MuscleMeat

AAS op jonge leeftijd, slecht of maakt niks uit?

Status
Niet open voor verdere reacties.
ten eerste,ga ik hier niet andermans foto opzetten.
nee,nog geen wedstrijden gedraaid,hij vind het totaal niet de moeite.
hij zegt,voor een beker en een pot shake,ga ik me niet op 3% laten zetten.ik kan hem hierin wel begrijpen.zijn vriendin word soms gek van hem.neemt overal zijn eten mee.heeft al 8 jaar geen friet,hamburger of pizza gegeten.maar ja,het resultaat mag er dan ook wel zijn.hij is wel genetisch bevoordeeld,hoor.

Zo denk ik er dus ook over... Snappen mensen niet waarom je met een deftig fysiek geen wedstrijden wilt draaien. Tja wat valt er dan in Nederland te winnen?! En ten kosten van wat?!

Zo denk ik er dus ook over... Snappen mensen niet waarom je met een deftig fysiek geen wedstrijden wilt draaien. Tja wat valt er dan in Nederland te winnen?! En ten kosten van wat?!

ja,helemaal mee eens.hij doet dit ook puur voor zichzelf en niet om ermee te koop te staan.hij komt ook altijd in een trui trainen,heel zelden met korte mouwen :-)

De grote vriendelijke reus haha. Train wel voor mezelf maar loop er ook graag mee te koop (vooral op party's) haha...

Al met al lijkt die jongen het spelletje wel te begrijpen. Je hoort trouwens veel vaker dat bodybuilders alleen nog voor zichzelf trainen omdat wedstrijd draaien niet de moeite waard meer is.

De grote vriendelijke reus haha. Train wel voor mezelf maar loop er ook graag mee te koop (vooral op party's) haha...

Al met al lijkt die jongen het spelletje wel te begrijpen. Je hoort trouwens veel vaker dat bodybuilders alleen nog voor zichzelf trainen omdat wedstrijd draaien niet de moeite waard meer is.

ja,dat is ook zo.en hij is een superbegeleider.
door hem ben ikzelf ook met slin begonnen en het is super.
van zo iemand kun je veel leren,hij is nog jong,maar hij weet verdomd goed waarover hij praat.ja,en heel verlegen dat hij is,hahahaha.

Train sinds m'n 16de .. op mijn 19de ben ik ermee begonnen
And I don't give a **** what anyone else thinks ..
Is persoonlijk en recreatief, dus je beslist toch ook zelf als je wil of niet ?
Of het een goede beslissing was zullen we later wel weten zeker :D

Humalog vind ik maar een raar spulletje, veel te veel strikt op de voeding. Dat is niks voor mij vooral als je een Indonesische vriendin hebt, die je dwingt mee te eten haha.

Lantus heeft dat nadeel niet. Overmorgen wegen en dan weet ik wat een week Lantus teweeg heeft gebracht...

Dat zo een jongen onzeker kan zijn haha :). Dat is waarschijnlijk wel zijn drijfveer...

Humalog vind ik maar een raar spulletje, veel te veel strikt op de voeding. Dat is niks voor mij vooral als je een Indonesische vriendin hebt, die je dwingt mee te eten haha.

Lantus heeft dat nadeel niet. Overmorgen wegen en dan weet ik wat een week Lantus teweeg heeft gebracht...

Dat zo een jongen onzeker kan zijn haha :). Dat is waarschijnlijk wel zijn drijfveer...

ja,is niet altijd even simpel.de eerste cycle ging goed,maar toen buikgriep gehad 3 dagen en meteen 3kg kwijt,was echt balen.
ja,ik hoor meer en meer over lantus,maar moet je dan niet net iets meer uitkijken voor een hypo,wegens de lange werken.het enige nadeel aan humalog is dat ik me een uur na mijn shot onvoorstelbaar suf en moe voel,dan is het opeens voorbij.

Hypo? Juist niet!!!

Eet pas een uur na 30IU gezet te hebben, nergens last van. Nog geen één keer...

