XXL Nutrition

Abiram mag blijven

Ze krijgt een verblijfsvergunning, geen idee of dat een permanente is eigenlijk. Dit artikeltje lijkt dat wel te suggereren.

Dat zal een permanente zijn, tijdelijk verblijfsrecht wordt bij asielzoekers alleen afgegeven tijdens hun aanvraag. Ze is reeds afgewezen en dan zal alleen permanent verblijfsrecht nog mogelijk zijn of Leers moet de regels wel erg buigen in dit geval. Tijdelijk verblijfsrecht is aan andere regels verbonden als je geen asielzoekers meer bent en daar zal de moeder niet onder vallen. Hooguit voor vakantie maar daarvoor woont ze weer te lang in Nederland.

• Topic Starter Topic Starter
-

Laatst bewerkt:
hm, zo triest zeg. Maar als de moeder zich kan aanpassen en job vind dan mag ze toch gerust blijven ? Zoniet ook vind ik...maar das dan weer uit persoonlijke grond

-

Laatst bewerkt:
Misschien bedoelt hij wel NA de dood van dat ventje. Vind ook dat die moeder dan niet als een andere moeder behandelt zou moeten worden indien voorheen het plan was haar uit te zetten. Er zijn ook zat andere vluchtelingen getraumatiseerd, die stuur je toch ook terug?

Als het van mij zou afhangen, blijven die andere moeders ook hier.

Ik ga mij niet uitspreken over die jongen genaamd Abiram, maar wel over de moeder die, wat ik hieruit opmaak, permanent zich mag vestigen terwijl ze eerst afgewezen was door Nederland waar geldige regels voor waren. Ze moet blij zijn dat ze hier tijdelijk mag blijven, maar nee, je geeft haar een vinger en ze neemt hebberig als ze is de hele hand.

Nee knuppel, dat verblijfsrecht wordt haar gegeven door Leers.

-

Laatst bewerkt:
Ik ga mij niet uitspreken over die jongen genaamd Abiram, maar wel over de moeder die, wat ik hieruit opmaak, permanent zich mag vestigen terwijl ze eerst afgewezen was door Nederland waar geldige regels voor waren. Ze moet blij zijn dat ze hier tijdelijk mag blijven, maar nee, je geeft haar een vinger en ze neemt hebberig als ze is de hele hand.

"Hebberig", een vrouw uit een derdewereldland met een stervend kind.
Serieus in zo'n situatie heb je lak aan "geldige regels" van een mislukt wereldsysteem en is persoonlijk winstbejag al lang geen doel meer.
Dan draait het enkel nog om overleven en er psychisch niet onder door gaan. Dat jij daar hebberigheid inziet, zegt meer over jouw eigen emotioneel infantilisme.

---------- Toegevoegd om 19:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:02 ----------

Hypothetische moeders, klaas. waarin sommigen een springlevend kind hebben en anderen niet eens uit Sri Lanka komen, maar misschien uit Papua nieuw guinea.

-

Laatst bewerkt:
Hypothetische moeders, klaas. waarin sommigen een springlevend kind hebben en anderen niet eens uit Sri Lanka komen, maar misschien uit Papua nieuw guinea.

Ja, dat vermoedde ik al dat je dat zo bedoelde maar ik wilde je dat even zelf horen zeggen voordat ik je wilde vragen of je het echt een goed idee zou vinden om alle moeders in benarde situaties hier zonder meer toe te laten.

dat mag jij vinden, maar regels zijn regels en de enige die deze keer zijn ogen dichtknijpt is de minister. Normaal waren de twee gewoon weer uitgezet als de media er geen aandacht aan had gegeven. Dus mijn mening staat als een huis met stevige fundering.

Niet dus, die discretionaire bevoegdheid had hij ook gebruikt zonder media-aandacht. Er moest alleen bekend worden bij hem dat het hier ging om een terminaal kind. Nederland is nog niet zo verrot dat we kinderen in hun laatste levensfase maar even het land uitdonderen.

Ja, dat vermoedde ik al dat je dat zo bedoelde maar ik wilde je dat even zelf horen zeggen voordat ik je wilde vragen of je het echt een goed idee zou vinden om alle moeders in benarde situaties hier zonder meer toe te laten.

Sowieso, Ik identificeer me evenveel (of even weinig) met de Nederlandse en Belgische "belastingbetaler" als met elke andere wereldburger. En de enige die gebaat is bij hekken plaatsen zijn wijzelf. Dus zou het een beetje inconsequent van mezelf zijn om mee te gaan in die hele gedachte van, wij eerst en dan de andere. Ik perverteer in elk geval mijn ziel niet meer met zo'n mentaliteit.
En als het dan toch moet, verkies ik nog eerder extreem egoisme dan hypocriet de bestaande maatschappelijke structuren trachten te rechtvaardigen. Als het fundament rot is, heb ik ook geen zin om van binnenuit oplossingen te zoeken (die er toch nooit komen). Daarvoor is de boel te scheef getrokken.

-

Laatst bewerkt:
Sahar ook, goede zaak. De PVV ziet natuurlijk liever dat we haar terugsturen, ook al woont de 14 jarige gymnaste al 10 jaar hier en heeft ze amper banden met haar geboorteland. Nationaliteit op basis van geboorte en etniciteit is sowieso een primitieve gedachte.

Terug
Naar boven