XXL Nutrition

Cutten op lagere dosis

800 mg primo = RIP mijn budget :o

Ik denk dat op internet heel vaak monsterdoseringen geroepen worden omdat gear vaak niet correct gedoseerd is... dus ben benieuwd wat 500mg primo doet, mijn gear is in principe van de betere merken...

Als het zou tegenvallen dan zet ik in de toekomst liever wat meer tren, goedkoper en altijd leuke look :)

Inderdaad. Primo lijkt me ook een heel mooi middel om een keer te gebruiken, alleen ik heb er gewoon niet zoveel geld voor over.

Je hebt altijd voldoende gear nodig.

Maar op 250 test 400 tren oid ga je geen spiermassa inleveren.

Tijdens tren in de cut ga je dan wel een krachttoename krijgen of ook niet omdat je in kcal deflict zit?

ehhh, zat toen volgens mij rond 500 test 600 bold 200 mast. ff uit t hoofd hoor.

heb overigens zelfs ook weer bold aangeschafd. ben van plan om t ergens in de zomer na mn diepe cut te pakken

Thanks voor de info!
mijn plan is om het 10-12weken voor een wedstrijd te gaan gebruiken en de laatste 5-6 weken te verhoen naar iets van 450bold & 400primo met low test en wat anavar te pakken. ligt er aan wat die bold precies doet, maar zou ook kunnen dat ik de primo inruil voor mast om harder en scherper te worden. maar ik denk dat ik binnenkort test bold ga proberen om te zien wat het doet.

Thanks voor de info!
mijn plan is om het 10-12weken voor een wedstrijd te gaan gebruiken en de laatste 5-6 weken te verhoen naar iets van 450bold & 400primo met low test en wat anavar te pakken. ligt er aan wat die bold precies doet, maar zou ook kunnen dat ik de primo inruil voor mast om harder en scherper te worden. maar ik denk dat ik binnenkort test bold ga proberen om te zien wat het doet.
ik durf je echt geen wedstrijd advies te geven, daar zijn jongens voor die er veel meer verstand van hebben. weet wel wat ik met bold de opmerking kreeg "jo waar is je nek en hoe kom je aan die 3d schouders" terwijl mn bijnaam vroeger langnek of giraffe was :o. Vraag me af hoe lang die boost in traps en delts blijven hangen. Als het toch zo mild is zou ik bold overal wel bij willen gooien met het merk wat ik nu heb

• Topic Starter Topic Starter
ik durf je echt geen wedstrijd advies te geven, daar zijn jongens voor die er veel meer verstand van hebben. weet wel wat ik met bold de opmerking kreeg "jo waar is je nek en hoe kom je aan die 3d schouders" terwijl mn bijnaam vroeger langnek of giraffe was :o. Vraag me af hoe lang die boost in traps en delts blijven hangen. Als het toch zo mild is zou ik bold overal wel bij willen gooien met het merk wat ik nu heb
Ik gebruik ook altijd bold sta je veel ronder en voller van als je echt hebt

Diana/deca werkt ook prima in cut om vol te blijven.

Thanks voor de info!
Lekker proberen trouwens wat bij jou het beste doet. En met proberen bedoel ik niet zomaar wat aankoten, wel de tijd ervoor nemen :p. succes gooz

Namen er niet veel mensen winny nog vlak voor contest? een van de meest potente om er hard bij te staan toch?

Ja man, en dan ook nog eens op de juiste plekken.
hoe zien jouw stacks eruit blast cruise?
Beste voor massa was 750 test 800 tren e 800 bold ongeveer weet t niet meer kan 600 tren geweest zijn of een gram test ook

Momenteel 500test 600bold 800 tren e hierna een ripped blend met methyl tren denk ik . En daarna weer bulk met bold tren en test.

Cruisen doe ik niet 1x per jaar ofzo 8-10 weken

Beste voor massa was 750 test 800 tren e 800 bold ongeveer weet t niet meer kan 600 tren geweest zijn of een gram test ook

Momenteel 500test 600bold 800 tren e hierna een ripped blend met methyl tren denk ik . En daarna weer bulk met bold tren en test.

haha heftig man. Ik kreeg al geen vreten weg (dan wel in een cut zonder t3) op 600 tren prop. denk je dat prop en e daar een verschil in gaan maken?

Controleer jij je hematocrietwaarde wel?

haha heftig man. Ik kreeg al geen vreten weg (dan wel in een cut zonder t3) op 600 tren prop. denk je dat prop en e daar een verschil in gaan maken?
Bold misschien? Ik heb nooit echt problemen met eten enkel op anadrol iets moeilijker maar krijg het er wel in :roflol:

Waarom zou je spiermassa verliezen als je na het bulken gaat cutten ???

Als dat het geval was dan moet je eerder kijken naar je dieet ipv aas

Gebruik nu ook MT in een cut - prima middel ervoor

Terug
Naar boven