MuscleMeat

Aas mee naar ABC landen

Wat een paniek allemaal om niks,die ene vial vinden ze niet en zowel interesseert het ze dat geen moer op de
ABC eilanden,die hebben wel wat anders aan hun hoofd.
Spuiten en naalden kan je meenemen of daar bij de botika halen.

Wat een paniek allemaal om niks,die ene vial vinden ze niet en zowel interesseert het ze dat geen moer op de
ABC eilanden,die hebben wel wat anders aan hun hoofd.
Spuiten en naalden kan je meenemen of daar bij de botika halen.

Lekker dom antwoord, wat weet jij nou waar ze zich voor interesseren daar? Het is gewoon illegaal en als er ergens is waar ze overal op mierennken is het wel op een vliegveld. Zal er maar net 1 tussen zitten die het wel interesseert en dan ben je gewoon de lul.

Lekker dom antwoord, wat weet jij nou waar ze zich voor interesseren daar? Het is gewoon illegaal en als er ergens is waar ze overal op mierennken is het wel op een vliegveld. Zal er maar net 1 tussen zitten die het wel interesseert en dan ben je gewoon de lul.

Ik heb daar gewoond pannenkoek,in tientallen aankomsten is er nog nooit een koffer open gemaakt.
Ze letten daar nergens op en bezit van aas is ook daar niet strafbaar.

Ik heb daar gewoond pannenkoek,in tientallen aankomsten is er nog nooit een koffer open gemaakt.
Ze letten daar nergens op en bezit van aas is ook daar niet strafbaar.

Een koffer wordt dan ook alleen opengemaakt als ze er wat op de scanner zien, maar goed je hebt er gewoond dus jij weet precies hoe het op hun vliegveld eraantoe gaat.

Zou zelf de gok wel aandurven. Vial idd tussen toiletspulletjes of misschien nodig, een klein EHBO tasje waar ook je pleisters en injectiemateriaal inzit.

Anders even Klusmier eea laten regelen. :D

Nu dit is afgerond..
Ik ben ook van plan volgend jaar genoeg testosteron mee te nemen voor een cruise van 4 weken naar de USA.
Zou je het niet in een leeg alcohol flesje (voor oorbellen/gaatjes oid) kunnen doen?
De alcohol & het flesje zijn steriel en het kunststof is bestand tegen de solvents in de AAS.
Vorige trip naar Las Vegas vond ik dat ze nogal strikt waren met de regels, mochten ze vragen wat het is kan ik zeggen dat het olie is ter nabehandeling van mijn tattoo aangezien ik daar een sleeve zal laten zetten.

Vial gewoon in je kontgat steken.

Vial gewoon in je kontgat steken.

In Las Vegas heb je een full body scanner staan waar je verplicht stil moet staan..

Misschien een flinke dosis Sust van te voren nemen? Half life van Decanoate is 15 dagen. Misschien wel wat schommelingen met Sust maar waarom het risico lopen..

Dan heb je weer het verschil tussen half-life en active-life dus misschien ligt decanoate rond de 10 dagen.
Als ik geen andere oplossing vind zal ik dat wel doen ja, maar ik krijg nogal snel erge acne van wisselende bloedwaardes.

In Las Vegas heb je een full body scanner staan waar je verplicht stil moet staan..

Dan heb je weer het verschil tussen half-life en active-life dus misschien ligt decanoate rond de 10 dagen.
Als ik geen andere oplossing vind zal ik dat wel doen ja, maar ik krijg nogal snel erge acne van wisselende bloedwaardes.

Had je er srs aan gedacht dan?:o

Kan je daar niks op de kop tikken.

Had je er srs aan gedacht dan?:o

Kan je daar niks op de kop tikken.

Haha nee tuurlijk niet, ben niet gewent met dingen waar de zon niet schijnt, denk dat je nogal verdacht rond waggelt.
Kan daar vast wel wat kopen maar dat moet je dan weer versturen en heb geen vaste locatie, ook heb je veel meer fakes in de USA en die shit is ook nog eens vaak onder gedoseerd. Bovendien is het een vakantie en heb geen zin om me dan om dat soort dingen druk te moeten maken.
Moet gewoon ergens een plastic/glazen steriel buisje vinden die je af kan doppen.

Zou een schot E nemen en dan daar via dealer je gear halen voor de tijd.

Ik zit zelf ook in dat lastige parket, maar dan naar turkije.
Zou het niet beter zijn dit in je handbagage te stoppen?

Jij wil liever alle scanners en controles doorlopen met je vial ipv gwn in koffer te steken waar je een controle niet eens bewust hoeft mee te maken :roflol: ... erg dom

wrm niet versturen de dag dat je vertrekt of dag ervoor naar het adres, en met beetje geluk heb je het tijdens de vakantie bezorgd ;P. Geen idee of dat lukt maar goed kunt het proberen

wrm niet versturen de dag dat je vertrekt of dag ervoor naar het adres, en met beetje geluk heb je het tijdens de vakantie bezorgd ;P. Geen idee of dat lukt maar goed kunt het proberen

En met een beetje pech heb je helemaal niks, buiten de EU worden alle pakketjes en post gescand.

En met een beetje pech heb je helemaal niks, buiten de EU worden alle pakketjes en post gescand.

klopt, maar beter dit dan in koffer als je het mij vraagt. Maar is aan TS zelf wat hij doet, zou het persoonlijk niet aandurven in de koffer mee te nemen

klopt, maar beter dit dan in koffer als je het mij vraagt. Maar is aan TS zelf wat hij doet, zou het persoonlijk niet aandurven in de koffer mee te nemen

Geloof dat op persoonlijk gebruik meenemen van AAS amper een straf op staat.
Bel gewoon binnenkort de douane van Nevada op, zij kunnen vast wel zeggen of er een straf staat op 1 vial test.

Geloof dat op persoonlijk gebruik meenemen van AAS amper een straf op staat.
Bel gewoon binnenkort de douane van Nevada op, zij kunnen vast wel zeggen of er een straf staat op 1 vial test.

heb ik srs ook aan gedacht om gewoon een mail te sturen en te vragen of het mag en zo niet wat de consequenties zijn. laat me weten als je antwoord hebt, ga niet naar de us maar toch wel benieuwd wat ze daar te zeggen hebben

heb ik srs ook aan gedacht om gewoon een mail te sturen en te vragen of het mag en zo niet wat de consequenties zijn. laat me weten als je antwoord hebt, ga niet naar de us maar toch wel benieuwd wat ze daar te zeggen hebben

Al zullen de consequenties in de USA wel compleet anders zijn dan wanneer je op vakantie gaat binnen de EU.
Daar is namelijk zelfs persoonlijk gebruik (zonder voorschrift) niet toegestaan, veel landen in de EU wel.
Maar als het topic niet te oud is zal ik het hier wel posten.

Gewoon in je koffer doen. 2 of 3 vials is geen enkel probleem.

Ik neem die zooi mee over de hele wereld. binnen de EU zelfs in me handbagage.

(je kan er trouwens beter 10 of 20 meenemen want je kan die zooi met 300% winst verkopen daar haha)

Zou even kijken wat de regels in de ABC landen zijn mbt steroiden. Is het illegaal, dan zou ik maar 2x nadenken of je het meeneemt of niet. Kan nog zo vaak goed gaan maar je zult net zien dat jij wordt gepakt, en de regelgeving kan per land nog behoorlijk verschillen!

Terug
Naar boven