- Waardering
- 2.276
- Lengte
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik weet alleen niet of het nu ideaal is om het te doen als je consequent weinig blijft slapen.. De oorzaak is hier belangrijker dan het gevolg, ook omdat je tijdens je kuur hier waarschijnlijk last van blijft houden maar wel vooruit gaat (alleen minder gains dan mogelijk zouden zijn).

Als je wilt kuren, zeker doen. Geen onaardige stats en je hebt al een aantal jaar ervaring. Lees je goed in, druk die kuur erin en pas je voeding wel aan ( ON is je verbranding nog weer net wat hoger in mijn ervaring dus heb ej wat meer eten nodig )
Pas je je voeding verder nog meer aan als je on bent? Zie mensen die on zijn vaak low in vet zitten. Is daar bepaalde reden voor?
Pas je je voeding verder nog meer aan als je on bent? Zie mensen die on zijn vaak low in vet zitten. Is daar bepaalde reden voor?

Ook bij cut? Vind wel lekker om vetten te nemen omdat ik daardoor langer verzadigd ben.Ja, vetten dragen bij aan je hormoonhuishouding.. daarom doseer je ze ook hiernaar. Dit valt natuurlijk weg zodra je hormonen in gaat nemen.
Ik blijf tegenwoordig redelijk in vetten zitten, 120 gr + sowieso in een bulk. Het is echt bijna geen doen om 50 gr vet te eten en toch aan 5500 kcal te komen per dag![]()
Ook bij cut? Vind wel lekker om vetten te nemen omdat ik daardoor langer verzadigd ben. Cut nu ook: 200E/230K/85V ongeveer. Lol. Thanks voor je input!