- Waardering
- 25.459
- Lengte
- 1m83
Hopelijk is 400 miljoen op de bank voldoende voor een nieuw huis.
![]()
En anders berooft hij wel iemand.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hopelijk is 400 miljoen op de bank voldoende voor een nieuw huis.
![]()

Een kleurling of jood, neem ik aan?

Om het vuur uit te stampen?
Om jou verschrikkelijk uit elkaar te trekken.
Well that escalated quickly.
Zou er net als toen op opzet in het spel zijn, bijvoorbeeld dat er vooraf gaan aan de branden overal brandpasta aan boomstammen is gesmeerd.Doet me denken aan de WTC episode. Toen was ik ook zo gelukkig om het te zien.
Ah jij stond daar dus met je keppeltje te dansen op straat in NYC.Doet me denken aan de WTC episode. Toen was ik ook zo gelukkig om het te zien.
Nee man, bomen smelten niet door jetfuel.Zou er net als toen op opzet in het spel zijn, bijvoorbeeld dat er vooraf gaan aan de branden overal brandpasta aan boomstammen is gesmeerd.
Het was Kanye. Hij is erg kwaad op bepaalde mensen.Zou er net als toen op opzet in het spel zijn, bijvoorbeeld dat er vooraf gaan aan de branden overal brandpasta aan boomstammen is gesmeerd.
Palmbomen in elk geval niet.

Begin dit jaar is @Arminius nog gespot in NYC
Misschien ook wat grote ventilatoren uit Hollywood geleend, om wat wind te genereren.Zou er net als toen op opzet in het spel zijn, bijvoorbeeld dat er vooraf gaan aan de branden overal brandpasta aan boomstammen is gesmeerd.
Nee joh, gewoon die paar blaaskaken die straks aan het roer staan.Misschien ook wat grote ventilatoren uit Hollywood geleend, om wat wind te genereren.
![]()
Trumpet?Nee joh, gewoon die paar blaaskaken die straks aan het roer staan.