Fitness Seller

Aas mee naar ABC landen

• Topic Starter Topic Starter
Ik denk dat ik het risico niet neem. Volgende blast is toch met bold. En test switch ik wel om naar cyp. Beide ong. 2 weken halfwaarde tijd, dus minimale schommelingen in dit geval. Thx voor alle antwoorden.

2 weken kun je prima frontloaden, tegen het eind kom je een beetje laag terug maar is zeker te doen.

Anders wat Test undecanoate halen

Valt er nog te trainen op Curacao??
Want ga er eind augustus heen voor 16 dagen vakantie en ik vind dat wel erg lang om niet te trainen.
Weten jullie een goede sportschool in de Jan Thiel bay?

Wat een paniek allemaal om niks,die ene vial vinden ze niet en zowel interesseert het ze dat geen moer op de
ABC eilanden,die hebben wel wat anders aan hun hoofd.
Spuiten en naalden kan je meenemen of daar bij de botika halen.

Juist. De meesten zitten maar wat te lullen en zijn waarschijnlijk nog nooit naar daar geweest. Denken ze dat alle valiezen door de scanner gaan.

---------- Toegevoegd om 09:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:28 ----------

Lekker dom antwoord, wat weet jij nou waar ze zich voor interesseren daar? Het is gewoon illegaal en als er ergens is waar ze overal op mierennken is het wel op een vliegveld. Zal er maar net 1 tussen zitten die het wel interesseert en dan ben je gewoon de lul.

Wat weet jij daar nu van. Laat misschien de mensen antwoorden die ervaring hebben met die landen of diegenen die veel reizen.

---------- Toegevoegd om 09:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:30 ----------

Nu dit is afgerond..
Ik ben ook van plan volgend jaar genoeg testosteron mee te nemen voor een cruise van 4 weken naar de USA.
Zou je het niet in een leeg alcohol flesje (voor oorbellen/gaatjes oid) kunnen doen?
De alcohol & het flesje zijn steriel en het kunststof is bestand tegen de solvents in de AAS.
Vorige trip naar Las Vegas vond ik dat ze nogal strikt waren met de regels, mochten ze vragen wat het is kan ik zeggen dat het olie is ter nabehandeling van mijn tattoo aangezien ik daar een sleeve zal laten zetten.

Naar de VS zou ik het nu eens niet riskeren van AS mee te nemen. Dat zijn nu van die plaatsen waar je moet oppassen en waar ze soms alles open doen en controleren. Ik ben toch al twee keer van kop tot teen gecontroleerd geweest toen ik een vliegtuig op moest richting VS, zelfs al was het maar een tussenstop voor Centraal Amerika. Rugzak werd ook helemaal uitgepakt op een tafel. En dit voor elke passagier. Daarna kon er pas ingecheckt worden.

Terug
Naar boven