Appels en peren, serieus...

Laat het je weten overmorgen wat de progressie is na een week Lantus icm HGH...

Of juist niet... Straks wordt die vriend nog groter haha/

geloof niks van je verhaal Ronny, max 8iu GH enzo bullshit

Of juist niet... Straks wordt die vriend nog groter haha/

ja,kerel,hou me op de hoogte,ik ben echt benieuwd.
hij wil niet groter worden,enkel harder.de gek!!
binnenkort weegt hij 145kg voor hij het beseft,dan betaal ik hem zelf een ticket naar de VS :-)

ja,dat is ook zo.en hij is een superbegeleider.
door hem ben ikzelf ook met slin begonnen en het is super.
van zo iemand kun je veel leren,hij is nog jong,maar hij weet verdomd goed waarover hij praat.ja,en heel verlegen dat hij is,hahahaha.
Hoe moet je gains van slin eigenlijk zien? Ik heb wel een paar keer gehoord dat het de eerste keer flink wat spiermassa geeft en de keren daarna percentueel steeds meer vetmassa. Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar jouw ervaring en wat jouw gebruiksprotocol is (incl hgh en aas protocol).

ben eigenlijk wel benieuwd wa er allemaal fout zou kunnen gaan mits je goed traint en eet, stel je voor (ik neem even me eigen) ik ben 1,70 en 19 jaar mijn groei is al 3 jaar gestopt ben geen cm meer gegroeid. train al 3 jaar waarvan 2 jaar intensief met een goed trainings en eetschema waarbij ik dus ook van de 50 kg naar de 68kg ben gegaan met vetpercentager van +/- 12%, leverwaardes zijn in orde, drink bijna nooit, slik geen medicijen oid. lees al sinds ik op dit forum zit alle info die te vinden is op dit forum, zit ong zo'n 2 a 3 uur per dag te lezen of het forum. stel ik zou eraan beginnen zie ik het probleem niet? weet neit heo jullei daar over denken?

Hoe moet je gains van slin eigenlijk zien? Ik heb wel een paar keer gehoord dat het de eerste keer flink wat spiermassa geeft en de keren daarna percentueel steeds meer vetmassa. Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar jouw ervaring en wat jouw gebruiksprotocol is (incl hgh en aas protocol).

je moet vooral op je vetten letten na je injectie.de gains zijn aanzienelijk groter dan met hgh+aas.ik heb nu 1 cycle gedaan van 4 weken,en volgende week begin ik terug opnieuw.je begint 2 dagen met 4iu post workout en bouwt op tot 10iu.
ik let ook op mijn zouten.ik ben tot nu toe 7kg bijgekomen,wetend dat ik buikgriep heb gehad en 3kg ben verloren,maar die tel ik niet mee.
mijn vet% is nog steeds hetzelfde en buikomtrek ook.ik zit op 6iu hgh 5on/2off.

ben eigenlijk wel benieuwd wa er allemaal fout zou kunnen gaan mits je goed traint en eet, stel je voor (ik neem even me eigen) ik ben 1,70 en 19 jaar mijn groei is al 3 jaar gestopt ben geen cm meer gegroeid. train al 3 jaar waarvan 2 jaar intensief met een goed trainings en eetschema waarbij ik dus ook van de 50 kg naar de 68kg ben gegaan met vetpercentager van +/- 12%, leverwaardes zijn in orde, drink bijna nooit, slik geen medicijen oid. lees al sinds ik op dit forum zit alle info die te vinden is op dit forum, zit ong zo'n 2 a 3 uur per dag te lezen of het forum. stel ik zou eraan beginnen zie ik het probleem niet? weet neit heo jullei daar over denken?

Waarom mis ik in dit topic dat je nog onvolgroeide hormonale systeem in de war schoppen kan leiden tot latere onherstelbare problemen?
Dit.
Persoonlijk zou ik zeggen: niet doen.

alcohol kan je groei ook stoppen? roken is slecht voor je longen, dan denk ik dta je beter kan kuren dan aan de zuip te gaan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven