XXL Nutrition

AAS-gebruik wordt tegenwoordig gepromoot!

• Topic Starter Topic Starter
:D

Maar ben je het er mee eens? Als je het al zo lang geleden hebt gezien heb je er vast een mening over!

Ja mee eens in de zin van? Gematigd gebruik schaad de gezondheid niet !

AND WhERE ARE THE BODIES?:D

Hoorde deze week nog op het nieuws dat men zich toch gaat bezighouden met het aanpakken van de illegale verkoop en gebruik van geregistreerde medicijnen.

Daar valt alles onder dat normaal alleen op recept verkrijgbaar is.

Ik hou me totaal nog niet bezig met zoiets als AAS, met de bedoeling ze in de nabije toekomst te gaan gebruiken. Als ik het al ooit van plan ben, zijn we alweer een aantal jaar verder. Ik lees er wel eens wat over om wat meer te weten te komen. Wat me wel opvalt is dat het vaak als levensgevaarlijk wordt beschouwd in alle opzichten, terwijl het toch eerder lijkt dat gematigd en verantwoordelijk gebruik niet direct schadelijk is. Dat beeld geeft dit filmpje ook.

Worden er fabeltjes verteld over AAS, is het niet goed...
Vertellen ze de waarheid, is het ook niet goed:p

:jk:
OT:ik vind dit wel ok (heb niet gekeken, maar denk dat het een filmpje is, wat zegt wat AAS zijn als je er "verstandig" omgaat-"verstandig" omdat niet iedereen het gebruik ervan verstandig vind, al dan niet met mate:p)
Helpt mss wat vooroordelen weg;)

Al dat gezever over vooroordelen. Alsof we gediscrimineerd worden. Gebruik zelf nu een jaar of 4, 5 en ga in geen enkel opzicht gebukt onder een afkeurende houding vanuit de maatschappij, laat staan de strenge arm van de wet. Van mij mag het allemaal wel wat negatiever, als je ziet wat een losers overal aan de shit gaan die er met hun domme poten af zouden moeten blijven.

• Topic Starter Topic Starter
Al dat gezever over vooroordelen. Alsof we gediscrimineerd worden. Gebruik zelf nu een jaar of 4, 5 en ga in geen enkel opzicht gebukt onder een afkeurende houding vanuit de maatschappij, laat staan de strenge arm van de wet. Van mij mag het allemaal wel wat negatiever, als je ziet wat een losers overal aan de shit gaan die er met hun domme poten af zouden moeten blijven.
Precies. Ik post dit filmpje naar aanleiding van de intentie van een vriend van me die wil kuren, maar er 1) geen verstand van heeft, 2) nog veel te weinig resultaat heeft geboekt als naturel, 3) dit soort filmpjes gebruikt om zichzelf over te halen toch maar een kuurtje te nemen.

Leuk en aardig dat wordt verklaard dat het niet direct levensbedreigend is, maar als je niet weet waar je mee bezig bent zijn de gevolgen écht wel schadelijk.

Hook me up! :rocker:

Nee, even serieus. Intressant filmpje, en het blijkt welweer dat de substantie niet de schuldige is, maar veel mensen kunnen er gewoon niet mee omgaan. Dit geld voor alle soorten drugs. Als je af en toe een pilletje slikt zul je hier nooit van je leven nadelige gevolgen van onder vinden, maar er zijn ook mensen die eten er elk weekend 15, al jaren lang... Dat is meer het probleem...

Terug
Naar boven