Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedankt voor je goede reactie!
Uhm, naja. Ik heb de intensiteit nu op 4 -5 staan. Hij kan tot 10.
Als ik hem hoger als 5 zet doet het echt pijn, dan lijkt het alsof je een blesure op gaat lopen. Daarom zet ik hem niet hoger, en ik heb er idd nog geen een keer spierpijn van gehad. Wel 1 keertje gehad, dat ik achteraf nog voelde dat ik wat getraint had.
Nu ik mijn intensiteit op 4-5 heb staan, lijkt het mij ook niet verstandig om hem hoger te zetten
Ja dat weet ik. Maarja, bedankt in iedergeval.
Ik zal het toch blijven gebruiken, omdat ik echt te weinig tijd heb voor de sport school. En ik erin geloof dat het altijd wel EEN BEETJE resultaat geeft.
Jullie allemaal nog succes met je ding!
//

Kerel, ik zal eens een nuttige post proberen te typen voor je.. Als je spieren wil, buikspieren of welke dan ook.. Zijn de elementen waar je op moet letten, Voeding, training en rust.
Nu geef jij aan dat je geen tijd hebt om te trainen. Dan kan ik je heel kort meedelen dat je nooit gespierd zult worden. Het principe op spier aan te zetten is door middel van training, spiercellen beschadigen. Tijdens deze "spiercel beschadiging-periode" ervaar jij dus spierpijn. In deze periode moet je de beschadigde cellen voorzien van optimaal rust en de benodigde stoffen (proteine, koolhydraten, evt andere aminozuren etc.)
Deze beschadigde cellen zullen dan vervangen worden door nieuwe, sterkere cellen. Deze cyclus herhaal je continue waardoor spieren beter zichtbaar worden en je kracht toeneemt.
Deze celbeschadiging (spierpijn) en herstel, zijn noodzakelijk voor spiergroei. Vindt dit niet plaats, dan ontwikkel je je ook niet.
Dit gezegd hebbende komt het erop neer dat, (nu ik er overigens van uitga dat je geen spierpijn krijgt van dat ab-ding).. je er geen centje op vooruit gaat ! hoelang je het ook gebruikt..
ps. Ik heb ook zoiets gebruikt lange tijd geleden en ik weet gewoon dat de krachtpulsjes die je krijgt van dat apparaat niet voldoende zijn om spierpijn te bewerkstelligen
Het devies is, vergeet dat apparaat. En train (al is het maar een half uurtje, en als is het thuis, op een goede manier waardoor je je buikspieren voldoende belast. Hoewel voeding en rust eigenlijk ook een pre zijn, zul je waarschijnlijk wel vooruitgang boeken met het half uurtje per dag. Een tweede is.. train ze niet elke dag.. laat spieren herstellen als je spierpijn hebt. Dus 1 dag wel, 2 dagen niet ..
Kijk weet je. Ik denk dat jullie niet begrijpen. Jullie zullen waarschijnlijk allemaal zeer gespierd zijn. Maar dat is niet mijn doel.
Oke, en als je geen spierpijn hebt. Dan kan je wel gewoon de dag daarop weer aan de gang?
En, wat zijn een paar goede oefeningen om thuis te doen? Sit ups? Op de grond liggen met je benen in schuin naar boven is ook best goed denk ik?

Wat ik hier doe?
Hier zitten de ervaren mensen.
En daar kan je advies aan vragen, en soms krijg je normaal antwoord. En door sommige leden word je afgezijkt. Je moet immers alles weten voordat je begint!
Als je dingen niet vraagt kan je het ook niet weten. En wat voegt jouw post toe aan mij vraag? Of wil je gewoon een hoger post aantal?
succes met mijn ding?
je kan perfect groeien zonder spierpijn.
Spierpijn is alleen een indicatie natuurlijk.. Maar als je wel spierpijn hebt weet je in ieder geval (bijna) zeker dat het goed gaat. Zonder, kun je betwijfelen of je training voldoende effect heeft gehad..

En, wat zijn een paar goede oefeningen om thuis te doen? Sit ups? Op de grond liggen met je benen in schuin naar boven is ook best goed denk ik?
Of?

Wat ik hier doe?
Hier zitten de ervaren mensen.
En daar kan je advies aan vragen, en soms krijg je normaal antwoord. En door sommige leden word je afgezijkt. Je moet immers alles weten voordat je begint!
Als je dingen niet vraagt kan je het ook niet weten. En wat voegt jouw post toe aan mij vraag? Of wil je gewoon een hoger post aantal?

Om eerlijk te zijn, geloof ik ik het een beetje dat van TV.
Mijn dag indeling met trainen van de BUIKSPIEREN:
ochtend meestal niks, moet naar school.
Middag 30 minz abtronic
Avond 30 minz abtronic + sit ups voor het slapen gaan.

Over 3 weken, kom ik terug ;D EN dan vertel ik of het gewerkt heeft
Oke?
batterijen eruit halen en in je reet stouwen. Dan sta je wel strak. Of even een gram md's nemen. Werkt ook wel
Idd, of om je penis binden, wie weet bezorgt het je een sensationeel orgasme, dan is het toch nog voor iets nuttig.