trankil
Cool Novice
- Waardering
- 4
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat een paniek allemaal om niks,die ene vial vinden ze niet en zowel interesseert het ze dat geen moer op de
ABC eilanden,die hebben wel wat anders aan hun hoofd.
Spuiten en naalden kan je meenemen of daar bij de botika halen.
Lekker dom antwoord, wat weet jij nou waar ze zich voor interesseren daar? Het is gewoon illegaal en als er ergens is waar ze overal op mierennken is het wel op een vliegveld. Zal er maar net 1 tussen zitten die het wel interesseert en dan ben je gewoon de lul.
Ik heb daar gewoond pannenkoek,in tientallen aankomsten is er nog nooit een koffer open gemaakt.
Ze letten daar nergens op en bezit van aas is ook daar niet strafbaar.
Misschien een flinke dosis Sust van te voren nemen? Half life van Decanoate is 15 dagen. Misschien wel wat schommelingen met Sust maar waarom het risico lopen..
In Las Vegas heb je een full body scanner staan waar je verplicht stil moet staan..
Dan heb je weer het verschil tussen half-life en active-life dus misschien ligt decanoate rond de 10 dagen.
Als ik geen andere oplossing vind zal ik dat wel doen ja, maar ik krijg nogal snel erge acne van wisselende bloedwaardes.

Had je er srs aan gedacht dan?
Kan je daar niks op de kop tikken.
In Las Vegas heb je een full body scanner staan waar je verplicht stil moet staan..
Dan heb je weer het verschil tussen half-life en active-life dus misschien ligt decanoate rond de 10 dagen.
Als ik geen andere oplossing vind zal ik dat wel doen ja, maar ik krijg nogal snel erge acne van wisselende bloedwaardes.
Ik zit zelf ook in dat lastige parket, maar dan naar turkije.
Zou het niet beter zijn dit in je handbagage te stoppen?
... erg domwrm niet versturen de dag dat je vertrekt of dag ervoor naar het adres, en met beetje geluk heb je het tijdens de vakantie bezorgd ;P. Geen idee of dat lukt maar goed kunt het proberen
En met een beetje pech heb je helemaal niks, buiten de EU worden alle pakketjes en post gescand.
klopt, maar beter dit dan in koffer als je het mij vraagt. Maar is aan TS zelf wat hij doet, zou het persoonlijk niet aandurven in de koffer mee te nemen
Geloof dat op persoonlijk gebruik meenemen van AAS amper een straf op staat.
Bel gewoon binnenkort de douane van Nevada op, zij kunnen vast wel zeggen of er een straf staat op 1 vial test.
heb ik srs ook aan gedacht om gewoon een mail te sturen en te vragen of het mag en zo niet wat de consequenties zijn. laat me weten als je antwoord hebt, ga niet naar de us maar toch wel benieuwd wat ze daar te zeggen hebben