bertdenw
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 12
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@dayumm. Doe is normaal man. De naam moest niet eens engels zijn. Praat niet als je het niet weet.
En jongens. Wat zijn jullie verschrikkelijke slechte lezers.
Kijk topic naam. VEEL GEDRONKEN HEBBEN!! Dat je dat altijd gedaan hebt.
en ik heb al gezegt: DAT IK GEEN DRUPPEL ALCOHOL AANRAAK TIJDENS KUREN! Dus zeg niet dat ik niet moet drinken tijdens kuren want dat doe ik niet.
@hymir. Ik train serieus. 5x per week. En al 2 jaar lang aan een stuk.
jullie iemand kunnen afzeiken reageren jullie wel. En lezen de tekst niet eens.
Gr

gezegt
Nederlands kan je ook al niet.
Koop nou maar gewoon dat touw en hang jezelf op
Hoe staat het trouwens met je http://forum.dutchbodybuilding.com/f172/vrouwenborsten-311382/
Mijn ervaring is dat alcohol drinken echt helemaal niks uitmaakt wat gains betreft.
Ik kan weken niet drinken netjes mijn 8 uur slapen al mijn voeding op orde hebben en keihard stagneren of achteruitgaan op lifts.
Ook zijn er weken dat ik gestressed ben, amper slaap (5-6 uur), elke avond een 1.5 liter bier naar binnen tik na het werken en het pr's regent.
Ook drink ik op trainingsdagen, maakt ook geen ruk uit.
Desondanks zou ik tijdens een aas kuur niet drinken puur om het feit dat je je lever niet NOG een optater wil geven.
Zoveelste keer. Ik drink niet als ik ga kuren.
en ik ben 21 jaar. Geen alcoholist. Hou alleen van een goede pot bier in het weekeind.
Denk het niet, zaten hier eerst veel meer mensen met kennis van zaken en nu zijn er maar nog een paar over. Je kan nu beter informatie van Engelse forums halen.
Vraag me af hoe lang het nog duurt voordat we topics krijgen met de vraag of heroine in dezelfde spuit als test-e kan![]()
Haha. Ex alcoholist? Denk dat ik daarvoor wel heel wat meer moet drinken. Heb t niet nodig. Dat is het verschil tussen verslaafde en ben verslaafde.
@supersized. Ik vroeg het omdat ik in de toekomst misschien kuur wil doen.
Close dit topic maar. Zoals veel topics kunnen jullie niet normaal en serieus reageren.