Fitness Seller

Aas hoe en wat

hoxyz

Colossal Veteran
10 jaar lid
10.000 likes 10.000 berichten
Waardering
18.834
Hallo,

Is er ook een topic of een link naar wat alle aas nou precies zijn?

Bijvoorbeeld waarom zou je voor Test tegenover Tren kiezen? Wat doet Tren precies met je? Wat doe Mast precies met je, wat doet welke andere steroid nou met je?

IK weet dat test vaak de basis is, maar meer weet ik ook niet echt, vind het wel interessant, dus is er een topic of een link naar een site die alle steroïden beschrijven?

Google

• Topic Starter Topic Starter
Volgens mij zoek je naar zoiets:
http://wiki.dutchbodybuilding.com/Categorie:Doping, de accuraatheid van de informatie daargelaten. Ik heb zelf niet zo gek lang geleden een soort 'draft' profiel geschetst van methenolone (primobolan); http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/methenolone-primobolan-profiel-365579/

Iets in die richting idd. Maar vroeg me af ik weet dat vaak test de basis is, en daarna gevorderde kuren met tren wordt gepaard. Maar wat doet bijvoorbeeld een deca als je dat combineerd met test, of ipv deca mast. Zo bedoelde ik het.

GH15 staat een sectie met alle compounds.

duurde niet lang voor je geinteresseerd raakte hoxyz, wat is er gebeurd? progress gaat niet meer snel genoeg? :P grapje! nieuwschierigheid mag!

Zolang he het niet kapot microwaved nee

Mag dit dan wel ?
Die knul is 17...

Ik ga alles behalve ON, al helemaal niet komende 3 tot 5 jaar. Kijk naar m'n stats dat zegt genoeg. Ik vindt het gewoon interessant en verdiep me graag in van alles en nog wat.

Kan afgedaan worden als : hij probeert alleen info in te winnen voor over 4 jaar, terwijl iedereen weet dat ie binnen 4 maand ON is.
haha idd.

---------- Toegevoegd om 13:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:07 ----------

Ik ga alles behalve ON, al helemaal niet komende 3 tot 5 jaar. Kijk naar m'n stats dat zegt genoeg. Ik vindt het gewoon interessant en verdiep me graag in van alles en nog wat.

Succes daarmee, maar als je je der echt in hebt verdiept is het ook wel logisch dat je nieuwsgierig raakt!

haha idd.

---------- Toegevoegd om 13:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:07 ----------

Succes daarmee, maar als je je der echt in hebt verdiept is het ook wel logisch dat je nieuwsgierig raakt!

Ben ook nieuwschierig maar weet gewoon dat het niet verstandig is om met deze leeftijd te kuren, tevens als je nog veel natty kan gainen

Download Anabolics 2009 pdf

Terug
Naar boven