Fitness Seller

aas turkije

dutch windmill zei:
ja want Suat is ook Turk?. toch ?..die heeft zat vrienden die hem spulletjes sturen elke maand hehe..

Ik ben ook Turk idd. Maar ik bedoelde dat hier de spullen niet veel duurder zijn dan in TR.

Ik haal het iig niet daar (in TR dus), wrom zou ik het risico lopen voor een beetje minder geld. Magoed, ieder maakt zijn eigen keuze.

Volgens mij kunnen we een sticky openen met "hoe creatief we aas kunnne smokkelen"

Laat ik dan maar beginnen:
Stop de vials in een condoom, slik de condooms door en als je in nederland bent weet je wat je moet doen.
Damn jongens.. waarom zou je de risico nemen voor een paar centjes.:rolleyes:
Zelfs ik neem het niet mee, terwijl ik een neef heb werken bij een apotheek.

• Topic Starter Topic Starter
hitman zei:
Volgens mij kunnen we een sticky openen met "hoe creatief we aas kunnne smokkelen"

Laat ik dan maar beginnen:
Stop de vials in een condoom, slik de condooms door en als je in nederland bent weet je wat je moet doen.
Damn jongens.. waarom zou je de risico nemen voor een paar centjes.:rolleyes:
Zelfs ik neem het niet mee, terwijl ik een neef heb werken bij een apotheek.
dat zeg je nu wel een paar centjes maar als je een dikke kuur hebt en je bespaart 2 tot 3 euro per vial dan bespaar je tog wel aardig wat geld

fitnessboy18 zei:
dat zeg je nu wel een paar centjes maar als je een dikke kuur hebt en je bespaart 2 tot 3 euro per vial dan bespaar je tog wel aardig wat geld

Tip 1: Mss is een vakantiejob iets voor jou :D

reactie

he makker, zodra je in turkije bent haal je de gear en je koopt meteen een videoband van een lekkere film... stop je de spulletjes in en verpak het goed met plakband, en stuur gewoon weg naar je huisadres hier in nederland... let wel moet priority zijn.... haal veel spul uit turkije en geen enkel probleem tot nu toe...

success

groet hotbear:rolleyes:

Terug
Naar boven