MuscleMeat

ab chair

ik zou er op jouw leeftijd nog geen geld in steken, begin maar met iedere dag gewoon sit-ups te doen (100) en 20keer pompen en 10keer optrekken en zo van die dingen :)

---------- Toegevoegd om 17:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:18 ----------

ik voetbal en jog maar dat vet wil niet weg het zit helemaal onderin mijn buik is dat dan voor het groeie en of anders hoe moet ik dat er dan af krijgen

sit-ups of waht ever gaan je vet niet weg doen hoor jo! als je vet weg wilt moet je cardio doen
cardio= lopen,zwemmen,fietsen en dergelijke :)

hee ik wil ab chair voor je buikspieren maar weet iemand is het heel zwaar en doet het pijn net als normaale sit ups:cool:

maar wat raat jij aan voor iemand met 50 euro:P maar die ab chair is dat dan echt zo slecht

maar is het goed voor je en doet het niet te pijn ! :P
en kan je snel en goed een sixpack krijgen of gewoon abs

maar is een ab roller niet zwaarder dan en is ab chair nou goed voor je buikspieren of niet

hee maar help is een ab chair goed of niet krijg je er buikspieren en of sixpack van en is het niet zo zwaar als echte sit ups

Je bent aardig ongeduldig :D

ik zou er op jouw leeftijd nog geen geld in steken, begin maar met iedere dag gewoon sit-ups te doen (100) en 20keer pompen en 10keer optrekken en zo van die dingen :)

---------- Toegevoegd om 17:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:18 ----------

sit-ups of waht ever gaan je vet niet weg doen hoor jo! als je vet weg wilt moet je cardio doen
cardio= lopen,zwemmen,fietsen en dergelijke :)

@michielfm jij moet niet zegen hoeveel hij er moet doen dat moet hij zelf uitmaken
ik kon bv minder situps als ik kon pompen dus lijkt me niet slim om in zijn plaats te bepalen hoeveel hij er moet doen.
en niet elke dag de zelfde oefeningen je spieren moeten rust hebben

Luistert uit;

een abchair heeft geen zin. Ik zal uitleggen waarom. Je wilt neem ik aan dikke buikspieren. Goede buikspieren die je dus in de spiegel kan zien. Die ontwikkel je vrij simpel, maar dan moet je wel dun genoeg zijn. Ik raad je dus aan om hem niet te kopen. Je kan namelijk buikspieren gewoon groter maken door sit ups te doen.

Maar, doe ze dan niet elke dag.
3 dagen in de week, 4 setjes van 8-12.
Houdt eventueel als het te gemakkelijk is een gewicht op je borst zodat je het zwaarder maakt. maar omdat je aangeeft dat sit ups pijn doen verwacht ik dit nog niet.
Dus ik raad je het volgende aan;

ma; 4 setjes van 8 sit ups
di; niets
wo; 4 setjes van 8 sit ups
do; niets
vr; 4 setjes van 8 sit ups
za; niets
zo; niets
enz.

Je weegt namelijk bijna niets, en als je goed gaat eten(lees: gezonde dingen)dan kan je ze zomaar zien.
Zoek anders even op bulken.
Je bent nog vrij jong, maar verdiep je eens in rippetoe of fullbody. Dan komen ze ook vanzelf.
Neem de tijd en train niet te veel, eet goed, en rust goed.
En voordat ik het vergeet; train alle spiergroepen. Niet alleen je buikspieren.
Koop van die 50 euro een halterstang, en twee schijven van ieder 10 kilo, en je kan langzaam sparen voor de rest.

sinds ikde ab chair gebruik maak ik de gainz van me leveuhh!!!!!

Terug
Naar boven