Fitness Seller

Abtronic X2

Status
Niet open voor verdere reacties.
op de sportschool moet je niet zomaar alles gaan doen tot je neervalt maar ee goed doordacht schema met volleintensiteit afweken

je buik 2 x 3 dagen in de week en je hoeft niet bij 15 te stoppe natuurlijk. situps maken zoveel je er kan. 3 a 4 sets en zo kan je bijvorbeeld 2 of 3 buikvarianten afwerken.kan je extra gewicht toevoegen dan kan je ook terug in de hoeveelheid herhalingen

zooo ik ga zelf ook maar weer eens wat doen..laterzzz

• Topic Starter Topic Starter
LoL...
IEdereen zegt iets anders
De ene zegt 10-20 situps
jij zegt 200 situps

En ik ben niet te dik lol

---------- Toegevoegd om 16:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:19 ----------

op de sportschool moet je niet zomaar alles gaan doen tot je neervalt maar ee goed doordacht schema met volleintensiteit afweken

je buik 2 x 3 dagen in de week en je hoeft niet bij 15 te stoppe natuurlijk. situps maken zoveel je er kan. 3 a 4 sets en zo kan je bijvorbeeld 2 of 3 buikvarianten afwerken.kan je extra gewicht toevoegen dan kan je ook terug in de hoeveelheid herhalingen

zooo ik ga zelf ook maar weer eens wat doen..laterzzz

Wat is eigenlijk beter?
Veel gewicht, en minder keren herhalen
of
Minder gewicht, en veel vaker herhalen

C. Ronaldo doet 3000 sit ups op een dag en moet je hem is zien!

Ik zou er zeker 3000+ doen.

Dude, je bent 1.93 en je weegt 69 kg. :rolleyes: Waarom je druk maken om een sixpack?

Ga aan het ijzer en eens je 90 kg weegt kan je gaan denken aan een sixpack.

Dude, je bent 1.93 en je weegt 69 kg. :rolleyes: Waarom je druk maken om een sixpack?

Ga aan het ijzer en eens je 90 kg weegt kan je gaan denken aan een sixpack.

Ik denk dat dit een verkeerd forum is voor mij. Alleen maar mensen hier die andere kunnen afzijken. En alleen maar k*t antwoorden kunnen geven. Ik vraag om hulp, en niet om afgezijkt te worden..

Heb je ooit iemand ,zonder de rest van zijn lichaam gespierd te hebben, met een sixpack gezien. Het ziet er niet uit. Daarom krijg je al deze reacties.
De mensen op dit forum gaan niet voor een sixpack. Dit stelt namelijk niets voor.
Iedereen die afvalt kan een sixpack hebben. Het is niet iets dat knap is ofzo.
En je antwoord is ook al gegeven. Aan het ijzer is een manier.
Dus tot ziens!

Ja. Maar ik geloof wel dat Leg / Knee raises het beste zijn.

Maar ik heb het nog nooit gedaan, en kan het ook nog niet goed. Dus dan sta ik lekker voor lul in de sportschool

Maar ik heb het nog nooit gedaan, en kan het ook nog niet goed. Dus dan sta ik lekker voor lul in de sportschool

Hoe kan je nou niet je knieen optrekken. Ben je gehandicapt ofzo

they-see-me-rollin-they-hatin.jpg

je kan hier buiten alle (on)gein ook veel leren dus niet te snel uit het veld laten slaan. beetje zoeken op dit forum kan je ook veel vinden...dan hoef je dat niet te vragen..krijg je ook niet deze antwoorden

legraises/knee raises doen het heel goed.ze zijn gewoon zwaar dus je staat niet zomaar voor lul.

Waar een wil is, is een weg.
Je moet maar nagaan dat iedereen slecht is begonnen.
het begin is moeilijk, alleen als je het eenmaal doorhebt gaat t vast stukken beter ;)
Komt vanzelf.

Oke, ja ik kan het wel gaan doen morgen op de sportschool.
En dan gewoon denken. **** wat die andere denken.

ZO iets bedoel je?

EN trouwens. Klopt het dat het beter is als je dit doet
VOorbeeld:
20KG - 10 keer herhalen
en dat dit minder goed is:
10KG - 40 keer herhalen

Oke, ja ik kan het wel gaan doen morgen op de sportschool.
En dan gewoon denken. **** wat die andere denken.

ZO iets bedoel je?

EN trouwens. Klopt het dat het beter is als je dit doet
VOorbeeld:
20KG - 10 keer herhalen
en dat dit minder goed is:
10KG - 40 keer herhalen

Ja gewoon schijt aan andere hebben Hier zie je hoe het moet, kan niet veel mis gaan.

en 10 herhalingen is beter vind ik, maar voor buik doe ik ook wel is meer als ik een x buik train. Beter gewoon squatten en deadliften, is al genoeg imo.

Oke! Bedankt!

In de tijd dat je hier rondneust & dat ding om je buik doet.. kan je ook naar de sportschool gaan.

Lees gewoon de stickies als beginner... en begin maar gewoon met trainen. Als je net begint, zou ik zeggen begin met een fullbody schema.

Oh ja..trouwens, waarschijnlijk zal jij dat ook gaan doen --> buikspieren zo vaak mogelijk trainen. Dit heeft geen nut...je buikspieren zijn ook spieren en hebben ook rust nodig, daarnaast als je het goed doet en je gaat ook deadliften/squatten/goodmornings etc. dan zul je je buik ook goed gebruiken en train je deze ook al in het geheel mee.

+ VERGEET JE VOEDING NIET! VOEDING = ZÉÉR BELANGRIJK!!!!!!!!!

Oke. Dan lijkt mij het goed als ik begin met buikspieren als ik aankom. dan 30-40 minuten iets anders, en dan weer eindigen met buikspieren? Of is dat ook al teveel?

En, maakt het nog uit wat voor voeding? Of gewoon logisch na denken, brood in de ochtend en middag. en Avond eten gewoon gezond eten.

In weekend lukt me dat niet gezond eten :P Maar lijkt me geen probleem of wel?

Zeker wel.

Zoals je het nu post heb je vrij weinig aan je voeding. Tenminste niet op het gebied van BB.
Lees nou gewoon eens de stickies door hier in de afdeling voeding.
Je moet gewoon goed gaan eten.

denk bijvoorbeeld aan brinta in de morgen met een banaantje en dan na 2 uur weer twee boterhammen met kipfilet, na twee uur weer iets eten etc.
Dit is maar even een voorbeeld en het zuigt ook nog eens flink, maar wat ik er mee aan wil geven is dat je gewoon VEEL moet eten om de 2 uur.
En wat het weekend betreft. Dat zijn ook maar gewoon dagen, dus dan zul je ook gewoon goed moeten eten.

Lees aub gewoon de stickies door en het wordt je vanzelf duidelijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven