niet na bulgarijen ;)

Nee, ga lekker naar Spanje of Griekenland en betaal het dubbele van wat je in tip 13 zegt. :o Ik ben ongeveer 10x naar Sunny Beach geweest en heb nog nooit zoiets meegemaakt. Ik kan zelfs iedereen aanraden om erheen te gaan.

De tips die genoemd worden gelden volgens mij voor vrijwel alle zuid- en oost- europese vakantielanden.
 
Nee, ga lekker naar Spanje of Griekenland en betaal het dubbele van wat je in tip 13 zegt. :o Ik ben ongeveer 10x naar Sunny Beach geweest en heb nog nooit zoiets meegemaakt. Ik kan zelfs iedereen aanraden om erheen te gaan.

De tips die genoemd worden gelden volgens mij voor vrijwel alle zuid- en oost- europese vakantielanden.

Met tip 13 bedoel ik dat ze je na een club heen lokken en dan 5 pils drink en 1500 euries moet betalen
Zoiets hoor ik niet van Griekenland of Spanje
Maar goed daar waar jij zegt weet ik niet ben ik niet geweest

---------- Post toegevoegd Fri 25 Jan 2013 om 09:25 ----------

En met jou stats heb je er ook geen last van 150 bij 160kg
Zoals de lokalen bevolking :) je valt niet op
 
Is een stad, maar wel volkomen op toerisme gericht. De Bulgaarse naam is Slanchev Briag als ik me niet vergis. Naast Sunny Beach liggen St. Vlas, Nieuw Nessebar en Oud Nessebar. Als je er heen gaat voor de bishes en drank heb je in die andere steden niks te zoeken. Voor het vinden van AAS kan je het beste wel naar Nieuw Nessebar toegaan. Op Sunny Beach zullen de apothekers het wel niet in het assortiment hebben.

Ken Sunny Beach zo goed als m'n broekzak aangezien m'n pa er heeft gewoond. :D Ging 2 jaar geleden met de bish erheen via GoGo, wilden ze me ook nog van die arrangementen aansmeren, waarop ik zei dat ik de hele regio beter kende dan al die reisleiders. Wilden ze helaas niet van me aannemen. :(

Tipje nr. 1 van mij: Bier in 1,5 literflessen in de local supermarket en indrinken moet je doen aan de andere kant van de hoofdweg. Scheelt 50% van de prijs die je bij je hotel of aan de boulevard betaald.

Tipje nr. 2: Nooit alleen pinnen en niet pinnen bij een automaat die er enigszins onbetrouwbaar uit ziet. Ditzelfde geldt voor wisselen bij wisselkantoren.

Tipje nr. 3: Er lopen heel veel zakkenrollers (veelal zigeuners) rond op Sunny Beach, dus nooit je bankpas, smartphone, reisdocumenten of iets anders van waarde meenemen. Allemaal in de kluis op je hotelkamer/in je hotel achterlaten.

Tipje nr. 4: Geen waardevolle spullen onbeheerd op het strand achterlaten. Geef ze desnoods af bij de bar van de strandtent. Strandtent waar ik altijd kwam deed dit voor alle klanten.

Tipje nr. 5: Mocht je wel worden aangevallen/overvallen door een groep zigeuners dan kan je het beste je focussen op één en die dood slaan, politie doet er toch niks aan.

Tipje nr. 6: Ga in het donker niet alleen op pad, dat wil zeggen: Ga niet alleen door donkere steegjes en wegen achteraf wandelen.

:roflol: Nice! Hier wil ik echt graag op vakantie..
 
Voor mij was Sunny Beach 1x en nooit meer. Ranzige locals, corrupte agenten en bewaking die meer voor hun eigen hachje werken als voor de jouwe.
 
Nee, ga lekker naar Spanje of Griekenland en betaal het dubbele van wat je in tip 13 zegt. :o Ik ben ongeveer 10x naar Sunny Beach geweest en heb nog nooit zoiets meegemaakt. Ik kan zelfs iedereen aanraden om erheen te gaan.

De tips die genoemd worden gelden volgens mij voor vrijwel alle zuid- en oost- europese vakantielanden.

Ga naar Ibiza en heb de vakantie van je leven. Misschien wel 6 keer zo duur als Bulgarije, maar wel 100 keer beter.
 
Met tip 13 bedoel ik dat ze je na een club heen lokken en dan 5 pils drink en 1500 euries moet betalen
Zoiets hoor ik niet van Griekenland of Spanje
Maar goed daar waar jij zegt weet ik niet ben ik niet geweest

---------- Post toegevoegd Fri 25 Jan 2013 om 09:25 ----------

En met jou stats heb je er ook geen last van 150 bij 160kg
Zoals de lokalen bevolking :) je valt niet op

Haha, dat is mij onbekend. ;) 1500 euro is 3000 leva (plaatselijke munt).
 
Voor mij was Thailand de mooiste vakantie bestemming tot nu toe. Ik heb geleefd als een koning 4 weken, 4000 euro incl. ticket (650eu). Als het jullie om de Bulgaarse wijven gaat kan je net zo goed even naar Alkmaar of een stad. Daar kan je dan een Bulgaarse voor 35 euro uit elkaar trekken VEEL makkelijker en sneller, goedkoper.
 
HAHAHAHAHAHAHAHA, inb4 Peanut z'n tranny fetisj.

Tipje nr. 12: Als je tijdens het stappen moet pissen, ga dan niet in de zee staan pissen op een donker stuk strand. Geheid dat alles van je lijf wordt afgejat. Mocht je in de Flying Dutchman zijn en daar op het strand willen pissen, de bewaker heeft in 2011 mij en een vriend proberen te rollen. Hij beweerde dat de boete 10 leva (= 5 euro) per persoon was voor "peeing in the sea". Wij waren straalbezopen, dus realiseerden ons niet dat het een beer van een vent was. Toen die losse handjes kreeg zeiden we dat hij geen politie was en dat we wel even met z'n baas zouden gaan spreken. Vervolgens doodleuk doorgelopen, maar we mochten de kroeg niet meer in. :(

Volgende dag komen we meerdere tegen die die avond wel braaf hebben betaald. :o Niet pissen in de zee dus. ;)
Hahaha, dus best iedereen omkopen wanneer je de club binnenkomt?
budget omkoop geld voorzien om zo als een koning te feesten :D
 
top 15: als je een meisje van 13 in je hotel doet die er uit ziet als 21 (kop EN lichaam) pas dan goed op dat haar vader niet een of andere baas is, zijn dochter naar een ander hotel plaatst en je zelf met een dikke geblindeerde escalade jou elke dag voor het hotel op gaat staan wachten... (real story)

edit: en als je dan uiteindelijk bij hem in de auto stapt zorg dat je een verhaal klaar hebt als hij zegt: my daughter was a virgin (arnold accent)
 
WTF lol.

Llorret is wel normaal hoop ik? :p
 
Back
Naar boven