MuscleMeat

Waarom alles optellen

Bezoekers in dit topic

Crucial

Cool Novice
Lid geworden
29 jan 2016
Berichten
155
Waardering
59
Lengte
1m77
Massa
80kg
Vetpercentage
15%
Ik verveel me en daarom ga ik een domme vraag stellen.

Waarom tellen jullie altijd alle aas op. Ik geef een voorbeeld. Ik gebruik 500mg test e 400mg tren e en 400mg mast e. Waarom is dat dan 1300mg aan anabolen? Stel dat ik 1300mg test e doe, is dat dan even krachtig als die ene kuur dat ik net voorstelde of niet?

Wordt die tren e en mast e dan omgezet naar testosteron of hoe moet ik dit bekijken?

Shoot
 
Het optellen van het aantal mg is een goede richtlijn. Elk anabool heeft z'n eigen
sterkte, bijwerkingen en toxiciteit.
 
Oke een richtlijn dat snap ik. maar 1300mg test e lijkt mij “gevaarlijker” dan 1300mg totale stof waarbij je maar 500mg test e gebruikt. Vandaar dat ik mij afvraag word tren en mast dan omgezet naar testosteron of hoe moet ik dit zien?

Om nog een vb te geven boldenone wordt soms 800mg (week) gebruikt. Is dit dan “gevaarlijker” dan 400tren en 400mast?
 
Oke een richtlijn dat snap ik. maar 1300mg test e lijkt mij “gevaarlijker” dan 1300mg totale stof waarbij je maar 500mg test e gebruikt. Vandaar dat ik mij afvraag word tren en mast dan omgezet naar testosteron of hoe moet ik dit zien?

Om nog een vb te geven boldenone wordt soms 800mg (week) gebruikt. Is dit dan “gevaarlijker” dan 400tren en 400mast?

Hoezo gevaarlijker? Testosteron is het enige dat jouw lichaam daadwerkelijk kent. Verder kun je enkel stellen dat 1300mg test, meer risico's met zich meebrengt dan 500mg test. Maar kun je weer niet zeggen dat 1000mg test, meer risico met zich meebrengt t.o.v. 500mg tren. Of 800mg mast. Het is nogal lastig vergelijken, zoals spitfire01 al aangeeft, elke substantie komt met zijn eigen unieke set aan potentie, zowel in gewenste, als ongewenste effecten.
 
Oke ik snap het denk ik. Dus 800mg tren zal dus hevigere sides geven dan 800 boldenone. Want je hoor vaak dat je bij boldenone een hoge dosis moet nemen.

Wat ik niet zo goed snap is dat er velen hun tenen krullen als ze horen dat je 800 aan tren injecteert maar als het boldenone betreft roepen ze doe maar 800mg.
 
Oke ik snap het denk ik. Dus 800mg tren zal dus hevigere sides geven dan 800 boldenone. Want je hoor vaak dat je bij boldenone een hoge dosis moet nemen.

Wat ik niet zo goed snap is dat er velen hun tenen krullen als ze horen dat je 800 aan tren injecteert maar als het boldenone betreft roepen ze doe maar 800mg.

Eigenlijk kun je zelfs dat ook niet zo stellig aannemen. Ik ga bijvoorbeeld erg slecht op Bold (hoge bloeddruk, misselijk etc.) Terwijl ik tren prima kon verdragen altijd (op wat verminderde eetlust na, i.v.m. hogere mate androgeen).

Zwart-wit gezien zijn de kansen op hevigere sides (op papier) inderdaad groter bij tren dan bij bold.
 
Oke ik snap het denk ik. Dus 800mg tren zal dus hevigere sides geven dan 800 boldenone. Want je hoor vaak dat je bij boldenone een hoge dosis moet nemen.

Wat ik niet zo goed snap is dat er velen hun tenen krullen als ze horen dat je 800 aan tren injecteert maar als het boldenone betreft roepen ze doe maar 800mg.
Zoals als eerder gezegd je telt het niet op en zegt dat het gelijk staat aan x hoeveelheid test.
Enige wat t aangeeft is totaal aantal mg aas in je systeem. Die verdeel je in een aantal soorten aas om van alle de optimale effecten en minste sides te hebben en.

1300mg per week aan aromatiserende aas (dianabol test en tren (tren is t meer progestin dacht ik) is geen goed idee, je zoekt middelen die je stacked om synergie te krijgen niet middelen die allemaal vrijwel het zelfde doen.


Tis wel een indicatie hoor, als iemand met 2 maanden gym ervaring me vertelt aan 2000mg per week te zitten boeit niet wat en hoe die t stacked maar is ie gewoon gyno en een kalen kop aant speedrunnen.
 
Back
Naar boven