AndroidHealthClinic

aas om van plateau te geraken

Tijd om te kuren dus.

En ook niet meer off gaan dan,
Welcome in the dark world hehe

Zo is dat.

• Topic Starter Topic Starter
haha nja ben toch niet van plan meer dan 2 kuren te doen per jaar, waardoor ik toch nog wat maanden off heb :) thx for the raad anyway iedereen heeft me inorm geholpe :)

Ik weet alleen niet of het nu ideaal is om het te doen als je consequent weinig blijft slapen.. De oorzaak is hier belangrijker dan het gevolg, ook omdat je tijdens je kuur hier waarschijnlijk last van blijft houden maar wel vooruit gaat (alleen minder gains dan mogelijk zouden zijn).

En niet te vergeten dat je slaapkwali ook van kuren soms onrustiger kan worden (zelfs op test 500 hoor ik al regelmatig van meer zweten en wakker worden/liggen snachts). Probeer eerst structureel wat meer slaap te kunnen pakken.

Ik weet alleen niet of het nu ideaal is om het te doen als je consequent weinig blijft slapen.. De oorzaak is hier belangrijker dan het gevolg, ook omdat je tijdens je kuur hier waarschijnlijk last van blijft houden maar wel vooruit gaat (alleen minder gains dan mogelijk zouden zijn).

De trenners die slapen meestal ook niet zoveel :cool:

@ TS: je traint al een behoorlijke tijd, voeding is goed en je boekt minimale resultaten. Als je echt nog een flink stuk wilt groeien dan word het toch echt de spuit. En die spuit die zal dan terug blijven komen. :D

Als je wilt kuren, zeker doen. Geen onaardige stats en je hebt al een aantal jaar ervaring. Lees je goed in, druk die kuur erin en pas je voeding wel aan ( ON is je verbranding nog weer net wat hoger in mijn ervaring dus heb ej wat meer eten nodig )

Pas je je voeding verder nog meer aan als je on bent? Zie mensen die on zijn vaak low in vet zitten. Is daar bepaalde reden voor?

Pas je je voeding verder nog meer aan als je on bent? Zie mensen die on zijn vaak low in vet zitten. Is daar bepaalde reden voor?

Ja, vetten dragen bij aan je hormoonhuishouding.. daarom doseer je ze ook hiernaar. Dit valt natuurlijk weg zodra je hormonen in gaat nemen.

Ik blijf tegenwoordig redelijk in vetten zitten, 120 gr + sowieso in een bulk. Het is echt bijna geen doen om 50 gr vet te eten en toch aan 5500 kcal te komen per dag:P

Ja, vetten dragen bij aan je hormoonhuishouding.. daarom doseer je ze ook hiernaar. Dit valt natuurlijk weg zodra je hormonen in gaat nemen.
Ook bij cut? Vind wel lekker om vetten te nemen omdat ik daardoor langer verzadigd ben.
Cut nu ook: 200E/230K/85V ongeveer.

Ik blijf tegenwoordig redelijk in vetten zitten, 120 gr + sowieso in een bulk. Het is echt bijna geen doen om 50 gr vet te eten en toch aan 5500 kcal te komen per dag:P

Lol. Thanks voor je input!

Ook bij cut? Vind wel lekker om vetten te nemen omdat ik daardoor langer verzadigd ben. Cut nu ook: 200E/230K/85V ongeveer. Lol. Thanks voor je input!

Bulk/cut maakt natuurlijk geen verschil. Als je AAS gebruikt gooi jij je huishouding plat, dan kan je vetten eten wat je wilt maar dit zal het niet beïnvloeden. Daarom word er vaak voor meer carbs gekozen, volgens sommigen ben je dan energieker en draagt dit bij aan betere resultaten, hier kan ik niet over meepraten.

Verzadiging is een heel ander verhaal, dat was je vraag ook niet.

Terug
Naar boven