AndroidHealthClinic

AAS op jonge leeftijd, slecht of maakt niks uit?

Status
Niet open voor verdere reacties.
maar waarom zou dit op 19 jarige leeftijd grotere problemen opleveren dan een 21 jarige? in preciepe word hier door iedereen aangeraden om vanaf je 21ste te beginnen terwijl je ook dan nog een hele grote kans heb om dit allemaal naar de klote te helpen?
edit: wie heeft deze leeftijd bepaald? hoe is deze grens gemaakt?

Laatst bewerkt:
maar waarom zou dit op 19 jarige leeftijd grotere problemen opleveren dan een 21 jarige? in preciepe word hier door iedereen aangeraden om vanaf je 21ste te beginnen terwijl je ook dan nog een hele grote kans heb om dit allemaal naar de klote te helpen?

Logisch toch? Leeftijd waarop een gemiddeld persoon (man) volgroeid en volwassen is en kuren minder 'fysieke schade' berokkent bij een persoon. Bij de ene zal dit jonger zijn dan 21 bij de andere dan weer ouder, dus om te zeggen dat kuren vanaf je 21 veilig(er) is is onzin. Ken je eigen lichaam!

dat is mijn punt wat ik probeerde te brengen;)

Leeftijd is ook meer natte vinger werk, 21 wordt nu eenmaal als een 'veilige' leeftijd gezien, waarbij het lichaam volgroeid is.

oke thx dit wou ik even horen dta ik neit de enige was die er zo over dacht. en ieder heeft zijn eigen keus of hij nou 16 is of 45.

idd maar ik ben zelf ook best eigenwijs zoals velen op mijn leeftijd zit er zelf ook over na te denken maar zie wel hoe lang ik me nog kan inhouden;) haha

Is er onderzoek dat het je hormonen ****ed? Ik heb bigger faster and uncut gezien en ze zeiden niks over dat het je hormoonbalancering veranderd bij jonge mensen ze zeiden ook dat er geen bewijs is dat het je groei stopt

je zou zeggen dat 67kg niks is maar als je een lengte van 1,70 heb denk je daar wel anders over;)

Is er onderzoek dat het je hormonen ****ed? Ik heb bigger faster and uncut gezien en ze zeiden niks over dat het je hormoonbalancering veranderd bij jonge mensen ze zeiden ook dat er geen bewijs is dat het je groei stopt

Groei stoppen is zonder twijfel, komt door de aromatisering he, is ook de reden dat AI's worden voorgeschreven aan pubers met growth retardation (weet zo even geen mooie Nederlandse benaming).

In ieder geval de leeftijdsgrens die we hier in deze sectie handhaven, net als een maximale dosering van bv een dianabol. Kan men ook wel tegen gaan spreken door te verkondigen dat iemand 80mg pd genomen heeft en daar nog steeds niets mis mee is.
Nu zie ik hier allemaal 17 en 18 jarigen die hopen te horen dat het allemaal wel meevalt en dat in een bepaalde docu niks gerept werd over een verklote hormonale huishouding en dit dus dan ook gemakshalve niet bestaat.
Kuren terwijl je lichaam statistisch gezien nog niet volgroeid is, is gewoon een nono en moet je niet eens willen.
Klaar...

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven