MuscleMeat

aas en koppijn

Had ik ook laatst mega last van meestal dag na je inject. En dan alleen maar savonds.
Dacht dat ik dood ging, me hartslag bonkte zo hard in me hoofd...

• Topic Starter Topic Starter
wat voor gevolgen kan dat allemaal hebben,tekort aan zout,?
Want dat zou wel eens de oorzaak kunnen zijn , volgens mij krijg ik bijna niks zout binnen op 1 dag .

---------- Post toegevoegd Tue 15 May 2012 om 20:47 ----------

he dat is interessant . Is dit de hele tekst erover of komt er nog een stuk achter ??

bump

tot wat een tekort aan zout kan leiden,heb ik al gevonden . Blijkbaar meer dan als ik dacht , vooral die vlekken int gezicht wist ik niet.En die vlekken heb ik ook toevallig ,op me wangen.

http://www.voedingenvitamines.nl/index.php?section=58

Maar dat zouttekort tot koppijn kan leiden ,vind ik wel niet zo direct terug.
Heb je mss een link daarvan Kale ??

En Utrechter ,kan je me vraag ms even beantwoorden??Of je nog meer hebt info hebt van dat artikel ??

dbv

Had je vraag over het hoofd gezien... maar wat ik had getypt was niet gekopieerd en geplakt uit een artikel, hoort niks meer bij.
Wat is er niet duidelijk / wat wil je weten?

In de reactie van jou citeer je dit van mij: "Het subcutane weefsel kan dan ook die olie opnemen, waardoor er meer olie direct in je bloed komt, wat het bloed dikker/stroperiger maakt, waardoor het hart harder moet werken om het rond te pompen en minder goed rondvloeit."

Komt niet uit de link die jij hierboven hebt gepost.

Wat een rare link trouwens? Doe je mee met Viglink ofzo?

Kan je normale links posten? Waarom is alles bij jou viglink?

Jawel.
1 zin daaruit staat ook in dat artikel inderdaad, maar de rest komt van mij af. Niet uit een artikel.

• Like
Waarderingen: brwa
Nee het document over IM injectietechniek bevat 2 pagina's.

ok, toch bedankt dan .

Heb hier ook last van..
meestal in avonden en ochtend.
Benauwd gevoel en men hoofd staat gloeiend en zo drukkende pijn...
Wat is de reden hiervan of niet gerelateert aan AAS?

bump

tot wat een tekort aan zout kan leiden,heb ik al gevonden . Blijkbaar meer dan als ik dacht , vooral die vlekken int gezicht wist ik niet.En die vlekken heb ik ook toevallig ,op me wangen.

http://www.voedingenvitamines.nl/index.php?section=58

Maar dat zouttekort tot koppijn kan leiden ,vind ik wel niet zo direct terug.
Heb je mss een link daarvan Kale ??

En Utrechter ,kan je me vraag ms even beantwoorden??Of je nog meer hebt info hebt van dat artikel ??

dbv

Te weinig zout kan zorgen voor een vochttekort, aangezien zout vocht vasthoud. En vocht tekort kan zorgen voor koppijn. Heb je geen link voor nodig :D

Te weinig zout kan zorgen voor een vochttekort, aangezien zout vocht vasthoud. En vocht tekort kan zorgen voor koppijn. Heb je geen link voor nodig :D

ok ,ik drink wel 4 liter per dag dus vochttekkort lijkt me toch niet het probleem dan....

ik zweet wel bijna niet meer laatste tijd , zou dit er ook iets mee te maken hebben? Tijdje terug gutste het zweet van me af tijdens men trainingen en nu bijna niks meer ?

Terug
Naar boven