MuscleMeat

Cutten op lagere dosis

Op welke dosering? Ben wel benieuwd naar de sprookjesverhalen van us forums dat ze 6-7kg gainen in een cut op 2000-2500kcal ^^

Zware onzin zoals bijna alles op us fora. Al paar x MT gehad en 't is shape-wise echt wel leuk spul hoor. Heb 't naast Ace laten lopen en je zag een enorm verschil zodra de MT erin kwam, dus 't doet echt wel wat maar in een flink kcal tekort ga je gewoon geen ruk gainen. Zoals met elke soort AAS dus eigenlijk.

• Topic Starter Topic Starter
Zware onzin zoals bijna alles op us fora. Al paar x MT gehad en 't is shape-wise echt wel leuk spul hoor. Heb 't naast Ace laten lopen en je zag een enorm verschil zodra de MT erin kwam, dus 't doet echt wel wat maar in een flink kcal tekort ga je gewoon geen ruk gainen. Zoals met elke soort AAS dus eigenlijk.
We kunnen alleen maar dromen van zo een aas toch :roflol:

ik durf je echt geen wedstrijd advies te geven, daar zijn jongens voor die er veel meer verstand van hebben. weet wel wat ik met bold de opmerking kreeg "jo waar is je nek en hoe kom je aan die 3d schouders" terwijl mn bijnaam vroeger langnek of giraffe was :o. Vraag me af hoe lang die boost in traps en delts blijven hangen. Als het toch zo mild is zou ik bold overal wel bij willen gooien met het merk wat ik nu heb
Goed om te horen.

Mijn volgende cut wordt Bold-Mast :thumb:

ik zal binnenkort ook gaan cutten volgend week zondag eerste injectie test e, tren e, clen, t3 kijken wat het me opbrengt zit rond 12% op dit moment....

Of een koffer geno pennen vinden :p

Was dus ook mijn plan, Haha. Wel wat test erbij en evt t3/Clen klaar liggen. Wat doe je qua doseringen?
ik ben benieuwd naar jullie plan. ik wil het met primo combineren, maar als ik te rond en vol blijf en scherpte en hardheid mis de primo ruilen voor mast. en zo lekker tren-loos blijven ;-)

• Topic Starter Topic Starter
ik ben benieuwd naar jullie plan. ik wil het met primo combineren, maar als ik te rond en vol blijf en scherpte en hardheid mis de primo ruilen voor mast. en zo lekker tren-loos blijven ;-)
Je zult nooit epic schouders krijgen zonder tren :P

Terug
Naar boven