MuscleMeat

AAS op jonge leeftijd, slecht of maakt niks uit?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vind dat je gewoon zelf moet weten wanneer je wilt kuren, mits goed ingelezen (en dan bedoel ik ook echt goed) en je al heel wat trainingservaring hebt en je voeding echt goed op orde is lijkt mij iets jonger dan 21 ook niet zo zeer een probleem. Nu wil het echter dat de meesten van <21 niet aan deze eisen voldoen, en genoeg >21 overigens ook niet (kijk maar eens naar de topics die geopend worden door nieuwe members, ze voldoen wel aan de leeftijd, maar qua kennis m.b.t. AAS zit het heel laag).

Ik vind het tegenovergestelde:P Als je van je eigen al een hoger test gehalte hebt groei je juist beter naturel, mensen met een lager test gehalt zouden dan juist eeder kunnen kuren om goeie resultaten te boeken.

Hoe weet je dan of je een hoog test niveau hebt? Alleen met een bloedonderzoek

een heel goeie maat van mij is beginnen te trainen op 16 jaar.
tot zijn 21jaar naturel en dan beginnen te kuren.hij is 182cm,136kg en 12% vet.
daar heb ik respect voor en zo iemand weet waarover hij praat.
maar iemand die 6 maanden traint en meteen de aas grijpt is ZEKER debiel.
het is niet omdat je eens iets leest dat je het ook kent,he.leer eerst jou lichaam kennen vooraleer je met zoiets begint.ik ben ook pas na 6 jaar trainen beginnen te kuren.
en dan zijn de resultaten ook zoals het hoort,omdat je je lichaam kent,je voeding op pijl is en weet wat je kunt verwachten.ieder zijn of haar mening erover.maar als je een beetje je verstand gebruikt,grijp je niet meteen naar de aas.

136kg, sureee

nice, evenveel als gunter schlierkamp, maarja die staat off season wel wat droger he.

ja,maar mijn maat word dit jaar pas 25 jaar

Dat vraagt dus om foto's ;)

Trouwens vorige x zei je geloof ik dat hij al 25 was???

Als ik zo rondkijk in sportscholen, beginnen de meesten te vroeg met kuren of hebben al hun zoveelste kuur erop zitten voor hun 21ste. Is het slecht? Naja, als je ze dan wat ziet opblazen en hun massa niet ziet vasthouden enkele maanden later... tsja.

Meesten weten op die leeftijd niet eens hoe te trainen, laat staan te eten en te kuren. En dan maar afvragen waarom ze niet meer progressie maken. De meesten hebben na een paar kuren dan ook fysiek die je na enkele jaren goed trainen en eten gewoon wegblaast.

Als ik zo rondkijk in sportscholen, beginnen de meesten te vroeg met kuren of hebben al hun zoveelste kuur erop zitten voor hun 21ste. Is het slecht? Naja, als je ze dan wat ziet opblazen en hun massa niet ziet vasthouden enkele maanden later... tsja.

Meesten weten op die leeftijd niet eens hoe te trainen, laat staan te eten en te kuren. En dan maar afvragen waarom ze niet meer progressie maken. De meesten hebben na een paar kuren dan ook fysiek die je na enkele jaren goed trainen en eten gewoon wegblaast.

Klopt, maar dit heeft meer te maken met de laksheid en ontwetendheid die (vaak) gepaard gaat bij die leeftijd. Met de juiste kennis en ervaring kan ik me voorstellen dat wat eerder dan 21 in veel gevallen vrij weinig verschil zal maken.

@ronny30
Lol 136kg @ 12%? Haha, wil dan wel eens pics zien.

Ik denk dat je lichamelijk niet al te veel schade op loopt
Maar geestelijk wel

Je bent onder de 20 al een haantje laat staan als je een extra portie test bij doet

Waarom mis ik in dit topic dat je nog onvolgroeide hormonale systeem in de war schoppen kan leiden tot latere onherstelbare problemen?

Tja alsje als jonge knaap gaat gebruiken is er lichamelijk een grote kans op afwijkingen niet binnen de eerste 3jaar maar later... Vooral het mentale aspect zit moeilijk voor een jonge knaap maar alsje je kan beheersen is er geen probleem...

En sinds zijn 21e full time on geweest of niet?
Anders kan ik me niet voorstellen dat iemand zo'n fysiek heeft en dan nog 10 kilo zwaarder weegt dan iemand als seeker die er toch aardig dedicated mee bezig is en volgens mij full time aan de HG zit.

136 kg op 12% :roflol: zijn bijna pro stats. Hebben we een nieuwe Victor Richards :cool:?

136 kg op 12% :roflol: zijn bijna pro stats. Hebben we een nieuwe Victor Richards :cool:?

ik heb hem al 100 keer gezegd om eens een jaar naar de vs te vertrekken,met behulp van sponsors kan hij enorm veel bereiken.maar hij durft niet goed.
hij is echt een talent,hoor.
@ seeker:als iemand binnen een 2 tal maanden 25 word,is die in mijn ogen al 25,gaan we nu echt muggenziften?
zijn krachtstats zijn onvoorstelbaar.
wat dat ik al heb gezien,bp:230kg
bicepscurl:110kg.
beiden zonder hulp wel te verstaan en geen halve oefening zoals velen doen op hun max.bp,baar op de borst en helemaal tot boven.

Zit je maar te stangen ron. Niets dan respect voor die maat, hoewel een foto erg goed is voor de beeldvorming.

Heeft hij al wedstrijden gedraaid?

Niet dat ik je niet geloof ronny, maar ik zou heel graag een foto zien van dit beest

136kg @ 12% haha hebben ze eindelijk een manier gevonden om gendoping succesvol toe te passen op mensen :roflol:

ten eerste,ga ik hier niet andermans foto opzetten.
nee,nog geen wedstrijden gedraaid,hij vind het totaal niet de moeite.
hij zegt,voor een beker en een pot shake,ga ik me niet op 3% laten zetten.ik kan hem hierin wel begrijpen.zijn vriendin word soms gek van hem.neemt overal zijn eten mee.heeft al 8 jaar geen friet,hamburger of pizza gegeten.maar ja,het resultaat mag er dan ook wel zijn.hij is wel genetisch bevoordeeld,hoor.

En sinds zijn 21e full time on geweest of niet?
Anders kan ik me niet voorstellen dat iemand zo'n fysiek heeft en dan nog 10 kilo zwaarder weegt dan iemand als seeker die er toch aardig dedicated mee bezig is en volgens mij full time aan de HG zit.

nee,integendeel.hij is sinds half vorig jaar pas begonnen met HGH+slin.
hij trekt ook elke 2 maanden bloed.
en zoveel neemt hij ook niet.max 8iu hgh+max 10iu slin post workout.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven