XXL Nutrition

Aas mee naar ABC landen

KaLe

Mommy's little monster
Elite Member
Waardering
413
Lengte
1m69
Massa
95kg
Iemand ervaring met controle richting de ABC landen (aruba, bonaire, curacau)? Gaat om een test vial in de koffer. Naar mijn weten is er alleen 100% controle van deze landen naar NL.

Al je koffers gaan sowieso door de scanner, waar je ook heengaat. Heb er zelf ook over gedacht maar heb tot nu toe niks meegenomen en gwn een aantal weken niet geinject.

Al je koffers gaan sowieso door de scanner, waar je ook heengaat. Heb er zelf ook over gedacht maar heb tot nu toe niks meegenomen en gwn een aantal weken niet geinject.

Maar dan maakt het wel degelijk uit naar wel land je reist.
Naar Canada wil je bijvoorbeeld geen whey meenemen terwijl het in de USA totaal geen probleem is.
Het is niet een vloeistof dat gelijk gedetecteerd wordt in je koffer.
Sorry OP, geen ervaring met vials meenemen op reis.

Maar dan maakt het wel degelijk uit naar wel land je reist.
Naar Canada wil je bijvoorbeeld geen whey meenemen terwijl het in de USA totaal geen probleem is.
Het is niet een vloeistof dat gelijk gedetecteerd wordt in je koffer.
Sorry OP, geen ervaring met vials meenemen op reis.

Het gaat toch niet om whey maar om AAS? Voor zover ik weet is dat in het grootste deel van de wereld gewoon illegaal. Tenzij je langer dan 3 weken op vakantie gaat kan je best zonder injecteren op vakantie.

Iemand ervaring met controle richting de ABC landen (aruba, bonaire, curacau)? Gaat om een test vial in de koffer. Naar mijn weten is er alleen 100% controle van deze landen naar NL.

Ik heb jaren op Curaçao gewoont en liet vaak mensen enkele vials meenemen
Is nooit een probleem geweest,controle is minimaal.
Terug naar nl maakt een vial ook niet uit,bezit is niet verboden in nl

Het gaat toch niet om whey maar om AAS? Voor zover ik weet is dat in het grootste deel van de wereld gewoon illegaal. Tenzij je langer dan 3 weken op vakantie gaat kan je best zonder injecteren op vakantie.

Ik bedoelde ermee te zeggen dat ze in sommige landen echt serieus nakijken wat je allemaal meeneemt en in sommige landen totaal niet.
De inhoud van een vial AAS ziet er (buiten het rare formaat om) niet anders uit dan een flesje shampoo.
Dus zullen ze alle vloeistoffen er uit moeten halen om alles te controleren, niet veel landen waarbij dat gebeurd.

Maargoed, je hebt je antwoord al gekregen zie ik.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb jaren op Curaçao gewoont en liet vaak mensen enkele vials meenemen
Is nooit een probleem geweest,controle is minimaal.
Terug naar nl maakt een vial ook niet uit,bezit is niet verboden in nl

Hoe lang is dat geleden dat je het mee liet nemen? Ik ga trouwens 16 dagen. Vind ik persoonlijk iets te lang.

---------- Toegevoegd om 15:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:14 ----------

Ik bedoelde ermee te zeggen dat ze in sommige landen echt serieus nakijken wat je allemaal meeneemt en in sommige landen totaal niet.
De inhoud van een vial AAS ziet er (buiten het rare formaat om) niet anders uit dan een flesje shampoo.
Dus zullen ze alle vloeistoffen er uit moeten halen om alles te controleren, niet veel landen waarbij dat gebeurd.

Maargoed, je hebt je antwoord al gekregen zie ik.

Ik heb nog nooit een 10 ml flesje shampoo gezien :D
Wbt de inhoud, dat is ook weer zo. Misschien wel beter even het label eraf halen.

ik ga ieder jaar naar Curacao en de controle stelt niks voor daar, gewoon bij je toilet spullen steken, dat zit vol met flesjes en busjes met vloeistof. De 100% controle is pas terug op schiphol en dat gaat puur om de coke smokkel.

grootste deel van de grondwet is gelijk aan dat van NL dus zo'n drama zal het niet zijn als ze daar wel iets vinden. Echter de scan van je bagage bij aankomst is een lachertje

ik had vorige x een pot whey mee naar curacao toe in de koffer en de koffer is nooit open gemaakt of iets..
weet dat dit iets heel anders is maar heb dan toch meer als een kilo aan poeder in me koffer zitten en is niet naar om gekeken ofzo dus zon klein flesje gaan ze je vast niet op pakken!

Hoe lang is dat geleden dat je het mee liet nemen? Ik ga trouwens 16 dagen. Vind ik persoonlijk iets te lang.

---------- Toegevoegd om 15:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:14 ----------

Ik heb nog nooit een 10 ml flesje shampoo gezien :D
Wbt de inhoud, dat is ook weer zo. Misschien wel beter even het label eraf halen.

Dat zou ik nou net niet doen.

Dan wordt het opeens wél verdacht, moeten ze misschien gaan testen, ben je een uur verder (of langer) en pakken ze het nog af (als wraak voor de moeite en jouw leugens)

Als ze het vinden moet je het toch uitleggen . Je moet dus gewoon hopen dat ze het NIET vinden, maar als ze het vinden gewoon eerlijk zijn.

Anders diep in je darmkanaal stompen -_- LELELELELEEL

Waarom zou je dat mee willen nemen op vakantie?

Overigens zijn er zat die het in een flesje parfum overzetten.

Misschien kun je ook twee ampullen meenemen zijn nog kleiner en minder qua hoeveelheid. Ze zullen het waarschijnlijk niet merken overigens. Of ze moeten je verdenken dat je vanalles binnensmokkelt. Maar als je het in je toilettas stopt tussen alle anders dingen met vloeistof lijkt het mij niet dat ze het vinden. Het is niet als het door de scanner gaat dat ze zien wat het is.

Gewoon zorgen dat je geen volle vial mee neemt maar alleen dat wat je nodig hebt. Als ze het dan vinden is het waarschijnlijk zo weinig dat het de moeite niet waard is om er een probleem van te maken.

• Topic Starter Topic Starter
Misschien kun je ook twee ampullen meenemen zijn nog kleiner en minder qua hoeveelheid. Ze zullen het waarschijnlijk niet merken overigens. Of ze moeten je verdenken dat je vanalles binnensmokkelt. Maar als je het in je toilettas stopt tussen alle anders dingen met vloeistof lijkt het mij niet dat ze het vinden. Het is niet als het door de scanner gaat dat ze zien wat het is.

nee maar een spuit zien ze wel zitten denk ik :D

nee maar een spuit zien ze wel zitten denk ik :D

Tussen de ehbo set? Stel dat ze wat zeggen dan zijn die voor het geval je in het ziekenhuis komt en aan het infuus of geinjecteerd moet dat je je eigen steriele naalden/spuiten hebt voor de zekerheid.

Als ze dan ook de aas vinden is het natuurlijk lastig te ontkennen.

Ik zit zelf ook in dat lastige parket, maar dan naar turkije.
Zou het niet beter zijn dit in je handbagage te stoppen?

Tussen de ehbo set? Stel dat ze wat zeggen dan zijn die voor het geval je in het ziekenhuis komt en aan het infuus of geinjecteerd moet dat je je eigen steriele naalden/spuiten hebt voor de zekerheid.

Als ze dan ook de aas vinden is het natuurlijk lastig te ontkennen.

Man hoe verzin je het?

Terug
Naar boven