- Waardering
- 2.343
Volgens big cat heb je maar 2 compounds nodig, test en tren. Daar hgh naast en je bent klaar. 100% zijn woorden.
zou graag tren nemen maar mijn eetlust verdwijnt dan compleet..
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens big cat heb je maar 2 compounds nodig, test en tren. Daar hgh naast en je bent klaar. 100% zijn woorden.
Handig in de cut. Ik krijg er snachts altijd extreem veel maagzuur van. Nog 2 weken en ik fl**ker het er weer uit.zou graag tren nemen maar mijn eetlust verdwijnt dan compleet..
Year round tren is ook niet zo gezond helaas ;(Handig in de cut. Ik krijg er snachts altijd extreem veel maagzuur van. Nog 2 weken en ik fl**ker het er weer uit.
Handig in de cut. Ik krijg er snachts altijd extreem veel maagzuur van. Nog 2 weken en ik fl**ker het er weer uit.
Handig in de cut. Ik krijg er snachts altijd extreem veel maagzuur van. Nog 2 weken en ik fl**ker het er weer uit.
Dat van BC over test en tren is niet waar.
Deca hoort er ook bij, ALS je er tegen kan.
Verder zag je in zijn voorstellen ook veel bold.
Dat van BC over test en tren is niet waar.
Deca hoort er ook bij, ALS je er tegen kan.
Verder zag je in zijn voorstellen ook veel bold.
Heb het ook gelezen tijdje terug ,Wel waar Mentos. 100% waar.Staat hier ook op het forum.

Hij zegt ook een hoop goeie dingen over deca en bold etc...Wel waar Mentos. 100% waar.Staat hier ook op het forum.
Zijn ultieme kuur was 1 gram test 1 gram tren als ik het me herriner ?Hij zegt ook een hoop goeie dingen over deca en bold etc...
Zoals jij het nou verwoord is het net alsof hij alleen test en tren belangrijk vindt.
Dat zijn zn voorkeuren inderdaad, maar is ook met rede.
Wel waar Mentos. 100% waar.Staat hier ook op het forum.

Zijn ultieme kuur was 1 gram test 1 gram tren als ik het me herriner ?
Natuurlijk maar als je zou moeten kiezen tussen alle aas is tren toch te beste keuze ik denk dat hij het meer op die manier bedoelt
Alsk ik geen haaruitval krijg ofzo ga ik mss ook eens een gram tren proberen nu op 600 mg ^^Dat denk ik ook.
Btw, hij zou wel hoger dan een gram tren willen maar dat trok die niet meer meen ik me te herinneren.