Fitness Seller

aas + veel gezopen hebben

Status
Niet open voor verdere reacties.

revange

Dutch Bodybuilder
Waardering
31
Lengte
1m78
Massa
75kg
Vetpercentage
10%
Hallo.

Ik vroeg me iets af en krijg weinig nuttigs gevonden.
ik wil later een kuur doen.
Maar in het weekeind drink ik op vrijdag en zaterdag misschien wel 15 flessen bier. En zondag misschien paar blikjes. Dit doe ik al jaren. En nog vakanties is het nog erger.

Nu mijn vraag: is het verstandig om ooit nog een kuur te pakken? Ivm lever enz.

gr

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik persoonlijk drink ook teveel en gek genoeg lijkt het wel dat ik meer drink tijdens een kuur???
dom dat weet ik maar het ergste wat ik meegemaakt heb is dramatische gewichtsverlies in 1 maand tijd??
verder niks mee gemaakt maar het is natuurlijk af te raden dat snap je zelf ook wel

• Topic Starter Topic Starter
Ja dat snap ik. @ MesutY was vergeten bij te zeggen dat ik tijdens kuur geen druppel zal aanraken. En echt focust op de gains.

Ja dat snap ik. @ MesutY was vergeten bij te zeggen dat ik tijdens kuur geen druppel zal aanraken. En echt focust op de gains.

als je echt wil bodybulden blijf je gewoon elk wiekend van de drank:) niet juist omdat je in een kuur zit want dan zal je rap goodbye tegen je gains kunnen zeggen:)

jesus man, ga eerst minderen met drinken, dan kan je ook al progressie maken zonder dat je jezelf vol gooit met chemische t*ring zooi

Mijn ervaring is dat alcohol drinken echt helemaal niks uitmaakt wat gains betreft.

Ik kan weken niet drinken netjes mijn 8 uur slapen al mijn voeding op orde hebben en keihard stagneren of achteruitgaan op lifts.

Ook zijn er weken dat ik gestressed ben, amper slaap (5-6 uur), elke avond een 1.5 liter bier naar binnen tik na het werken en het pr's regent.

Ook drink ik op trainingsdagen, maakt ook geen ruk uit.

Desondanks zou ik tijdens een aas kuur niet drinken puur om het feit dat je je lever niet NOG een optater wil geven.

aas + veel gezopen hebben = Orals: Nieuwe lever needed of Injects: get female

BUT WE WORK HARD PLAY HARD WE WORK HARD PLAY HARD!!!!

Laatst bewerkt:
@philosofer. Dus ik kan nooit meer kuur doen? Primo met test bijv.
@Johnny. Oh oke. Dus ik kan gewoon lekker pils blijven pakken. Ik zal wel wat minderen naar 1 dag in het weekeind ram van de kaart ipv 3 Haha. De rest van dagen gewoon paar pilsje.

Gewoon doen, je ziet vanzelf wel waar je beland.

@Johnny. Oh oke. Dus ik kan gewoon lekker pils blijven pakken. Ik zal wel wat minderen naar 1 dag in het weekeind ram van de kaart ipv 3 Haha. De rest van dagen gewoon paar pilsje.

Van helemaal niks meer aanraken, naar ik zal wel wat minderen in een uurtje tijd. Mooi!

niet zuipen tijdens je kuur, simpel.

De kwaliteit van dit forum tegenwoordig :roflol:

Niet eens revenge kunnen spellen, 15 flessen bier op een avond drinken en nog over kuren beginnen ook :roflol:

beter koop je een stevig touw en hang je jezelf op

Als je jezelf nog moet afvragen of het verstandig is om te drinken tijdens een kuur moet je gewoon niet kuren.

De kwaliteit van dit forum tegenwoordig :roflol:

Niet eens revenge kunnen spellen, 15 flessen bier op een avond drinken en nog over kuren beginnen ook :roflol:

beter koop je een stevig touw en hang je jezelf op

De kwaliteit van veel nieuwe topics gaat hard achteruit in deze sectie :( Benieuwd of hier op termijn nog wat aan gedaan gaat worden.

Ik drink ongeveer 1Xper maand een zaterdagavondje door.
nog nooit problemen gehad.
Maar zoals jij zou ik het wel niet doen :)

De kwaliteit van veel nieuwe topics gaat hard achteruit in deze sectie :( Benieuwd of hier op termijn nog wat aan gedaan gaat worden.

Denk het niet, zaten hier eerst veel meer mensen met kennis van zaken en nu zijn er maar nog een paar over. Je kan nu beter informatie van Engelse forums halen.

Vraag me af hoe lang het nog duurt voordat we topics krijgen met de vraag of heroine in dezelfde spuit als test-e kan :o

Jwel als je stopt met het drinken van alcohol. On the otherhand ken ik voldoende mensen die kuren en drinken. Ik kan niet voor hen beslissen maar persoonlijk zou ik het nooit doen. Je hebt 1 lichaam en daar zul je het mee moeten doen. Dus better be carefull!

als je serieus met bodybuilding beezig bent of alleen al serieus traint ga je tog niet zo aan de zuip man.

@dayumm. Doe is normaal man. De naam moest niet eens engels zijn. Praat niet als je het niet weet.
En jongens. Wat zijn jullie verschrikkelijke slechte lezers.
Kijk topic naam. VEEL GEDRONKEN HEBBEN!! Dat je dat altijd gedaan hebt.
en ik heb al gezegt: DAT IK GEEN DRUPPEL ALCOHOL AANRAAK TIJDENS KUREN! Dus zeg niet dat ik niet moet drinken tijdens kuren want dat doe ik niet.

@hymir. Ik train serieus. 5x per week. En al 2 jaar lang aan een stuk.

jullie iemand kunnen afzeiken reageren jullie wel. En lezen de tekst niet eens.

Gr

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven