AndroidHealthClinic

Abtronic X2

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
...

Kerel, ik zal eens een nuttige post proberen te typen voor je.. Als je spieren wil, buikspieren of welke dan ook.. Zijn de elementen waar je op moet letten, Voeding, training en rust.

Nu geef jij aan dat je geen tijd hebt om te trainen. Dan kan ik je heel kort meedelen dat je nooit gespierd zult worden. Het principe op spier aan te zetten is door middel van training, spiercellen beschadigen. Tijdens deze "spiercel beschadiging-periode" ervaar jij dus spierpijn. In deze periode moet je de beschadigde cellen voorzien van optimaal rust en de benodigde stoffen (proteine, koolhydraten, evt andere aminozuren etc.)

Deze beschadigde cellen zullen dan vervangen worden door nieuwe, sterkere cellen. Deze cyclus herhaal je continue waardoor spieren beter zichtbaar worden en je kracht toeneemt.

Deze celbeschadiging (spierpijn) en herstel, zijn noodzakelijk voor spiergroei. Vindt dit niet plaats, dan ontwikkel je je ook niet.

Dit gezegd hebbende komt het erop neer dat, (nu ik er overigens van uitga dat je geen spierpijn krijgt van dat ab-ding).. je er geen centje op vooruit gaat ! hoelang je het ook gebruikt..

ps. Ik heb ook zoiets gebruikt lange tijd geleden en ik weet gewoon dat de krachtpulsjes die je krijgt van dat apparaat niet voldoende zijn om spierpijn te bewerkstelligen

Laatst bewerkt:
Bedankt voor je goede reactie!

Uhm, naja. Ik heb de intensiteit nu op 4 -5 staan. Hij kan tot 10.
Als ik hem hoger als 5 zet doet het echt pijn, dan lijkt het alsof je een blesure op gaat lopen. Daarom zet ik hem niet hoger, en ik heb er idd nog geen een keer spierpijn van gehad. Wel 1 keertje gehad, dat ik achteraf nog voelde dat ik wat getraint had.

Nu ik mijn intensiteit op 4-5 heb staan, lijkt het mij ook niet verstandig om hem hoger te zetten

Bedankt voor je goede reactie!

Uhm, naja. Ik heb de intensiteit nu op 4 -5 staan. Hij kan tot 10.
Als ik hem hoger als 5 zet doet het echt pijn, dan lijkt het alsof je een blesure op gaat lopen. Daarom zet ik hem niet hoger, en ik heb er idd nog geen een keer spierpijn van gehad. Wel 1 keertje gehad, dat ik achteraf nog voelde dat ik wat getraint had.

Nu ik mijn intensiteit op 4-5 heb staan, lijkt het mij ook niet verstandig om hem hoger te zetten

Het devies is, vergeet dat apparaat. En train (al is het maar een half uurtje, en als is het thuis, op een goede manier waardoor je je buikspieren voldoende belast. Hoewel voeding en rust eigenlijk ook een pre zijn, zul je waarschijnlijk wel vooruitgang boeken met het half uurtje per dag. Een tweede is.. train ze niet elke dag.. laat spieren herstellen als je spierpijn hebt. Dus 1 dag wel, 2 dagen niet ..

Ja dat weet ik. Maarja, bedankt in iedergeval.

Ik zal het toch blijven gebruiken, omdat ik echt te weinig tijd heb voor de sport school. En ik erin geloof dat het altijd wel EEN BEETJE resultaat geeft.

Jullie allemaal nog succes met je ding!

//

succes met mijn ding?:roflol:

Kerel, ik zal eens een nuttige post proberen te typen voor je.. Als je spieren wil, buikspieren of welke dan ook.. Zijn de elementen waar je op moet letten, Voeding, training en rust.

Nu geef jij aan dat je geen tijd hebt om te trainen. Dan kan ik je heel kort meedelen dat je nooit gespierd zult worden. Het principe op spier aan te zetten is door middel van training, spiercellen beschadigen. Tijdens deze "spiercel beschadiging-periode" ervaar jij dus spierpijn. In deze periode moet je de beschadigde cellen voorzien van optimaal rust en de benodigde stoffen (proteine, koolhydraten, evt andere aminozuren etc.)

Deze beschadigde cellen zullen dan vervangen worden door nieuwe, sterkere cellen. Deze cyclus herhaal je continue waardoor spieren beter zichtbaar worden en je kracht toeneemt.

Deze celbeschadiging (spierpijn) en herstel, zijn noodzakelijk voor spiergroei. Vindt dit niet plaats, dan ontwikkel je je ook niet.

Dit gezegd hebbende komt het erop neer dat, (nu ik er overigens van uitga dat je geen spierpijn krijgt van dat ab-ding).. je er geen centje op vooruit gaat ! hoelang je het ook gebruikt..

ps. Ik heb ook zoiets gebruikt lange tijd geleden en ik weet gewoon dat de krachtpulsjes die je krijgt van dat apparaat niet voldoende zijn om spierpijn te bewerkstelligen

je kan perfect groeien zonder spierpijn.

