AndroidHealthClinic

aas + veel gezopen hebben

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan test e wel gewoon dan zonder problemen. Met primo?

Test e doet praktisch niets op de lever. Primo zal ook wel mee vallen.

Zou gewoon maand niet drinken voor je begint met kuur, beste is om leverwaardes te testen voor je begint maar dat doet eigenlijk niemand.

• Topic Starter Topic Starter
Oke bedankt voor je normale reactie. Ik ga gewoon maand niet drinken dan.

Ik hoop voor je dat als je die maar niet drinkt, het daarna ook niet zoals hiervoor gaat doen.
Anders ga je niet lang van je gains kunnen genieten ben ik bang.

Maar succes in ieder geval.

Haha ja klopt.

Het komt er dus op neer dat je altijd veel hebt gezopen, nu wil stoppen met zuipen om zo aan de AAS te beginnen.

Leverwaardes checken -> indien ok kan je beginnen met AAS.

De vraag is alleen of je wel werkelijk wekenlang van de alcohol kan blijven dan. Naar eigen mening kunnen enkele biertjes af en toe ook geen kwaad.

Je kiest zelf wat je wil, als je echt voor BB gaat drink je nooit meer, als je nu tijdens je kuren stopt met drinken om na je kuur weer te beginnen drinken kan je evengoed tijdens je kuur ook wel wat drinken (aangezien je dan toch niet volledig de BB levensstijl toepast). Het belangrijkste is gewoon dat je je lever niet naar de kl*ten doet.

Ja gewoon na nakuur kan je toch Gewoon weer aan het bier? En ik hoef geen body builder te worden. Weet niet vanaf wanneer je onder een body builder valt.

Gr

Ja gewoon na nakuur kan je toch Gewoon weer aan het bier? En ik hoef geen body builder te worden. Weet niet vanaf wanneer je onder een body builder valt.

Gr

Waarom begin je dan in godsnaam aan aas? Train en zuip dan gewoon door zoals je nu doet.

Zeg niet dat ik dan weer verder ga met zoveel zuipen. Maar als de kilo's eraan zitten is het toch goed. Je systeem hersteld toch bijna helemaal?

Ik vraag me nu af of ik ook zo'n achterlijke zinsopbouw heb en ik dat niet zie door mijn dyslectie. Kan me bijna niet voorstellen. :roflol:

Maar goed, ben je bang voor je lever gewoon test e nemen zonder orals.

Al zou mijn lever wel t laatste zijn waar ik me druk om maakte kijkend naar je manier van redeneren en je zinsopbouw

Ik ken genoeg mensen met Dyslexie en geen van hen typen als analfabeten en kunnen gewoon werkwoorden vervoegen. TS zal wel een keer aan comazuipen hebben gedaan waardoor hij nu geen zin Nederlands meer foutloos kan typen of schrijven:(

Zeg niet dat ik dan weer verder ga met zoveel zuipen. Maar als de kilo's eraan zitten is het toch goed. Je systeem hersteld toch bijna helemaal?

triple_facepalm_by_spottedheart98464-d3kuyp3.png

Succes met je kuur bro. Je gaat het toch wel doen ongeacht wat er hier gezegd wordt.

Met jouw stats kuren lijkt me hoe dan ook niet nodig. Als je al tegen limieten aanloopt is dat waarschijnlijk omdat je voeding of training niet optimaal is. Kuren is dan geen oplossing.

Ik ken genoeg mensen met Dyslexie en geen van hen typen als analfabeten en kunnen gewoon werkwoorden vervoegen. TS zal wel een keer aan comazuipen hebben gedaan waardoor hij nu geen zin Nederlands meer foutloos kan typen of schrijven:(

ik heb het ook haha ik werd ook flink op de fouten gewezen toen ik net op dit forum kwam :rolleyes: dankzij dbb let ik wel op typefouten nu
en dan zit ik ook nog (behalve nu) altijd op me telefoon (geen rode strepen en google dus..)

dus topic starter doe er iets mee of negeer het

ik vind kuren al erg zat. no alcohol or other drug! en als je logisch nadenkt, je hebt maar 1 lever. wat is belangrijker.....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven