AndroidHealthClinic

Abs!

Anoniem744

Freaky Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
0
Hey peepz,

Hoe zit het nou met je abs? als je het vet wilt verbranden op je buik moet je veel herhalingen doen d8 ik :cool: ma ik wil ze ook groter maken! hoe gaat dat dan?

thnx. :p

Groter maken doe je net als je andere spieren door ze in setjes van 6 tot 12 te trainen (hoewel je buikspieren ook wel groeien met iets meer reps. Het is onzin om veel herhalingen te doen, je kan niet op een plek vet kwijtraken door de onderliggende spier te trainen. Je zal gewoon moeten afvallen, dus cardio of cutten.

ff :mier:

Je moet cutten! Of je dat nu doet dmv van cardio, minder eten, of een combinatie van beiden maakt niet uit. Dus NIET cardio of cutten. Dus WEL cutten met eventueel hulp van cardio.

ik DENK dat het beste is, je abs uitputten met gewichtoefeningen, omdat je abs net zoals andere spieren zijn en hoe doe je die t beste groeien? door zwaarder en zwaarder te gaan toch?
maar er zijn mensen genoeg die op het andere principe werken, maw dat hun intensiteit minder hoog is.
correct me if i'm wrong plz

Je kan nog zulke grote abs hebben, als er een vetlaag overheen zit zie je ze niet.

@ partysander: met mierenneuker bedoel je jezelf hoop ik?

• Topic Starter Topic Starter
jah dat snap ik wel ma je kan wel geen vetlaag hebben en kleine abs en daar is ook niks aan toch?

Je traint je abs automatisch al mee met andere oefeningen. Sommige BBers hier trainen hun abs zelfs helemaal niet en hebben toch flinke blokken. Het zal je meevallen hoe het eruitziet als je vet eraf is.

train de mijne 2 x per maand, 8-12 HH met overal extra gewicht mee. 4 setjes meestal

gewoon lekker zware gewichten en goed cutten!

Zelda zei:
@ partysander: met mierenneuker bedoel je jezelf hoop ik?
Jep :thumb: (maar omdat het een newbie is, dacht ik laat ik maar ff duidelijk zijn voor hem)

En zoals Zelda zegt er zijn er hier die trainen ze niet. En er zijn er ook hier die trainen ze tijdens elk sportschool-bezoek. Ikzelf train ze als elke andere spier. 1x in de week, 3 a 4 setjes per oefening, 8-10reps.

Abs kun je enkel en alleen duidelijk zichtbaar maken met cutten...zoals eerder gezegd, je mag nog zo een grote abs hebben, als je met een vetlag er rond zit, zie je die niet zo goed! Imo is het een fabel dat je door middel van erg veel buikspieroefeningen perfect zichtbare abs krijgt..anders had ik die wel ;)

Terug
Naar boven