Het devies is, vergeet dat apparaat. En train (al is het maar een half uurtje, en als is het thuis, op een goede manier waardoor je je buikspieren voldoende belast. Hoewel voeding en rust eigenlijk ook een pre zijn, zul je waarschijnlijk wel vooruitgang boeken met het half uurtje per dag. Een tweede is.. train ze niet elke dag.. laat spieren herstellen als je spierpijn hebt. Dus 1 dag wel, 2 dagen niet ..

Oke, en als je geen spierpijn hebt. Dan kan je wel gewoon de dag daarop weer aan de gang?

En, wat zijn een paar goede oefeningen om thuis te doen? Sit ups? Op de grond liggen met je benen in schuin naar boven is ook best goed denk ik?

Kijk weet je. Ik denk dat jullie niet begrijpen. Jullie zullen waarschijnlijk allemaal zeer gespierd zijn. Maar dat is niet mijn doel.

Wat doe je in hemelsnaam op een bodybuild forum als je als skinny basterd een beetje wilt ouwhoeren op een forum.

Buikspieren hebben eigenlijk helemaal niets met spieren te maken. Als je onder een bepaald vetpercentage zit, komen z e te voorschijn. Als je ze dan groter, mooier oid wilt hebben, dan heeft t misschien zin.

---------- Toegevoegd om 18:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:24 ----------

Oke, en als je geen spierpijn hebt. Dan kan je wel gewoon de dag daarop weer aan de gang?

En, wat zijn een paar goede oefeningen om thuis te doen? Sit ups? Op de grond liggen met je benen in schuin naar boven is ook best goed denk ik?

Spierpijn heeft oo niets met spieropbouw te maken eigenlijk!
Je moet gewoon goed uitrusten, want daar groeien ze van. En van een intensieve training ben jij niet in 24 uur hersteld.

En als je het voor dechicks doet, ze geilen niet alleen op een beetje buikspier. Doe gewoon een fullbody. Val je misschien ook wat af, wordt je een klein beetje sterker, en misschien zelfs wat groter(niet overdreven groot hoor) en dan komen je blokjes ook wel te voor schijn ;)

Wat ik hier doe?
Hier zitten de ervaren mensen.
En daar kan je advies aan vragen, en soms krijg je normaal antwoord. En door sommige leden word je afgezijkt. Je moet immers alles weten voordat je begint!

Als je dingen niet vraagt kan je het ook niet weten. En wat voegt jouw post toe aan mij vraag? Of wil je gewoon een hoger post aantal?

Wat ik hier doe?
En daar kan je advies aan vragen, en soms krijg je normaal antwoord. En door sommige leden word je afgezijkt. Je moet immers alles weten voordat je begint!

Als je dingen niet vraagt kan je het ook niet weten. En wat voegt jouw post toe aan mij vraag? Of wil je gewoon een hoger post aantal?

de mensen die jou hier 'afzijken' zijn zo snel gezien onderandere skinnie, EricR, wazzup en pat21.

toevallig horen die alle 4 tot de het gedeelte van dit forum van de mensen met veel kennis...

is een 'normaal' antwoord voor jou dan dat je een echt beest met een six pack gaat worden door die abtronic?

zij zijn net degenen die je een normaal antwoord gaven: je gaat er niets mee bereiken

succes met mijn ding?:roflol:

je kan perfect groeien zonder spierpijn.

Spierpijn is alleen een indicatie natuurlijk.. Maar als je wel spierpijn hebt weet je in ieder geval (bijna) zeker dat het goed gaat. Zonder, kun je betwijfelen of je training voldoende effect heeft gehad..

Spierpijn is alleen een indicatie natuurlijk.. Maar als je wel spierpijn hebt weet je in ieder geval (bijna) zeker dat het goed gaat. Zonder, kun je betwijfelen of je training voldoende effect heeft gehad..

klopt in de meeste gevallen. hoewel je ook spierpijn zult hebben van 100x te curlen met 2 kg;)

Of?

Of?

[Link niet meer beschikbaar] .. Kwestie van even googlen.. Knee raises zijn ideaal als je thuis iets hebt om aan te hangen :P

Goed topic :D

Edit : Google maar eens Ross Enamait ;).

Wat ik hier doe?

Ik bedoel er niets verkeerds mee, alleen wou even aangeven dat je misschien niet serieus wordt genomen aangezien je op een dbb forum bent. En ik vertel je dat je die abtronic onzin niet moet geloven. maar dat geeft geen meerwaarde. Je blijft namelijk eigenwijs, en blijft denken dat je geld zinnig besteeds is !

Over 3 weken, kom ik terug ;D EN dan vertel ik of het gewerkt heeft

Oke?

:haha::haha::haha:

---------- Toegevoegd om 19:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:38 ----------

Om eerlijk te zijn, geloof ik ik het een beetje dat van TV.

Mijn dag indeling met trainen van de BUIKSPIEREN:
ochtend meestal niks, moet naar school.
Middag 30 minz abtronic
Avond 30 minz abtronic + sit ups voor het slapen gaan.
:hahaha:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven