AndroidHealthClinic

aas + veel gezopen hebben

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haha. Ex alcoholist? Denk dat ik daarvoor wel heel wat meer moet drinken. Heb t niet nodig. Dat is het verschil tussen verslaafde en ben verslaafde.
@supersized. Ik vroeg het omdat ik in de toekomst misschien kuur wil doen.

Close dit topic maar. Zoals veel topics kunnen jullie niet normaal en serieus reageren.

Je geeft aan dat je niet gaat drinken tijdens een kuur.. waarom maak jij je dan druk om?

Ik had me lever waarden laten checken ja

---------- Post toegevoegd 14 August 2013 om 11:04 ----------

Voor eventuele schade nog vóór de kuur

Dat durf jij nog te vragen?

OT:

Denk even na waarom precies je wil gaan kuren? Gains hoop ik toch?
Stop dan maar eerst met die wekelijkse zuippartijen en dan kan je misschien nog wat verder gaan zonder aas.
Jij bent waarschijnlijk weer zo'n typetje dat denkt dat aas wonderspul is, alles moet goed zitten man, voeding, training, rust... Als je met deze dingen niet meer kan gainen kan je aas overwegen ja, maar dit slaat gewoon nergens op.

/out

Dat durf jij nog te vragen?

OT:

Denk even na waarom precies je wil gaan kuren? Gains hoop ik toch?
Stop dan maar eerst met die wekelijkse zuippartijen en dan kan je misschien nog wat verder gaan zonder aas.
Jij bent waarschijnlijk weer zo'n typetje dat denkt dat aas wonderspul is, alles moet goed zitten man, voeding, training, rust... Als je met deze dingen niet meer kan gainen kan je aas overwegen ja, maar dit slaat gewoon nergens op.

/out

Geen antwoord geven, solide man!

Ik wed dat jij zon kneusje bent die tijdens het stappen twee cola lights drinkt en na afloop zelf meegenomen gekookte eitjes (alleen het eiwit uiteraard) eet terwijl je maten genieten van een bak shoarma. Stiekem in je achterhoofd denk je; wacht maar over 5 jaar, dan heb ik jullie allemaal als ik 100kg ben op 8%.

Ondertussen beschouw je jezelf een guru en een ''expert'' op het gebied van ''bodybuilding''. In werkelijkheid ben je maar een ondermaatse twink die vanwege een bekrompen visie nooit ergens mee zal uitblinken. Je vrienden als je vriendin (hopelijk heb je er een) lachen zich slap achter je rug om over hoe serieus je jezelf en je ''sport'' neemt in verhouding tot de resultaten die je boekt.

Lighten the **** up.

Ik wed dat jij zon kneusje bent die tijdens het stappen twee cola lights drinkt en na afloop zelf meegenomen gekookte eitjes (alleen het eiwit uiteraard) eet terwijl je maten genieten van een bak shoarma. Stiekem in je achterhoofd denk je; wacht maar over 5 jaar, dan heb ik jullie allemaal als ik 100kg ben op 8%.

Ondertussen beschouw je jezelf een guru en een ''expert'' op het gebied van ''bodybuilding''. In werkelijkheid ben je maar een ondermaatse twink die vanwege een bekrompen visie nooit ergens mee zal uitblinken. Je vrienden als je vriendin (hopelijk heb je er een) lachen zich slap achter je rug om over hoe serieus je jezelf en je ''sport'' neemt in verhouding tot de resultaten die je boekt.

Lighten the **** up.

u are 1 ****ing cheeky **** mate i swear i am goin 2 wreck u i swear on my mums life and i no u are scared lil b*ch gettin your mates to send me messages saying dont meet up coz u r sum big bastard with muscles lol ****in sad mate really sad jus shows what a scared lil gay boy u are and whats all this crap ur mates sendin me about sum bodybuildin website that 1 of your faverite places to look at men u lil ****in gay boy fone me if u got da balls cheeky prick see if u can step up lil queer

Laatst bewerkt:

Lighten the **** up.

Het is net wat je wilt...

Wil je groeien? Zul je er wat voor over moeten hebben, zo simpel is het.
Je mag best af en toe cheaten maar waar het hier om gaat is 3x per week zwaar misdragen met alcohol.

battle of de belgen

Als je elk weekend gaat zuipen kan je toch niet menen dat je serieus bezig bent met de sport?
Draait niet alleen om trainen, ook om discipline rond voeding ;) Als je dat niet snapt heb je nog een lange weg te gaan

Beetje zonde om zware middelen te gaan gebruiken (neemt dus risico's voor een goed lichaam) maar er anderzijds weinig voor wil laten. Je resultaten met 3 keer in de week zuipen zullen dus heel flink minder zijn dan wanneer je dit zou beperken.
Ook al zou je tijdens de kuur strikt zijn, na de kuur begin je weer te zuipen dus zullen je gains dit niet behouden.
ik zou zeggen, ga voor de GHB!

