Fitness Seller

ab chair

ja heule veule pijn. niet aan beginnen!!

• Topic Starter Topic Starter
maar wat raat jij aan voor iemand met 50 euro:P maar die ab chair is dat dan echt zo slecht

:roflol:

Je kan beter een Ab Roller kopen van 10 euro.

waarom zou je iemand aan raten :(

maar dit wou ik voor mijn verjaardag helpt het goed en doet het niet te pijn

Wat doe jij nou man, ga buiten spelen.

maar is het goed voor je en doet het niet te pijn ! :P
en kan je snel en goed een sixpack krijgen of gewoon abs

maar is een ab roller niet zwaarder dan

---------- Toegevoegd om 09:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:37 ----------

en is ab chair nou goed voor je buikspieren of niet

hee maar help is een ab chair goed of niet krijg je er buikspieren en of sixpack van en is het niet zo zwaar als echte sit ups

je kan abs prima trainen zonder toestel geef je geld toch niet uit aan die rotzooi!!

en sit ups kun je zwaar vinden maar trainen is zwaar en moet zwaar zijn je gaat niet door makkelijke oefeningen gespierd worden :rolleyes:
als het zwaar is weet je dus dat je goed traint.

1 vraagje vind je sit ups gwn zwaar of doet het pijn zoja in je buik branden of dergelijk = niet goed maar is wel normaal. heb je ergens anders pijn tijdens sit ups doe dan anderen oefeningen voor abs of verbeter je techniek.

naar een paar keer doet het al pijn maar jj vind dus dat ab chair niks is

---------- Toegevoegd om 10:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:23 ----------

ik heb een klein buikje hoe kan ik het het beste eraf krijgen en sixpack gewoon normaale sit ups of een of ander apparaat

Als je een sixpack wil moet je cutten.

ja normaal sit ups zeker wrm zou je een apparaat willen kopen en hopen dat het minder zwaare oefeningen zijn ? jij wilt geld uitgeven voor minder hard te trainen meeste mense hier doen het juist omgekeerd ???

idd je hebt geen toestel nodig gwn kennis zoek op internet leuke ab oefeningen op!

en dat buikvet moet je verbranden met cardio(ga naar vetverlies en conditietraining in dit forum) en goede voeding(zou niet gaan "dieeten" op jou leeftijd)

---------- Toegevoegd om 10:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:30 ----------

Als je een sixpack wil moet je cutten.

hij is 12 niet beetje extreem om het te gaan laten cutten ?

ik raad je aan gezond te eten gwn fruit ipv chips , snickers , ect..

als je genoeg beweegt en je niet overeet (maar zeker niet te weinig gaan eten)
zal je dat vet wel moeten kwijtspelen

---------- Toegevoegd om 10:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:32 ----------

Gast zeik gewoon niet.. als je een sixpack wil moet je er gewoon wat moeite voor doen en zo'n ab chair is weggegooid geld.

http://www.tmuscle.com/free_online_article_issue/issue_627#best-ab-exercises

Hier staat wel wat leuks bij

+1 maar hij is 12 jaar, dont blame him !!!

Conclusie: Heel gezond gaan eten. EN je kunt beter gaan voetballen ofzo voor abs

ik voetbal en jog maar dat vet wil niet weg het zit helemaal onderin mijn buik is dat dan voor het groeie en of anders hoe moet ik dat er dan af krijgen

Terug
Naar boven