Lighten the **** up.

Hoi Sjoerd :wave:

Lekker veel informatie over jou te vinden hier op het wereldwijdenet

nu ik je op foto heb gezien weet ik dat ik je niet serieus moet nemen.

Daarnaast wil ik ook nog even zeggen dat ik erg met je meeleef als jij je niet kan amuseren zonder je lam te zuipen, en dat ik het zielig vind als jouw vrienden je daarvoor zouden uitlachen.

Laatst bewerkt:
Beetje zonde om zware middelen te gaan gebruiken (neemt dus risico's voor een goed lichaam) maar er anderzijds weinig voor wil laten. Je resultaten met 3 keer in de week zuipen zullen dus heel flink minder zijn dan wanneer je dit zou beperken.
Ook al zou je tijdens de kuur strikt zijn, na de kuur begin je weer te zuipen dus zullen je gains dit niet behouden.
ik zou zeggen, ga voor de GHB!

Haha ik heb cursus ghb gehad daar werd ook verteld dat het populair is bij de bodybuilders door de coma en groeihormonen die daardoor vrij komen:roflol:

Hoi Sjoerd :wave:

Lekker veel informatie over jou te vinden hier op het wereldwijdenet

nu ik je op foto heb gezien weet ik dat ik je niet serieus moet nemen.

Daarnaast wil ik ook nog even zeggen dat ik erg met je meeleef als jij je niet kan amuseren zonder je lam te zuipen, en dat ik het zielig vind als jouw vrienden je daarvoor zouden uitlachen.

Pas maar op, Sjoerd traint al 8-9 jaar en is maar liefst 1.88 bij 85kg @ 10%

• Topic Starter Topic Starter
Heb trouwens ook nooit gezegt 3 dagen lam zuipen. Goed lezen. .... alweer.
Zondag SOMS paar biertjes. En ik train al 2 jaar aan een stuk kei hard. 5x per week. Goed trainingschema en Let ook op me voeding.
Wat is er dan mis om in het weekeind lekker te ontspannen, met je je vrienden op stap. Het was gewoon een vraag. Kijk is Hoe er word gereageerd. Sommige lijken wel een stel wijven joh. 9 van de 10 mensen op dit forum denkt alles te weten, maar praat een ander gewoon na en doet interessant en alsof die kennis van zaken heeft.
Close dit topic maar. Ik weet al genoeg.

Wat een vraag je alcohol gebruik zwakt met de reactie af lijkt het wel

Heb trouwens ook nooit gezegt 3 dagen lam zuipen. Goed lezen. .... alweer.
Zondag SOMS paar biertjes. En ik train al 2 jaar aan een stuk kei hard. 5x per week. Goed trainingschema en Let ook op me voeding.
Wat is er dan mis om in het weekeind lekker te ontspannen, met je je vrienden op stap. Het was gewoon een vraag. Kijk is Hoe er word gereageerd. Sommige lijken wel een stel wijven joh. 9 van de 10 mensen op dit forum denkt alles te weten, maar praat een ander gewoon na en doet interessant en alsof die kennis van zaken heeft.
Close dit topic maar. Ik weet al genoeg.

Gast, leer eerst maar eens werkwoorden vervoegen. Dat kunnen zelfs kinderen op de basisschool. Je hebt duidelijk al hersenschade opgelopen door de alcohol.

Triest dit.

@Bacardi. lees dan is gewoon goed terug.

Hallo.

Ik vroeg me iets af en krijg weinig nuttigs gevonden.
ik wil later een kuur doen.
Maar in het weekeind drink ik op vrijdag en zaterdag misschien wel 15 flessen bier. En zondag misschien paar blikjes. Dit doe ik al jaren. En nog vakanties is het nog erger.

Nu mijn vraag: is het verstandig om ooit nog een kuur te pakken? Ivm lever enz.

gr

@Dayuum. ga jij even buitenspelen ofzo. ik heb dyslectie dus kan er niks aan doen.
en het is toch geen geen spelling forum of wel soms?
ga lekker sporten.

Waar moet ik mijn bloed op laten testen? alleen leverwaardes of nog iets?

Ik vraag me nu af of ik ook zo'n achterlijke zinsopbouw heb en ik dat niet zie door mijn dyslectie. Kan me bijna niet voorstellen. :roflol:

Maar goed, ben je bang voor je lever gewoon test e nemen zonder orals.

Al zou mijn lever wel t laatste zijn waar ik me druk om maakte kijkend naar je manier van redeneren en je zinsopbouw

Kan test e wel gewoon dan zonder problemen. Met primo?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven